Γράφει ο Χρήστος Ανδρεανίδης
Στην σημερινή κατάσταση της οδοποιίας θα αναφερθώ και όχι στο λαϊκό τραγούδι από όπου πήρα τον τίτλο. Ανήρτησα βέβαια στο Facebook σε ερμηνείες Στέλιου Καζαντζίδη και Πάνου Γαβαλά, το πανέμορφο τραγούδι και σας προτείνω να το ακούσετε.
Στην σημερινή κατάσταση της οδοποιίας θα αναφερθώ και όχι στο λαϊκό τραγούδι από όπου πήρα τον τίτλο. Ανήρτησα βέβαια στο Facebook σε ερμηνείες Στέλιου Καζαντζίδη και Πάνου Γαβαλά, το πανέμορφο τραγούδι και σας προτείνω να το ακούσετε.
Ανακοινώθηκε η δημοπράτηση του αυτοκινητόδρομου Χαλάστρας – Ευζώνων που το τμήμα Χαλάστρα- Πολύκαστρο δεν διέφερε από το πέταλο του Μαλιακού, τα Τέμπη και το τμήμα Κιάτο-Πάτρα με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση με σημεία άκρως επικίνδυνα της Π.Α.Θ.Ε. όπως ονομαζόταν.
Θα απαλλαγούμε οι νεοέλληνες από την τριτοκοσμική από την λωρίδα ταχείας κυκλοφορίας έξοδο προς Ευζώνους των προερχομένων από Αθήνα στον κόμβο της Χαλάστρας.
Με το τούνελ του Κισσάβου, την ολοκλήρωση του πετάλου, τις δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση στον Χαλάστρας – Πολυκάστρου μαζί με την βελτίωση του κόμβου Χαλάστρας θα ανεβάσουμε το επίπεδο ποιότητας των Εθνικών μας δρόμων όπως αναφέρθηκα στο προ διετίας άρθρο μου «Αυτοκινητόδρομοι.gr».
Οι περιφερειακοί μας δρόμοι εκτελούνται με αργό ρυθμό αλλά αποφεύγονται οι ισόπεδοι κόμβοι με νομαρχιακούς και επαρχιακούς δρόμους παρά τις ατέλειες όπως τον μισό χωρίς έξοδο προς Θεσ/νίκη στους προερχόμενους από Μαυρονέρι και αντίθετη από Κιλκίς στον κόμβο Μαυρονερίου του Περιφερειακού Θεσ/νίκης – Ν. Πετριτσίου. Η ισόπεδη συνάντηση του επαρχιακού προς Λεβεντοχώρι με τον ίδιο περιφερειακό ήταν λάθος αφού περιελάμβανε λειτουργία με κατασκευή νέου τμήματος από Λεβεντοχώρι στον κόμβο Μαυρονερίου. Από την αρχή έπρεπε να γίνει ανισόπεδη συνάντηση των δύο δρόμων ή και κόμβος γιατί εκείνη την εποχή αλλά ατυχώς μέχρι πρόσφατα η συμπεριφορά του κράτους στην οδοποιία ήταν ψηφοθηρική.
Θυμάμαι που βρέθηκα στην ομάδα ανθρώπων που βγήκαμε φωτογραφία κάτω από την γέφυρα του κόμβου Μαυρονερίου όταν εγκαινιάστηκε. Αυτές οι αναμνήσεις με κάνουν να τρελαίνομαι με τις φωτογραφίες πολιτικών και παρατρεχάμενων για την δημιουργία ψεύτικης εικόνας. Ειδικά με τις φωτογραφίες των συνόδων κορυφής των ηγετών της ευρωπαϊκής Ένωσης των είκοσι επτά που μόνο για φωτογραφίες είναι δεν βρίσκω παράγωγη της τρέλας λέξη αλλά βρίσκω την ευχή που κάνω κάθε φορά να τις καταργήσουν.
Η σύνδεση των επαρχιακών δρόμων με νομαρχιακούς στην χώρα μας δεν γνωρίζω αν απαντάται στην κεντρική Αφρική και Ασία.
Η σύνδεση των εισόδων Μ. Βρύσης, Βαπτιστού, Χορηγίου, Βαφειοχωρείου και Ν. Καβάλας με το βιομηχανικό πάρκο Πολυκάστρου με τον Νομαρχιακό είναι και σήμερα πέραν της αρχικής, επιεικώς απαράδεκτη. Θυμήθηκα την γέφυρα που κάναμε κάτω από τον δρόμο έξω από το Βαφειοχώρι για να περνούν τα ζώα, αλλά ούτε τα πρόβατα δεν περνούσαν γιατί ήταν στενή και χαμηλή.
Βιώνουμε τριτοκοσμικές τουλάχιστον καταστάσεις με τις συνδέσεις του σιδηροδρομικού σταθμού, του παράδρομου του περιφερειακού προς Λεβεντοχώρι, της διασταύρωσης Μαυρονερίου-Α. Αποστόλων και δεν θα αναφερθώ σε άλλες του νομού μας.
Με τις ακραίες του παράδοξου συνδέσεις υπό οξεία ή αμβλεία γωνία και όχι κάθετες δεν βρίσκω λέξη να γράψω παρά μόνο να σκεφθώ. Γύρο από το χωριό μου μόνο έχει πέντε υπό ολίγων μοιρών γωνία, όλες των Α. Αποστόλων και αναρίθμητες σε όλο τον Νομό.
Το σταυροδρόμι του στιχουργού είναι έμπνευση από σταυροδρόμι λαϊκής συνοικίας και ως τραγούδι αγάπης δεν ενδιαφέρει πόσων μοιρών ήτανε αλλά σίγουρα όχι ενενήντα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.