Act Business Center

Act Business Center

Τετάρτη 26 Αυγούστου 2020

Ο νέος πρόεδρος της Ε.Π.Σ. Κιλκίς Βασίλης Χατζηαποστόλου, ευχαριστεί θερμά...

Υπογράφει ο Βασίλειος Χατζηαποστόλου
Πρόεδρος Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Κιλκίς
Είμαι πλέον σε θέση, να εκφράσω τις ευχαριστίες μου, την συγκίνηση και την χαρά μου, προς όλους τους παράγοντες των Σωματείων της Ένωσης μας, που για μια ακόμα φορά, (11) ένδεκα συνολικά, έδειξαν την αμέριστη συμπαράσταση και εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου και με ανέδειξαν πάλι Πρόεδρο τους.

Συμπαραστάτες στις άδικες δικαστικές μου περιπέτειες για τέσσερα περίπου χρόνια μέσα από το χαμόγελο και την πίστη που είχαν ότι είμαι αθώος.

Εμπιστοσύνη διαχρονική στο πρόσωπό μου από το 1980 μέχρι σήμερα από όλους τους παράγοντες που πέρασαν από τα Σωματεία μας. Μία εμπιστοσύνη προσφοράς στο ποδόσφαιρο του Νομού μας και όχι μόνο.

Ευχαριστώ τους συνεργάτες μου που όλα αυτά τα χρόνια ήταν κοντά μου και εξακολούθησαν να πιστεύουν στην αθωότητα μου.

Ξεχωριστή αναφορά στον συνεργάτη, φίλο μου και άξιο διάδοχό μου για (4) τέσσερα χρόνια στην προεδρία της Ε.Π.Σ Κιλκίς κο Δαμιανίδη Χαράλαμπο τον οποίο ευχαριστώ και του εύχομαι σε ότι ακολουθήσει τα καλύτερα.

Επίσης θέλω να ευχαριστήσω όλα τα τοπικά Μ.Μ.Ε που με στήριξαν δυναμικά όλα αυτά τα χρόνια τόσο για την προσφορά μου, αλλά και στη δικαστική μου περιπέτεια.

Ευχαριστώ επίσης όλους όσους συμβάλλουν στο Κιλκισιώτικο Ερασιτεχνικό Ποδόσφαιρο, διαιτητές, Τοπική Αυτοδιοίκηση κ.λ. για την συμπαράστασή τους.

Άφησα τελευταίους τους φίλους - φιλάθλους αυτούς που με αγαπούν και όχι μόνο, και τους απευθύνω ένα μεγάλο ευχαριστώ.

Τέλος θέλω να δηλώσω ότι για όσο καιρό θα παραμείνω στην Ε.Π.Σ. θα δουλέψω όπως εσείς γνωρίζετε στο τοπικό επίπεδο αλλά και στο Πανελλήνιο ποδόσφαιρο μέσα στην τοξικότητα που διακατέχεται αλλά και την σκληρή πραγματικότητα της πανδημίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.