Act Business Center

Act Business Center

Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2023

Γιώργος Αναστασιάδης: Δεν θα είμαι υποψήφιος στις επερχόμενες εκλογές

Δήλωση Γιώργου Αναστασιάδη
Γνωρίζοντας το ειλικρινές ενδιαφέρον πολλών συμπολιτών μου που χρόνια τώρα με στηρίζουν κατά την ενασχόληση μου με τα κοινά, αλλά και πολλών φίλων εκτός του νομού Κιλκίς, θεωρώ χρέος μου να ενημερώσω ότι λόγω ιδιαίτερα απαιτητικών επαγγελματικών υποχρεώσεων της τρέχουσας περιόδου, δεν είμαι σε θέση να ανταποκριθώ θετικά στο κάλεσμα που μου έχει γίνει από την επιτροπή ψηφοδελτίων του ΠΑΣΟΚ για υποψηφιότητα στις επερχόμενες εθνικές εκλογές. Έχω ήδη απαντήσει στον επικεφαλής της επιτροπής διευκρινίζοντας τον παραπάνω λόγο.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά όλους όσους με στήριξαν και με στηρίζουν στην πολιτική μου δράση, αλλά και το σύνολο της κοινωνίας του νομού Κιλκίς που πάντα με αγκαλιάζει με αγάπη κατά τις επισκέψεις μου σε όλο το νομό. Τέλος, θα ήθελα να δηλώσω ότι παραμένω αγωνιστής της παράταξης και εύχομαι καλή δύναμη και καλή επιτυχία προς όφελος της πατρίδας και του ελληνικού λαού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.