Act Business Center

Act Business Center

Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

Δήλωση Δημάρχου Κιλκίς Ευάγγελου Μπαλάσκα

Αγωγή σε βάρος τοπικής εφημερίδας κατέθεσε ο Δήμαρχος Κιλκις κ. Ευάγγελος Μπαλάσκας, “λόγω της βαρύτατης ηθικής βλάβης που έχω υποστεί από συγκεκριμένα δημοσιεύματα” όπως αναφέρει σε σχετική δήλωσή του.  
Ο Δήμαρχος Κιλκίς δηλώνει επίσης ότι το χρηματικό ποσό που θα του επιδικαστεί, θα το διαθέσει εξ ολοκλήρου σε φιλανθρωπικά ιδρύματα του νομού Κιλκίς, δεδομένου όπως αναφέρει, “ότι στόχος μου δεν είναι ο πλουτισμός αλλά μόνο η προστασία της προσωπικότητας και της οικογενείας μου”.  
Η δήλωσή του έχει ως εξής: “Όπως καλώς γνωρίζουν όλοι οι πολίτες του Νομού Κιλκίς, τα τελευταία δύο χρόνια έχω υποστεί αλλεπάλληλες επιθέσεις και προσβολές μέσα από διάφορα άρθρα και σχόλια που δημοσιεύτηκαν στις εφημερίδες ΜΑΧΗΤΗΣ ΤΟΥ ΚΙΛΚΙΣ και ΗΜΕΡΗΣΙΑ, που ξεπέρασαν κατά πολύ την έννοια της άσκησης δημοσιογραφικού καθήκοντος.  
Δημοσιεύματα που με προσέβαλαν βαθύτατα ως άνθρωπο και πολιτικό, με δυσμενέστατες επιδράσεις στον οικογενειακό και τον κοινωνικό μου περίγυρο, και με σαφή στόχευση των συντακτών τους για τη διάρρηξη των σχέσεων εμπιστοσύνης που έχω αναπτύξει όλα αυτά τα χρόνια με τους συμπολίτες μου και εν τέλει την πολιτική και προσωπική μου εξόντωση.  
Με βάση τα ανωτέρω και καθώς εξαντλήθηκε πλέον η υπομονή τόσο η δική μου όσο και των δικών μου ανθρώπων απέναντι στις επιθέσεις αυτές, που δυστυχώς όχι απλά δεν σταμάτησαν αλλά διαρκώς γίνονται και εντονότερες, αποφάσισα να προσφύγω εναντίον της ιδιοκτήτριας εταιρίας, των εκδοτών και των διευθυντών σύνταξης των συγκεκριμένων εφημερίδων στα αρμόδια πολιτικά δικαστήρια με την κατάθεση σε βάρος τους αγωγής για χρηματική ικανοποίηση λόγω της βαρύτατης ηθικής βλάβης που έχω υποστεί από τα συγκεκριμένα δημοσιεύματα.  
Δηλώνω επίσης ρητά ότι το χρηματικό ποσό που θα μου επιδικαστεί, θα το διαθέσω εξ ολοκλήρου σε φιλανθρωπικά ιδρύματα του νομού μας, δεδομένου ότι στόχος μου δεν είναι ο πλουτισμός αλλά μόνο η προστασία της προσωπικότητας και της οικογενείας μου”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.