Act Business Center

Act Business Center

Τρίτη 9 Απριλίου 2019

"Όλοι με ρωτάνε να τους πω..."



Μαρία Σιότσου
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος Κιλκίς
Με ρωτάτε γιατί μπλέχτηκα με όλα αυτά και τι δουλειά έχω με τις εκλογές και την Τοπική Αυτοδιοίκηση. 

ΕΧΩ.

Γιατί είμαι μάνα που ζω, αγωνίζομαι και αγαπώ αυτήν την πόλη.

Ταυτόχρονα όμως βλέπω, λυπάμαι, αγανακτώ κάθε μέρα με τα στραβά και τα ανάποδα της και με αγχώνει το μέλλον των παιδιών μας σε αυτήν. 

Έχετε δίκιο. Δεν είμαι ούτε γιατρός, ούτε δικηγόρος, ούτε οικονομολόγος, ούτε πολιτικός μηχανικός. Μια εργαζόμενη είμαι που θέλω καλύτερη πόλη για τα παιδιά μου που φυτοζωούν και περιμένουν με αγωνία να κλείσουν τα 18 για να φύγουν μακριά από την άψυχη πόλη μας. 

Μην απαξιώνετε λοιπόν, αυτούς που δεν έχουν τα βαρύγδουπα πτυχία και τα μεταπτυχιακά και μην αναρωτιέστε τι μπορούν να προσφέρουν. 

ΜΠΟΡΟΥΝ.

Ο καθένας μας μπορεί.

Θέληση για δουλειά θέλει και όχι παχιά καρέκλα. 

Και εμένα δεν μ' αρέσει να κάθομαι. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.