Act Business Center

Act Business Center

Τετάρτη 8 Μαΐου 2019

Πουντζουκίδης: Ο σκοπός μου στην Αυτοδιοίκηση είναι να προσφέρω

Του Κωνσταντίνου Πουντζουκίδη
Υπ. Δημοτικού Συμβούλου Κιλκίς
Ο σκοπός που κατέρχομαι στις εκλογές είναι για να προσφέρω. Να προσφέρω στην πόλη του Κιλκίς και τα χωριά της. Σκοπός μου είναι να ενώσω, να ενώσω ιδέες και αξίες. 
Σκοπός μου είναι να βοηθήσω την πόλη του Κιλκίς και όλα τα χωριά από το κομμάτι που μου αναλογεί και μπορώ. Οπαδοποιημένες κοινωνίες είναι κοινωνίες οπισθοδρόμησης.

Αγαπώ την πατρίδα μου, πιστεύω στον θεσμό της οικογένειάς, πιστεύω στην θρησκεία μας και αγαπώ τον τόπο μου πραγματικά. 

Πιστεύω στην θετική στόχευση και θετική πορεία. Στην πορεία της ανάπτυξης και της ευημερίας για όλους. Κάθε άνθρωπος είναι ελεύθερος να επιλέξει αν θα κατέλθει ως εκπρόσωπος στα κοινά η όχι και αυτό είναι το δημοκρατικό. 

Και οι συμπολίτες μας είναι ελεύθεροι να επιλέξουν τα πρόσωπα που θα τους εκπροσωπήσουν τόσο στο τοπικό όσο και στο ευρύτερο αυτοδιοικητικό τομέα. Ποτέ δεν πίεσα, ποτέ δεν εκβίασα, ποτέ δεν κινήθηκα υπόγεια. 

Έμαθα να χτίζω, να αναπτύσσω, να δημιουργώ, να αγωνίζομαι τίμια για την πρωτιά. Δεν θα εκβιάσω, δεν θα πιέσω, δεν θα σπιλώσω κανέναν, κανένα συμπολίτη. Το όνομα μου (Πουντζουκίδης Κωνσταντίνος) δεν ανήκει σε κανένα χωριό, σε καμία ομάδα, σε κανένα οπαδό. 

Ανήκει σε όλους τους φίλους από κάθε χωριό, από κάθε ομάδα, από κάθε σύλλογο και βασικότερα από την πόλη του Κιλκίς. Η επιλογή σας στο όνομα μου θα είναι καθαρή επιλογή αξίας, σεβασμού αλλά και τιμής προς το πρόσωπο μου. Θα είναι η καθαρή ειλικρινής απόφαση. Θα είναι η απόφαση επιλογής για τα πιστεύω μου, τις αξίες και τις πράξεις μου μέχρι τώρα.

Δεν θα είναι επιλογή ατομικών υποσχέσεων και ατομικών παροχών. Πρέπει το Κιλκίς να ξεκολλήσει από το βάλτο που έχει βυθιστεί. Ξεχάστε το εγώ, ξεχάστε το δικό μας χωριό, το δικό σας χωριό. Είναι τα δικά μας χωριά, το δικό μας Κιλκίς, η δική μας πόλη. 

Είμαστε στην ίδια ομάδα αλλά σε άλλη αγωνιστική θέση. Δεν παίζουμε αντίπαλοι, αγωνιζόμαστε μαζί για το καλό της ίδιας πόλης, των ίδιων χωριών. Χωρίς να υποτιμούμε ούτε το ποιο μικρό χωριό αλλά ούτε και το μεγαλύτερο. Στόχος είναι οι καλύτεροι δρόμοι, τα καλύτερα πάρκα, οι καλύτερες δημοτικές υποδομές, οι σχολικές υποδομές, τα καλύτερα πεζοδρόμια, οι καλύτερες δημοτικές παροχές. 

Συγγενείς, φίλοι, γνωστοί, άγνωστοι, συντάσσουμε τις δυνάμεις μας με σύμπνοια, με συνεργασία, ενότητα, με ανοιχτές ιδέες και καθαρές λύσεις για το καλύτερο δυνατό του τόπου μας. Συντάσσουμε τις δυνάμεις μας με το νέο, το καινούργιο. Με το καθαρό, το τίμιο, και το αξιοπρεπές.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.