Act Business Center

Act Business Center

Σάββατο 6 Ιουνίου 2020

Χατζησάββας: ΕΓΩ είμαι η Χρυσή Αυγή

Γράφει ο Χρίστος Χατζησάββας*
Από νεαρή ηλικία o Λαϊκός Σύνδεσμος Χρυσή Αυγή με βοήθησε να μετασχηματίσω τις σκόρπιες πατριωτικές σκέψεις που διδάχτηκα από την οικογένεια μου σε ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ και να γίνω Έλληνας Εθνικιστής.

Με αυτόν τον φορέα αναδείχτηκα πολιτικά και εκλέχτηκα δύο φορές βουλευτής Κιλκίς.

Μαζί με την υπόλοιπη κοινοβουλευτική ομάδα δώσαμε μάχες και δεχτήκαμε διώξεις και στοχοποιηθήκαμε.

Μαζί μας και εκατοντάδες ακόμα Συναγωνιστές!

Σε καμία περίπτωση το κριτήριο για την Πίστη μου και τον Αγώνα μου δεν είναι η κοινοβουλευτική παρουσία, ούτε επηρεάζεται από πρόσωπα που φεύγουν.
Ο καθένας κάνει τις επιλογές του, λάθος ή σωστές θα κριθούν.

Πίστεψα και αγωνίστηκα για την ανανέωση που αποφασίστηκε από την Κεντρική Επιτροπή, μετά τις εκλογές του Ιουλίου του 2019. Κάθε ανανέωση ή αλλαγή είναι αποδεκτή όσο γίνεται εντός των πλαισίων του Κινήματος μας και σε καμία περίπτωση δεν αποδέχομαι οποιουδήποτε βαθμού διάσπαση.

Έναν Αρχηγό ακολουθώ Κινηματικά. Τον Αρχηγό της Χ.Α!

Σε αυτήν την γραμμή παραμένω πιστός μέχρι τέλους και δεν θα αποποιηθώ τους Αγώνες που δώσατε όλοι εσείς και την πορεία που γράφτηκε με διώξεις και νεκρούς συναγωνιστές.

Στην ερώτηση λοιπόν του αν παραμένω στην Χρυσή Αυγή, απαντάω ξεκάθαρα.
ΕΓΩ είμαι η Χρυσή Αυγή!

Εσείς ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ είσαστε η Χρυσή Αυγή!

Η ερώτηση και μόνο, μας προσβάλει!

* Χατζησάββας Χρίστος
Μέλος Κ.Ε | Λ.Σ Χρυσή Αυγή
Κιλκίς- 06 Ιουνίου 2020

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.