Act Business Center

Act Business Center

Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

Πότε το πάθημα θα γίνει μάθημα;

Είμαι ένας μετανάστης στο εσωτερικό και από εδώ που βρίσκομαι μαθαίνω τα νέα του τόπου μου του Κιλκίς η καλύτερα του τόπου καταγωγής μου. Επειδή ο κόσμος κουράστηκε να τα ακούει κάθε τόσο και λιγάκι για τα προβλήματα που έχει γενικά η ταλαίπωρη χώρα μας και στην ουσία ο λαός της χώρας μας.Θα περιοριστώ μόνον σε λίγα και θα πω τη Γνώμη μου η οποία είναι η εξής:
- Γιατί εσύ ταλαίπωρε ελληνικέ λαέ επαναλαμβάνεις το ίδιο λάθος όταν έρχονται η ημέρες των εκλογών να ψηφίζεις τους νυν και πρώην πολιτικούς;
Γιατί μετά από κάθε άστοχη κυβερνητική πορεία δυσανασχετείς και όταν γίνονται εκλογές το ξεχνάς και επαναλαμβάνεις το ίδιο λάθος (ρεβανσισμός-συμφέροντα ). Πότε θα πάρεις την εξουσία στα χέρια τα δικά σου;
Εγώ σου προτείνω στις νέες εκλογές να ψηφίσεις όσο το δυνατόν ικανούς υποψηφίους νεότερης ηλικίας και πιστεύω πως σύντομα θα έχουμε καλά αποτελέσματα όσον αφορά την ευημερία του ελληνικού λαού.
Αυτή είναι η δική μου Γνώμη. Μακρίδης Π. Κωνσταντίνος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.