Δήλωση Γιώργου Φραγγίδη, Βουλευτή Κινήματος Αλλαγής νομού Κιλκίς
Ήδη από 25 Ιουνίου του 2020 με αναφορά που κατέθεσα προς τον Υπουργό Μετανάστευσης και Ασύλου και την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, προβλέποντας το μείζον ζήτημα που θα ακολουθούσε, τους εξέθεσα την κατάσταση που καλούνται να αντιμετωπίσουν τα σχολεία του Δήμου Παιονίας λόγω της ανεξέλεγκτης συσσώρευσης προσφύγων-μεταναστών στο camp της Νέας Καβάλας.
Δεν έδειξαν κανένα ενδιαφέρον και την παραμικρή διάθεση να ασχοληθούν με το πρόβλημα των κατοίκων της Παιονίας.
Αποτέλεσμα; Η σημερινή δύσκολη, απαράδεκτη και άδικη κατάσταση που αντιμετωπίζει η περιοχή της Αξιούπολης.
Θεωρώ επιτακτική και άμεση την παρέμβαση της Υπουργού κας Κεραμέως για την αποσυμφόρηση με δίκαιο και αποτελεσματικό τρόπο των σχολικών δομών της περιοχής, σε σχέση με την υπερβολική παρουσία μαθητών προσφύγων-μεταναστών. Είναι αναγκαία η επανεξέταση της νομοθεσίας αναφορικά με τη μόρφωση των παιδιών προσφύγων-μεταναστών που διαβιούν σε δομές φιλοξενίας.
Φτάνει η σιγή ιχθύος.
Φτάνει το “Βλέποντας και Κάνοντας”.
Επιτέλους προγραμματίστε και δώστε λύση.
Αναφορά Γ. Φραγγίδη της 25-6-2020
Προς:
Τον Υπουργό Μετανάστευσης και Ασύλου κ. Μηταράκη Νότη
Την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Κεραμέως Νίκη
Θέμα: «Συνθήκες λειτουργίας Σχολείων Δήμου Παιονίας»
Κύριοι Υπουργοί,
Σας αναφέρουμε έγγραφο του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του 2ου Δημο τικού Σχολείου Πολυκάστρου και υπόμνημα του Γυμνασίου Αξιούπολης που αφορούν στις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται εξαιτίας του γεγονότος ότι στην προσφυγική δομή της Νέας Καβάλας και στον οικισμό του Πολυκάστρου ο πληθυσμός των προσφύγων-μεταναστών έχει υπερβεί τον αριθμό των 2000 ατόμων, με αποτέλεσμα να έχει μεγαλώσει και ο αριθμός των παιδιών που συμμετέχει στην εκπαιδευτική διαδικασία, σε αναλογία 1 προς 4 με τα παιδιά του τοπικού πληθυσμού.
Το ζήτημα αυτό έχει δημιουργήσει αναστάτωση στην τοπική κοινωνία εξαιτίας της συγκέντρωσης υπερβολικού αριθμού προσφύγων σε σχέση με τον τοπικό πληθυσμό, που επιθυμεί την ισομερή κατανομή των παιδιών -προσφυγόπου λων σε όλες τις Σχολικές δομές του Δήμου Παιονίας, τη διασφάλιση των συνθη κών υγιεινής και ασφάλειας για μαθητές και εκπαιδευτικούς, την ενίσχυση μέτρων προστασίας και καθαριότητας της δομής των προσφύγων της Νέας Καβάλας και μια σειρά από προβλήματα που επιδέχονται παρεμβάσεων από τη επίσημη Πολιτεία.
Την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Κεραμέως Νίκη
Θέμα: «Συνθήκες λειτουργίας Σχολείων Δήμου Παιονίας»
Κύριοι Υπουργοί,
Σας αναφέρουμε έγγραφο του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του 2ου Δημο τικού Σχολείου Πολυκάστρου και υπόμνημα του Γυμνασίου Αξιούπολης που αφορούν στις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται εξαιτίας του γεγονότος ότι στην προσφυγική δομή της Νέας Καβάλας και στον οικισμό του Πολυκάστρου ο πληθυσμός των προσφύγων-μεταναστών έχει υπερβεί τον αριθμό των 2000 ατόμων, με αποτέλεσμα να έχει μεγαλώσει και ο αριθμός των παιδιών που συμμετέχει στην εκπαιδευτική διαδικασία, σε αναλογία 1 προς 4 με τα παιδιά του τοπικού πληθυσμού.
Το ζήτημα αυτό έχει δημιουργήσει αναστάτωση στην τοπική κοινωνία εξαιτίας της συγκέντρωσης υπερβολικού αριθμού προσφύγων σε σχέση με τον τοπικό πληθυσμό, που επιθυμεί την ισομερή κατανομή των παιδιών -προσφυγόπου λων σε όλες τις Σχολικές δομές του Δήμου Παιονίας, τη διασφάλιση των συνθη κών υγιεινής και ασφάλειας για μαθητές και εκπαιδευτικούς, την ενίσχυση μέτρων προστασίας και καθαριότητας της δομής των προσφύγων της Νέας Καβάλας και μια σειρά από προβλήματα που επιδέχονται παρεμβάσεων από τη επίσημη Πολιτεία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.