Με χαρά διάβασα το βιβλίο του Τάσου Αμανατίδη «Κιλκισιακό Οδολόγιο». Ανυπόκριτα συγχαίρω τον συγγραφέα, αλλά και την εταιρεία «ΚΟΥΚΑΚΗ» που στήριξε οικονομικά την έκδοσή του.
Με αφορμή το περιεχόμενο, που διαπραγματεύεται ο συγγραφέας στο βιβλίο θεωρώ ότι πρέπει, σκέψεις και προκλήσεις που προκύπτουν να απασχολήσουν την Δημοτική Αρχή και άλλους εμπλεκόμενους φορείς. Είναι ανάγκη να αναδειχθούν τα ιστορικά γεγονότα που σημάδεψαν τον νομό μας, αλλά ιδίως την πόλη του Κιλκίς.
Οδοί και πλατείες, να σηματοδοτήσουν την ιστορικότητα της πόλεως. Προφανώς και το βιβλίο χρειάζεται μια αναδιάταξη στην θεματολογία. Οι προτάσεις για αξιοποίηση αυτής της συγγραφικής προσπάθειας του φιλίστορος Τάσου Αμανατίδη, είναι πολλές και ίσως με αντιθέσεις.
Έναυσμα θέλω να δώσω, για να τιμηθεί η ιστορικότητα του Κιλκίς και να αναδειχθεί η ταυτότητα, που απουσιάζει για τους κατοίκους και τους επισκέπτες. Η συνέχεια ανήκει στην Δημοτική Αρχή, που πρέπει να ανοίξει αυτή την συζήτηση για τον συγκεκριμένο σκοπό. Θα ήταν χρήσιμο να προστεθούν αρχαιολογικές και αρχιτεκτονικές προσεγγίσεις για την ενδυνάμωση της ταυτότητος της πόλεως. Μετά από τόσα χρόνια το χρωστάμε στους προγόνους μας και στην πόλη του Κιλκίς.
Έναυσμα θέλω να δώσω, για να τιμηθεί η ιστορικότητα του Κιλκίς και να αναδειχθεί η ταυτότητα, που απουσιάζει για τους κατοίκους και τους επισκέπτες. Η συνέχεια ανήκει στην Δημοτική Αρχή, που πρέπει να ανοίξει αυτή την συζήτηση για τον συγκεκριμένο σκοπό. Θα ήταν χρήσιμο να προστεθούν αρχαιολογικές και αρχιτεκτονικές προσεγγίσεις για την ενδυνάμωση της ταυτότητος της πόλεως. Μετά από τόσα χρόνια το χρωστάμε στους προγόνους μας και στην πόλη του Κιλκίς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.