Act Business Center

Act Business Center

Σάββατο 7 Οκτωβρίου 2023

"Ήρθε η ώρα να αναδείξετε ΝΕΟΥΣ ανθρώπους με ήθος και καθαρές προθέσεις"


Υπογράφει ο Παναγιώτης Κουσουλέντης
Γεννήθηκα το 2003 μεγάλωσα και πήγα σχολείο στο Κιλκίς όπου ζω μέχρι σήμερα.Είμαι γιος του Κουσουλέντη Πέτρου και της Απουσίδου Σοφίας και έχω μία αδερφή τη Στέλλα. Είμαι απόφοιτος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με ειδικότητα ηλεκτρολόγου εγκαταστάσεων.

Είμαι ιδιωτικός υπάλληλος και δραστηριοποιούμαι στο χώρο της εστίασης.
Ασχολούμαι με την ποντιακή παράδοση και συγκεκριμένα με την ποντιακή λύρα.Είμαι μέλος του Πολιτιστικού Συλλόγου Κάτω Ποταμιάς.

Η αγάπη για την πόλη μου με ώθησε να ασχοληθώ ενεργά με την Τοπική Αυτοδίοικηση ελπίζοντας με την υπευθυνότητα και την εργατικότητα μου να προσφέρω στον τόπο μου αποτελώντας παράδειγμα προς μίμηση στην νεολαία της πόλης μας.

Με το ''ΝΕΟ ΚΙΛΚΙΣ'' και τον Θεόδωρο Βαφειάδη που επίκεντρο του είναι ο άνθρωπος θα αναδείξουμε πως το Κιλκίς είναι ένας τόπος με άπειρες ομορφιές και μεγάλη ιστορική παράδοση και αξίζει να είναι ένας Δήμος πρότυπο και να έχει ένα καλύτερο μέλλον.

Ήρθε η ώρα να αναδείξετε ΝΕΟΥΣ ανθρώπους με ήθος και καθαρές προθέσεις που θα αλλάξουν το Κιλκίς και ο Δήμος μας θα βρει ξανά την αξιοπρέπεια του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.