Δελτίο τύπου ΚΔΑΠ Kinesis
Ολοκληρώθηκε άλλη μία εβδομάδα για τις τρεις δομές ΚΔΑΠ Kinesis, Kinesis for kids Kinesis for Junior και Kinesis Kids Athletics. Αυτή η εβδομάδα ξεκίνησε εξερευνώντας τα συναισθήματά μας, τόσο στα ελληνικά όσο και στα αγγλικά.
Έτσι την ώρα των εικαστικών τα παιδιά έφτιαξαν τις «Συναισθηματικούλες» χρησιμοποιώντας μπαλόνια και αλεύρι, πρόσθεσαν μαλλιά, ενώ ζωγράφισαν στην καθεμιά από ένα ξεχωριστό συναίσθημα. Έπειτα, αφού έμαθαν πως ονομάζονται τα συναισθήματα αυτά στα αγγλικά, έφτιαξαν ένα δείκτη συναισθημάτων ο οποίος μετακινείται ανάλογα με το πως νιώθουν.
Επιπλέον, διανύοντας την εποχή του χειμώνα, μιλήσαμε για τα χαρακτηριστικά του και τα ρούχα που φοράμε σε αυτή. Στη συνέχεια κατασκευάσαμε μία ομπρέλα- κάρτα στην οποία καταγράψαμε όσα μάθαμε. Παράλληλα, οι μικροί μας συγγραφείς έγγραψαν μικρές ιστορίες περιγράφοντας το αγαπημένο χειμωνιάτικο ρούχο τους και ένα περιστατικό από τη ζωή τους στο οποίο το φορούσαν.
Το κασκόλ και τα γάντια είναι απαραίτητα χειμερινά αξεσουάρ γι’ αυτό και οι μικροί μας καλλιτέχνες τα τίμησαν ιδιαίτερα κατασκευάζοντας τα δικά τους κασκόλ, καθώς και ένα στεφάνι από πολύχρωμα χάρτινα γάντια για να διακοσμήσουν το χώρο μας. Ολοκλήρωσαν τη θεματική ενότητα των ρούχων στο μάθημα της ζωγραφικής, σχεδιάζοντας μία χειμερινή μπουγάδα με όλα τα απαραίτητα αξεσουάρ του χειμώνα.
Όλες αυτές οι δραστηριότητες δημιούργησαν στα παιδιά απορίες σχετικά με την εποχή του χειμώνα και ειδικότερα με τον τρόπο δημιουργίας της βροχής και του χιονιού. Έτσι, αφού πρώτα μιλήσαμε για τον κύκλο του νερού και τις έννοιες της εξάτμισης, της συμπύκνωσης, της υγροποίησης και της συγκέντρωσης, προχωρήσαμε στην οπτικοποίησή τους. Τα παιδιά λοιπόν έκοψαν, κόλλησαν και ζωγράφισαν κατασκευάζοντας το καθένα το δικό του κύκλο νερού.
Από την εβδομάδα δε θα μπορούσε να λείπει και το καθιερωμένο έθιμο της βασιλόπιτας. Έτσι, την ώρα της μαγειρικής αναβιώσαμε το έθιμο της βασιλόπιτας, αφού πρώτα μιλήσαμε για την ιστορία της και τη σημασία του φλουριού. Το μενού μας ολοκληρώθηκε με τους σεφ μας να φτιάχνουν ακόμη μία παραλλαγή του ιταλικού τιραμισού, σοκολατένια βραχάκια και μπισκότα.
Αφού λοιπόν φάγαμε, ήρθε η ώρα να σκουπίσουμε τα ψίχουλα που έπεσαν κάτω. Για να το κάνουμε αυτό, την ώρα της ρομποτικής, φτιάξαμε τις δικές μας ρομποτικές σκούπες, οι οποίες με τη βοήθεια του κινητήρα είχαν τη δυνατότητα να συγκεντρώνουν τα σκουπίδια που συναντούσαν, διατηρώντας το χώρο μας πεντακάθαρο.
Τέλος, μετά από όλα αυτά ήρθε η αγαπημένη ώρα των παιδιών, η ώρα της γυμναστικής. Τα παιδιά, αφού έκαναν την προθέρμανσή τους, συνέχισαν με ασκήσεις ενδυνάμωσης. Η άσκηση που αγαπήθηκε περισσότερο από τα παιδιά ήταν αυτή στην οποία μεταμορφώθηκαν σε πυραύλους και εκτοξεύθηκαν στο διάστημα. Η προπόνηση τους ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία και οι ασκήσεις τους βοήθησαν να ενδυναμώσουν τόσο το σώμα όσο και το νου.
Επιπλέον, διανύοντας την εποχή του χειμώνα, μιλήσαμε για τα χαρακτηριστικά του και τα ρούχα που φοράμε σε αυτή. Στη συνέχεια κατασκευάσαμε μία ομπρέλα- κάρτα στην οποία καταγράψαμε όσα μάθαμε. Παράλληλα, οι μικροί μας συγγραφείς έγγραψαν μικρές ιστορίες περιγράφοντας το αγαπημένο χειμωνιάτικο ρούχο τους και ένα περιστατικό από τη ζωή τους στο οποίο το φορούσαν.
Το κασκόλ και τα γάντια είναι απαραίτητα χειμερινά αξεσουάρ γι’ αυτό και οι μικροί μας καλλιτέχνες τα τίμησαν ιδιαίτερα κατασκευάζοντας τα δικά τους κασκόλ, καθώς και ένα στεφάνι από πολύχρωμα χάρτινα γάντια για να διακοσμήσουν το χώρο μας. Ολοκλήρωσαν τη θεματική ενότητα των ρούχων στο μάθημα της ζωγραφικής, σχεδιάζοντας μία χειμερινή μπουγάδα με όλα τα απαραίτητα αξεσουάρ του χειμώνα.
Όλες αυτές οι δραστηριότητες δημιούργησαν στα παιδιά απορίες σχετικά με την εποχή του χειμώνα και ειδικότερα με τον τρόπο δημιουργίας της βροχής και του χιονιού. Έτσι, αφού πρώτα μιλήσαμε για τον κύκλο του νερού και τις έννοιες της εξάτμισης, της συμπύκνωσης, της υγροποίησης και της συγκέντρωσης, προχωρήσαμε στην οπτικοποίησή τους. Τα παιδιά λοιπόν έκοψαν, κόλλησαν και ζωγράφισαν κατασκευάζοντας το καθένα το δικό του κύκλο νερού.
Από την εβδομάδα δε θα μπορούσε να λείπει και το καθιερωμένο έθιμο της βασιλόπιτας. Έτσι, την ώρα της μαγειρικής αναβιώσαμε το έθιμο της βασιλόπιτας, αφού πρώτα μιλήσαμε για την ιστορία της και τη σημασία του φλουριού. Το μενού μας ολοκληρώθηκε με τους σεφ μας να φτιάχνουν ακόμη μία παραλλαγή του ιταλικού τιραμισού, σοκολατένια βραχάκια και μπισκότα.
Αφού λοιπόν φάγαμε, ήρθε η ώρα να σκουπίσουμε τα ψίχουλα που έπεσαν κάτω. Για να το κάνουμε αυτό, την ώρα της ρομποτικής, φτιάξαμε τις δικές μας ρομποτικές σκούπες, οι οποίες με τη βοήθεια του κινητήρα είχαν τη δυνατότητα να συγκεντρώνουν τα σκουπίδια που συναντούσαν, διατηρώντας το χώρο μας πεντακάθαρο.
Τέλος, μετά από όλα αυτά ήρθε η αγαπημένη ώρα των παιδιών, η ώρα της γυμναστικής. Τα παιδιά, αφού έκαναν την προθέρμανσή τους, συνέχισαν με ασκήσεις ενδυνάμωσης. Η άσκηση που αγαπήθηκε περισσότερο από τα παιδιά ήταν αυτή στην οποία μεταμορφώθηκαν σε πυραύλους και εκτοξεύθηκαν στο διάστημα. Η προπόνηση τους ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία και οι ασκήσεις τους βοήθησαν να ενδυναμώσουν τόσο το σώμα όσο και το νου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.