Act Business Center

Act Business Center

Δευτέρα 10 Ιουνίου 2019

Ευχαριστήριο Κώστα Πουντζουκίδη για την εκλογή του στις δημοτικές εκλογές

Υπογράφει ο Κώστας Πουντζουκίδης
Δημοτικός Σύμβουλος Κιλκίς 
"Φίλες και φίλοι,
Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για την εμπιστοσύνη που δείξατε στο πρόσωπό μου. Η εμπιστοσύνη και η προτίμησή σας με κάνουν να αισθάνομαι τιμή και ευθύνη απέναντί σας.

Φιλοδοξώ να φανώ χρήσιμος στον καθένα σας ξεχωριστά και δεσμεύομαι ότι θα είμαι μαζί σας, για να συζητούμε τα προβλήματά και να διεκδικούμε από κοινού τις δράσεις και τις λύσεις που χρειάζονται για την επίλυση των προβλημάτων του τόπου μας.

Η εκλογή μου, αποτελεί για μένα σημαντική αναγνώριση, σπουδαίο εύσημο αλλά και συγχρόνως εντολή ευθύνης.

Θα αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις για το κοινό καλό του τόπου μας και θα προσπαθήσω να σας εκπροσωπήσω άξια ανταποδίδοντας την εμπιστοσύνη και την αγάπη που μου δείξατε."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.