Act Business Center

Act Business Center

Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2022

Αγαθοπούλου: Οι κοινωνίες της βίας, της ανισότητας, των πατριαρχικών αντιλήψεων, των αδηφάγων ΜΜΕ παράγουν τέρατα υπεράνω πάσης υποψίας

Υπογράφει η Ε. Αγαθοπούλου
Βουλεύτρια νομού Κιλκίς

Η ελληνική κοινωνία για μια ακόμη φορά μένει αποσβολωμένη από τον αποτρόπαιο, διαρκή βιασμό ενός δωδεκάχρονου κοριτσιού, από έναν άνθρωπο πέραν πάσης υποψίας, έναν ευυπόληπτο οικογενειάρχη, έναν πατριώτη, έναν πιστό λάτρη του «πατρίς, θρησκεία, οικογένεια». Πίσω από όλες αυτές τις ιδιότητες κρυβόταν ένας μαστροπός, παιδοβιαστής και παιδόφιλος, ο οποίος όχι απλά βίαζε αλλά και εξέδιδε το δωδεκάχρονο κορίτσι. 

Εξίσου υπεράνω υποψίας και οι 200 και πλέον άνδρες, οι οποίοι ήλθαν σε επαφή με τον βιαστή για να ικανοποιήσουν τις σεξουαλικές τους ορέξεις πάνω στο σώμα ενός ανήλικου κοριτσιού που θα μπορούσε να είναι το παιδί τους. Οφείλουν να δικαστούν με κάθε αμεροληψία και με την δέουσα ταχύτητα ώστε το θύμα και η οικογένειά του, αλλά και ολόκληρη η ελληνική κοινωνία να τελειώνουν το συντομότερο με την υπόθεση αυτή. Η υπόθεση οφείλει να διαλευκανθεί πλήρως και άμεσα.

Από την άλλη, τα ελληνικά ΜΜΕ βρήκαν αυτές τις ημέρες ένα θέμα που πουλάει. Το γνωρίζουν πολύ καλά αυτό κάποιοι/ες εκπρόσωποι των ΜΜΕ, που αυτοπροσδιορίζονται ως δημοσιογράφοι, οι οποίοι/ες στο όνομα της δήθεν ενημέρωσης κανιβαλίζουν πάνω στο σώμα του ανήλικου παιδιού. Άλλοτε με ολογράμματα νεκρών παιδιών, άλλοτε με pixel φωτογραφίες, προωθούν την ενημέρωση της κλειδαρότρυπας, στρατοπεδεύοντας με κάμερες έξω από το σπίτι ενός ανήλικου, πολλαπλά βιασμένου, τρομοκρατημένου κοριτσιού και της οικογένειάς του. Στο όνομα της δήθεν ενημέρωσης και εντελώς συνειδητά τηλεπερσόνες βιάζουν για μια ακόμη φορά ένα παιδί που γνώρισε τη φρίκη της υποκριτικής πατριαρχικής κοινωνίας, για λίγη τηλεθέαση.

Η ασέλγεια πάνω σε παιδικά σώματα, η πορνογραφία, η εμπορία παιδικών σωμάτων, αξιοποιείται ως εμπορεύσιμο πληροφοριακό αγαθό, προς άγραν τηλεθέασης. Αδηφάγα ΜΜΕ και εκπομπές αμφιβόλου ποιότητας και ενισχυμένου κυνισμού για τις οποίες πολύ αμφιβάλλουμε αν θα ξεμπροστιάσουν τους 200 και πλέον οικογενειάρχες, τους βιαστές του κοριτσιού, όσους εξέθεσαν εαυτόν στην βία και την χυδαιότητα κάνοντας χρήση και γινόμενοι αποδέκτες των όσων αποτρόπαιων ο παιδοβιαστής αναρτούσε σε ιστοσελίδες με ανάλογο περιεχόμενο.

Δεν είναι η πρώτη φορά που μερίδα των ΜΜΕ επιλέγει να βιάσει δημόσια τα θύματα μέσω του τρόπου αναπαράστασης και χειρισμού υποθέσεων σεξουαλικής κακοποίησης ανηλίκων, πορνογραφίας, παιδοφιλίας και βιασμών, θυματοποιώντας, στοχοποιώντας και εκθέτοντας στην δημόσια σφαίρα με τρόπο ειδεχθή και απαράδεκτο βιασμούς ανήλικων παιδιών. Η ευθύνη τους είναι τεράστια σε ό,τι συντελείται αυτή τη στιγμή στην ελληνική κοινωνία. Μια κοινωνία βίας χωρίς τέλος, από δήθεν ευυπόληπτους πολίτες. 

Αναμένουμε τα ΜΜΕ να επιδείξουν την στοιχειώδη ευαισθησία, απομακρύνοντας τις κάμερες από το σπίτι του κοριτσιού. Αναμένουμε από το ΕΣΡ, αλλά και από τους/τις δημοσιογράφους να σεβαστούν και να προστατέψουν το ανήλικο κορίτσι, να τηρήσουν τους κώδικες δεοντολογίας, προασπίζοντας τα ανθρώπινα δικαιώματα των παιδιών. Αναμένουμε από την Κυβέρνηση και τις αρμόδιες υπηρεσίες να πράξουν τα δέοντα, παρέχοντας πολυεπίπεδη στήριξη στην οικογένεια και το ανήλικο θύμα.

Οι κοινωνίες της βίας, της ανισότητας, των πατριαρχικών αντιλήψεων, των αδηφάγων ΜΜΕ παράγουν τέρατα υπεράνω πάσης υποψίας. Ας μην το επιτρέψουμε. Οι πολιτικές πρόληψης, πολιτικές ισότητας των φύλων, με κύρια την ένταξη της σεξουαλικής εκπαίδευσης στα σχολεία έπρεπε να έχει γίνει χθες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.