Η συγκυβέρνηση των ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ δεν αφήνει καμία μέρα χαμένη, φορτώνει καθημερινά νέα βάρη στις πλάτες της εργατικής τάξης, των πλατιών λαϊκών στρωμάτων. Νέο «κατόρθωμα» η απόφαση της διυπουργικής επιτροπής να ανάψει πράσινο φως στην επιτροπή αποκρατικοποιήσεων για έναρξη του διαγωνισμού ιδιωτικοποίησης – βλέπε εκποίησης – των ΕΛΤΑ. Η κίνηση αυτή αποτελεί ένα ακόμα κρίκο στην πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων που αποτελεί στρατηγική επιλογή της συγκυβέρνησης και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, των καπιταλιστών εδώ και χρόνια. Με τον «αέρα» της ιδιωτικοποίησης της ΑΤΕ στα πανιά, προχωράει στο επόμενο βήμα.
Οι ιδιωτικοποιήσεις είναι συστατικό στοιχείο των αντιλαϊκών πολιτικών σε όλο τον καπιταλιστικό κόσμο. Και πριν και τώρα, ένα σκοπό έχουν, να προσφέρουν στους καπιταλιστές – με τα συσσωρευμένα κεφάλαια τομείς όπως (ΕΝΕΡΓΕΙΑ, ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ κλπ. ) που ανήκαν στο δημόσιο ως νέα πεδία κερδοφορίας.
Είναι απαίτηση των καπιταλιστών η αποχώρηση του κράτους από τις δημόσιες επιχειρήσεις, για να μεγαλώσει η κερδοφορία τους με μοχλό τις αντίστοιχες υπηρεσίες. Το έδαφος έχει προετοιμαστεί όλα τα προηγούμενα χρόνια με τη δραματική μείωση του αριθμού των εργαζομένων, με ανατροπές στις εργασιακές σχέσεις και στα κοινωνικοασφαλιστικά τους δικαιώματα, με το σπάσιμο του κρατικού μονοπωλίου των ΔΕΚΟ και το άνοιγμα του δρόμου στα ιδιωτικά μονοπώλια που πλέον δραστηριοποιούνται στους ίδιους τομείς, με την είσοδο μεγαλοεργολάβων σε δραστηριότητες που προηγούμενα έβγαζαν σε πέρας οι εργαζόμενοι στις ΔΕΚΟ, με τις ανατιμήσεις προϊόντων και υπηρεσιών που επιβάρυναν τα λαϊκά βαλάντια από τη μια και από την άλλη αύξαναν την κερδοφορία αυτών των επιχειρήσεων.
Όλα τα παραπάνω διαμόρφωσαν ευνοϊκό έδαφος ώστε οι πρώην ΔΕΚΟ να γίνουν ελκυστικές για τους επίδοξους αγοραστές.
Οι συνέπειες από την ιδιωτικοποίηση των ΕΛΤΑ θα είναι βαριές – εξαιρετικά αρνητικές τόσο για τους εργαζόμενους στη δημόσια επιχείρηση όσο και γενικότερα για τα λαϊκά στρώματα πανελλαδικά μέχρι το πιο απομακρυσμένο χωριό που καλύπτει μέχρι σήμερα το εκτεταμένο δίκτυο καταστημάτων – πρακτορείων των ΕΛΤΑ.
Για τους εργαζόμενους στην επιχείρηση η επόμενη ημέρα με τους ιδιώτες στο τιμόνι θα φέρει, απολύσεις -μείωση μισθών-χτύπημα του συνόλου των δικαιωμάτων (συμβάσεις, ωράρια, ασφαλιστικό κλπ.). Το παράδειγμα της ιδιωτικοποίησης της ΑΤΕ είναι αποκαλυπτικό και διδακτικό.
Για τα λαϊκά στρώματα μισθωτούς – επαγγελματίες – αγρότες – συνταξιούχους κλπ. που αξιοποιούν τις υπηρεσίες των ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ, η ιδιωτικοποίηση θα σημάνει, χειροτέρευση των υπηρεσιών και πανάκριβα τιμολόγια. Θα στερηθούν αυτών των υπηρεσιών ιδιαίτερα όσοι ζουν σε απομακρυσμένες περιοχές.
Η επιχείρηση ιδιωτικοποίησης των ΕΛΤΑ – παράδοσης των ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ στα νύχια των μεγάλων επιχειρηματικών συμφερόντων, δεν πρέπει να περάσει. Χωρίς καμία καθυστέρηση, να σημάνει άμεσα συναγερμός. Δεν επιτρέπεται πλέον σε κανέναν από τους εργαζόμενους άλλος εφησυχασμός και φόβος, άλλη αδράνεια και υποταγή, άλλη αναμονή, άλλες αυταπάτες.
Οι εργαζόμενοι να πάρουν τώρα την υπόθεση στα χέρια τους χωρίς καμία καθυστέρηση. Να γίνουν άμεσα μαζικές συνελεύσεις σε όλους τους τόπους δουλειάς, πανελλαδικά, να παρθούν αποφάσεις αγώνα ενάντια στο ξεπούλημα, να διαμορφώνεται μαχητικό κλίμα. Να οργανωθεί ο αγώνας με σχέδιο και στόχους πάλης απόκρουσης των κυβερνητικών σχεδίων – ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΤΑ.
Να στήσουμε παντού σε όλους τους εργασιακούς χώρους επιτροπές αγώνα, επιτελεία συζήτησης, οργάνωσης και συντονισμού της πάλης.
Οι εργαζόμενοι από τους άλλους κλάδους, τα λαϊκά στρώματα, να καταγγείλουν και να καταδικάσουν αποφασιστικά το έγκλημα, να αποκρούσουν την κυβερνητική προπαγάνδα για τα «οφέλη» της ιδιωτικοποίησης με την πεποίθηση πως δεν υπάρχουν λύσεις επωφελείς και για το κεφάλαιο και τους εργαζόμενους. Να συμπαραταχθούν σε ενιαίο μέτωπο μαζί με τους εργαζόμενους των ΕΛΤΑ. Ο αγώνας αυτός αφορά όλη την εργατική τάξη και τα λαϊκά στρώματα.
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΛΑΪΚΟΣ ΦΡΑΓΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΩΝ
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΤΑ, ΦΤΗΝΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΛΑΟ
Οι ιδιωτικοποιήσεις είναι συστατικό στοιχείο των αντιλαϊκών πολιτικών σε όλο τον καπιταλιστικό κόσμο. Και πριν και τώρα, ένα σκοπό έχουν, να προσφέρουν στους καπιταλιστές – με τα συσσωρευμένα κεφάλαια τομείς όπως (ΕΝΕΡΓΕΙΑ, ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ κλπ. ) που ανήκαν στο δημόσιο ως νέα πεδία κερδοφορίας.
Είναι απαίτηση των καπιταλιστών η αποχώρηση του κράτους από τις δημόσιες επιχειρήσεις, για να μεγαλώσει η κερδοφορία τους με μοχλό τις αντίστοιχες υπηρεσίες. Το έδαφος έχει προετοιμαστεί όλα τα προηγούμενα χρόνια με τη δραματική μείωση του αριθμού των εργαζομένων, με ανατροπές στις εργασιακές σχέσεις και στα κοινωνικοασφαλιστικά τους δικαιώματα, με το σπάσιμο του κρατικού μονοπωλίου των ΔΕΚΟ και το άνοιγμα του δρόμου στα ιδιωτικά μονοπώλια που πλέον δραστηριοποιούνται στους ίδιους τομείς, με την είσοδο μεγαλοεργολάβων σε δραστηριότητες που προηγούμενα έβγαζαν σε πέρας οι εργαζόμενοι στις ΔΕΚΟ, με τις ανατιμήσεις προϊόντων και υπηρεσιών που επιβάρυναν τα λαϊκά βαλάντια από τη μια και από την άλλη αύξαναν την κερδοφορία αυτών των επιχειρήσεων.
Όλα τα παραπάνω διαμόρφωσαν ευνοϊκό έδαφος ώστε οι πρώην ΔΕΚΟ να γίνουν ελκυστικές για τους επίδοξους αγοραστές.
Οι συνέπειες από την ιδιωτικοποίηση των ΕΛΤΑ θα είναι βαριές – εξαιρετικά αρνητικές τόσο για τους εργαζόμενους στη δημόσια επιχείρηση όσο και γενικότερα για τα λαϊκά στρώματα πανελλαδικά μέχρι το πιο απομακρυσμένο χωριό που καλύπτει μέχρι σήμερα το εκτεταμένο δίκτυο καταστημάτων – πρακτορείων των ΕΛΤΑ.
Για τους εργαζόμενους στην επιχείρηση η επόμενη ημέρα με τους ιδιώτες στο τιμόνι θα φέρει, απολύσεις -μείωση μισθών-χτύπημα του συνόλου των δικαιωμάτων (συμβάσεις, ωράρια, ασφαλιστικό κλπ.). Το παράδειγμα της ιδιωτικοποίησης της ΑΤΕ είναι αποκαλυπτικό και διδακτικό.
Για τα λαϊκά στρώματα μισθωτούς – επαγγελματίες – αγρότες – συνταξιούχους κλπ. που αξιοποιούν τις υπηρεσίες των ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ, η ιδιωτικοποίηση θα σημάνει, χειροτέρευση των υπηρεσιών και πανάκριβα τιμολόγια. Θα στερηθούν αυτών των υπηρεσιών ιδιαίτερα όσοι ζουν σε απομακρυσμένες περιοχές.
Η επιχείρηση ιδιωτικοποίησης των ΕΛΤΑ – παράδοσης των ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ στα νύχια των μεγάλων επιχειρηματικών συμφερόντων, δεν πρέπει να περάσει. Χωρίς καμία καθυστέρηση, να σημάνει άμεσα συναγερμός. Δεν επιτρέπεται πλέον σε κανέναν από τους εργαζόμενους άλλος εφησυχασμός και φόβος, άλλη αδράνεια και υποταγή, άλλη αναμονή, άλλες αυταπάτες.
Οι εργαζόμενοι να πάρουν τώρα την υπόθεση στα χέρια τους χωρίς καμία καθυστέρηση. Να γίνουν άμεσα μαζικές συνελεύσεις σε όλους τους τόπους δουλειάς, πανελλαδικά, να παρθούν αποφάσεις αγώνα ενάντια στο ξεπούλημα, να διαμορφώνεται μαχητικό κλίμα. Να οργανωθεί ο αγώνας με σχέδιο και στόχους πάλης απόκρουσης των κυβερνητικών σχεδίων – ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΤΑ.
Να στήσουμε παντού σε όλους τους εργασιακούς χώρους επιτροπές αγώνα, επιτελεία συζήτησης, οργάνωσης και συντονισμού της πάλης.
Οι εργαζόμενοι από τους άλλους κλάδους, τα λαϊκά στρώματα, να καταγγείλουν και να καταδικάσουν αποφασιστικά το έγκλημα, να αποκρούσουν την κυβερνητική προπαγάνδα για τα «οφέλη» της ιδιωτικοποίησης με την πεποίθηση πως δεν υπάρχουν λύσεις επωφελείς και για το κεφάλαιο και τους εργαζόμενους. Να συμπαραταχθούν σε ενιαίο μέτωπο μαζί με τους εργαζόμενους των ΕΛΤΑ. Ο αγώνας αυτός αφορά όλη την εργατική τάξη και τα λαϊκά στρώματα.
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΛΑΪΚΟΣ ΦΡΑΓΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΩΝ
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΤΑ, ΦΤΗΝΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΛΑΟ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.