Act Business Center

Act Business Center

Τετάρτη 20 Μαΐου 2020

H Coca Cola παριστάνει τον φιλάνθρωπο οργανισμό…

Κείμενο:
Όμηρος Ταχμαζίδης
Ο Γιάννης Παπαχρήστου, γενικός διευθυντής της Coca Cola Τρία Έψιλον, της υπεργολαβίας της αμερικανικής Coca Cola στην Ελλάδα, σε εκτενή ανάρτηση στο διαδίκτυο δηλώνει συγκινημένος ο ίδιος από την “προσφορά” των εργαζομένων της εταιρίας στο κοινωνικό σύνολο αυτές τις ημέρες των περιοριστικών μέτρων.

Παραθέτω τον γενικό διευθυντή της Coca Cola και τη «συγκίνησή» του: «Μια δράση που με έχει συγκινήσει ιδιαίτερα από την έμπρακτη στήριξη του προγράμματος «Βοήθεια στο σπίτι» στους δήμους Αθηναίων και Θεσσαλονίκης. Κάθε μέρα οι εργαζόμενοι μας, λαμβάνοντας τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, παραλαμβάνουν και διανέμουν τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης στους ανθρώπους που δεν έχουν κάποιον να τους στηρίζει. 

Ήμουν και εγώ ανάμεσά τους και ένιωσα μεγάλη συγκίνηση για την στάση των ανθρώπων μας που με την αλληλεγγύη και την προσφορά τους, συμβάλουν ουσιαστικά στην ιστορία που θα αφήσουμε πίσω μας και τα ιδανικά που θα κρατήσουμε για το μέλλον».

Η Coca Cola κινήθηκε τελευταία στην κατεύθυνση της έμπρακτης προσφοράς προς τον ελληνικό λαό και τη χώρα μας, ακολούθησε τη φορά των πραγμάτων όταν είδε τις προσφορές των ελληνικών εταιριών.

Με το ξέσπασμα της κρίσης της πανδημίας το πρώτο που ανακοίνωση η αμερικανική πολυεθνική και για την Ελλάδα ήταν περικοπές και αναδιαρθρώσεις για να καθησυχάσει τους μετόχους της.

Από την έναρξη της κρίσης έχει κλείσει τα εργοστάσιά της στην Ελλάδα (Πάτρα, Βόλο, Αθήνα, Θεσσαλονίκη).

Από τα ιδανικά της Coca Cola, επιλέγουμε μόνο τη χρησιμοποίηση μπράβων, ως απεργοσπαστικού μηχανισμού και τον τρόπο με τον οποίο συνθλίβει τις ελληνικές επιχειρήσεις του κλάδου (π.χ. επιχείρηση ΑΓΝΗ στον Ορχομενό της Βοιωτίας)

Οι απολυμένοι της Coca Cola της Θεσσαλονίκης έχουν κηρύξει μποϊκοτάζ στα προϊόντα της αμερικανικής εταιρίας με σύνθημα «Ούτε γουλιά Coca Cola μέχρι να επαναλειτουργήσει το εργοστάσιο».

Ποιους εργαζόμενους επικαλείται ο γενικός διευθυντής μόνο αυτός το ξέρει, εμείς γνωρίζουμε ότι στο παρελθόν η αμερικανική πολυεθνική εξανάγκαζε τους εργαζόμενους της να βάφουν σχολεία σε απομακρυσμένα χωριά της δυτικής Μακεδονίας για να έχει δωρεάν διαφήμιση από δημοσιεύματα εφημερίδων. Αυτή η πρακτική συνεχίζεται και τώρα με την πανδημία;

Πριν κάποια χρόνια η Coca Cola εμφάνιζε έναν αγρότη από την Λακωνία, με τον οποίο έχει σχέση «συμβολαιακής γεωργίας», έκανε την διαφημιστικής καμπάνια για να πλήξει την Green Cola με τα προγράμματα συμβολαιακής γεωργίας που διατηρεί με τον συνεταιρισμό στέβιας στην περιοχή της Λαμίας.

Η ανάρτηση του διευθυντή της Coca Cola στο διαδίκτυο ακολούθησε με ελάχιστες ώρες διαφορά μια ανάρτηση στο διαδίκτυο ανακοίνωση των σημαντικότερων συμπερασμάτων τηλεδιάσκεψης ελλήνων επιχειρηματιών που συμμετέχουν στο σχήμα προώθησης των ελληνικών προϊόντων «Ελλα-δικας μας».

Στο σχήμα ανήκουν και ελληνικές επιχειρήσεις από τον κλάδο των αναψυκτικών που ανταγωνίζονται την Coca Cola, όπως η πατρινή εταιρία αναψυκτικών ΛΟΥΞ, αλλά και πολλές άλλες σημαντικές επιχειρήσεις από το χώρο των τροφίμων.

Στην Θεσσαλονίκη οι απεργοί της Coca Cola αναμένουν την άρση και των τελευταίων μέτρων για να αρχίσουν τις εκστρατεία ενημέρωσης του καταναλωτικού κοινού κατά τη θερινή περίοδο.

Το σύνθημα «Ούτε γουλιά Coca Cola…» θα ακουστεί και φέτος στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, της Αθήνας και των τουριστικών περιοχών.

Ο Όμηρος Ταχμαζίδης είναι μέλος του Ε.Γ. της «Σοσιαλιστικής Προοπτικής»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.