Δελτίο τύπου ΚΔΑΠ kinesis for Kids
Ο Σεπτέμβριος είναι ο μήνας της συγκομιδής σταφυλιών, του τρύγου και της παραγωγής κρασιού. Με αφορμή αυτό, στις δομές μας πραγματοποιήσαμε δράσεις με θέμα το σταφύλι. Πιο συγκεκριμένα, στα εικαστικά τα παιδιά κατασκεύασαν σταφύλια με καπάκια από μπουκάλι αλλά και σταφύλια με γκοφρέ χαρτί.
Στη ζωγραφική έφτιαξαν σταφύλια χρησιμοποιώντας την παλάμη τους για τσαμπί. Στη δραστηριότητα της δημιουργικής γραφής οι μαθητές άκουσαν το μύθο της «αλεπούς με τα σταφύλια», έδωσαν το κάθε παιδί από ένα εναλλακτικό τέλος στην ιστορία και κόλλησαν τις ιδέες τους σε χαρτόνι, σε σχήμα σταφυλιού. Έφτιαξαν, επίσης, και μία αφίσα που θα διακοσμεί τη δομή μας, στην οποία τα παιδιά συνεργάστηκαν και απεικόνισαν το μύθο της αλεπούς.
Ο συγκεκριμένος μύθος χρησιμοποιήθηκε και στο θεατρικό παιχνίδι, όπου τα παιδιά τον δραματοποίησαν με το τέλος που ήθελαν τα ίδια.
Μέσα από τη νέα μας δράση "εσύ το ήξερες;", οι μαθητές στις δομές μας ενημερώθηκαν για τον τρόπο που το σταφύλι μετατρέπεται σε σταφίδες. Αμέσως μετά, ασχολούμενοι με την σταφίδα, παρατήρησαν μέσω πειράματος αν επιπλέει στο νερό και στη σόδα. Το συγκεκριμένο υλικό χρησιμοποιήθηκε και στη μαγειρική, όπου οι μικροί σεφ έφτιαξαν σταφιδόψωμα, κέικ σταφίδες και μπάρες δημητριακών.
Παράλληλα, στο μάθημα της ρομποτικής τα παιδιά κατασκεύασαν ρομπότ-τρακτέρ, τα οποία θα μπορούσαν να βοηθήσουν τους ανθρώπους στο όργωμα.
Μια ακόμα θεματική που εξετάσαμε ήταν τα αξιοθέατα της Μεγάλης Βρετανίας. Οι μαθητές μεταφέρθηκαν εικονικά σε μεγάλες πόλεις της Αγγλίας, έμαθαν τα ονόματα τους και τα σημαντικότερα μνημεία τους και τέλος έφτιαξαν μια μικρογραφία του Λονδίνου σε τρισδιάστατη μορφή.
Όσον αφορά τις δράσεις της γυμναστικής, τα τμήματα της ενόργανης συνέχισαν εντατικά και με ενθουσιασμό τις προπονήσεις. Το ίδιο συνέβη και με τα τμήματα της αυτοάμυνας.
Στις χορευτικές ομάδες των δομών μας, τόσο στη Zumba kids όσο και στο μοντέρνο χορό, μικρές και μεγάλες μαθήτριες με τη βοήθεια της προπονήτριας ολοκλήρωσαν σχεδόν τις χορογραφίες τους.
Ευχάριστα κύλησε και η εβδομάδα που μας πέρασε στις δομές του ΚΔΑΠ kinesis for kids με πολλές δραστηριότητες και ακόμα περισσότερα χαμόγελα.
Ο συγκεκριμένος μύθος χρησιμοποιήθηκε και στο θεατρικό παιχνίδι, όπου τα παιδιά τον δραματοποίησαν με το τέλος που ήθελαν τα ίδια.
Μέσα από τη νέα μας δράση "εσύ το ήξερες;", οι μαθητές στις δομές μας ενημερώθηκαν για τον τρόπο που το σταφύλι μετατρέπεται σε σταφίδες. Αμέσως μετά, ασχολούμενοι με την σταφίδα, παρατήρησαν μέσω πειράματος αν επιπλέει στο νερό και στη σόδα. Το συγκεκριμένο υλικό χρησιμοποιήθηκε και στη μαγειρική, όπου οι μικροί σεφ έφτιαξαν σταφιδόψωμα, κέικ σταφίδες και μπάρες δημητριακών.
Παράλληλα, στο μάθημα της ρομποτικής τα παιδιά κατασκεύασαν ρομπότ-τρακτέρ, τα οποία θα μπορούσαν να βοηθήσουν τους ανθρώπους στο όργωμα.
Μια ακόμα θεματική που εξετάσαμε ήταν τα αξιοθέατα της Μεγάλης Βρετανίας. Οι μαθητές μεταφέρθηκαν εικονικά σε μεγάλες πόλεις της Αγγλίας, έμαθαν τα ονόματα τους και τα σημαντικότερα μνημεία τους και τέλος έφτιαξαν μια μικρογραφία του Λονδίνου σε τρισδιάστατη μορφή.
Όσον αφορά τις δράσεις της γυμναστικής, τα τμήματα της ενόργανης συνέχισαν εντατικά και με ενθουσιασμό τις προπονήσεις. Το ίδιο συνέβη και με τα τμήματα της αυτοάμυνας.
Στις χορευτικές ομάδες των δομών μας, τόσο στη Zumba kids όσο και στο μοντέρνο χορό, μικρές και μεγάλες μαθήτριες με τη βοήθεια της προπονήτριας ολοκλήρωσαν σχεδόν τις χορογραφίες τους.
Ευχάριστα κύλησε και η εβδομάδα που μας πέρασε στις δομές του ΚΔΑΠ kinesis for kids με πολλές δραστηριότητες και ακόμα περισσότερα χαμόγελα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.