Ανακοίνωση 9ου Δημοτικού Σχολείου Κιλκίς
Οι μαθητές της Στ τάξης του σχολείου έλαβαν μέρος για άλλη μία φορά –με ανάλογες τιμητικές διακρίσεις- στον 3ο ΜΑΘΗΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ -Παιδί και Κινηματογράφος με τίτλο: «Από τους κύκλους της Κουσάμα… στους κύκλους των παιδιών!», υπό την Αιγίδα Υπουργείου Παιδείας Έρευνας & Θρησκευμάτων.
Στα πλαίσια λοιπόν του διαγωνισμού κερδίσαμε το 3ο Βραβείο Σεναρίου!
Όλοι οι μαθητές έλαβαν αναμνηστική τιμητική διάκριση.
Τον συντονισμό και την επίβλεψη-οργάνωση των ταινιών είχε η Κοκκινάκη Γεωργία στις ώρες των εικαστικών.
Η συμμετοχή στον 3ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό «Παιδί & Κινημα-τογράφος» αφορούσε στη δημιουργία ταινίας μικρού μήκους με την τεχνική της κινούμενης εικόνας. Ο διαγωνισμός υλοποιούνταν για τρίτη συνεχή χρονιά, με έμπνευση την Γιαγιόι Κουσάμα. Πασίγνωστη για τους κύκλους, τα πουά της, η καλλιτέχνις της pop-art είναι κάθε χρόνο στη λίστα των «Times» ως μία από τις πιο επιδραστικές προσωπικότητες του κόσμου. Στα έργα της κυριαρχεί το σχήμα του κύκλου, το οποίο αποτελεί το βασικό όχημα έκφρασης των συναισθημάτων της ταξιδεύοντάς μας στο άπειρο.
Ο Διαγωνισμός απευθυνόταν σε ηλικίες μαθητών από 5-12 ετών (νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία). Τα παιδιά θα έπρεπε να δουλέψουν ομαδικά (μέχρι 10 παιδιά) για το γύρισμα της ταινίας με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού τους.
ΦΟΡΕΙΣ-ΣΥΝΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ του διαγωνισμού ήταν:
Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης Νέας Υόρκης, ΜοΜΑ
Κινηματογραφική Εταιρεία Αθηνών
Παιδικό Μουσείο Θεσσαλονίκης
OPUS, Οργανισμός Ανάδειξης Πολιτισμού
Εκδοτικός Οίκος ΜΕΛΙΣΣΑ
Αθήνα 2018 Παγκόσμια Πρωτεύουσα Βιβλίου του δήμου Αθηναίων
Η τελετή απονομής έγινε στο ΙΔΡΥΜΑ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ το ΣΑΒΒΑΤΟ 6/4.
Παρευρισκόταν ο πρέσβης της Ιαπωνίας, ο εκδότης ΜΟΜΑ και η εικονογράφος του ΒΙΒΛΙΟΥ.
Μπορείτε να παρακολουθήσετε τις ταινίες των μαθητών πατώντας στο σύνδεσμο:https://www.youtube.com/watch?v=dGSxZczPqVo
Η Γιαγιόι Κουσάμα αποτελεί τη βασική θεματική έμπνευσης για δημιουργία ταινίας.
Στάδια εργασίας:
Μαθητές και εκπαιδευτικοί έρχονται σε επαφή με τα βιωματικά ερεθίσματα, τα έργα της καλλιτέχνιδας μέσα από διαδίκτυο, βιβλία, περιοδικά παρατηρώντας με ποιες τεχνικές ο κύκλος μεταμορφώνεται σε έργο τέχνης διαχέοντας ενέργεια.
Τα παιδιά σε ομάδες των 10 ατόμων φαντάζονται μία ιστορία στην οποία «προσκαλούν» την Κουσάμα ως κινούμενη ηρωίδα στην ταινία τους σ’ ένα ταξίδι γνωριμίας της με τους δικούς τους κύκλους, στο δικό τους κόσμο. Τα παιδιά με τη φαντασία τους μπορούν επίσης να αξιοποιήσουν αντικείμενα από έργα της Κουσάμα τοποθετώντας τα δίπλα στις δικές τους πρωτότυπες εικαστικές δημιουργίες.
Δημιουργία ταινίας μικρού μήκους με εργαλείο την τεχνική της κινούμενης εικόνας (animation).
Οι μαθητές της Στ τάξης του σχολείου έλαβαν μέρος για άλλη μία φορά –με ανάλογες τιμητικές διακρίσεις- στον 3ο ΜΑΘΗΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ -Παιδί και Κινηματογράφος με τίτλο: «Από τους κύκλους της Κουσάμα… στους κύκλους των παιδιών!», υπό την Αιγίδα Υπουργείου Παιδείας Έρευνας & Θρησκευμάτων.
Στα πλαίσια λοιπόν του διαγωνισμού κερδίσαμε το 3ο Βραβείο Σεναρίου!
Όλοι οι μαθητές έλαβαν αναμνηστική τιμητική διάκριση.
Τον συντονισμό και την επίβλεψη-οργάνωση των ταινιών είχε η Κοκκινάκη Γεωργία στις ώρες των εικαστικών.
Η συμμετοχή στον 3ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό «Παιδί & Κινημα-τογράφος» αφορούσε στη δημιουργία ταινίας μικρού μήκους με την τεχνική της κινούμενης εικόνας. Ο διαγωνισμός υλοποιούνταν για τρίτη συνεχή χρονιά, με έμπνευση την Γιαγιόι Κουσάμα. Πασίγνωστη για τους κύκλους, τα πουά της, η καλλιτέχνις της pop-art είναι κάθε χρόνο στη λίστα των «Times» ως μία από τις πιο επιδραστικές προσωπικότητες του κόσμου. Στα έργα της κυριαρχεί το σχήμα του κύκλου, το οποίο αποτελεί το βασικό όχημα έκφρασης των συναισθημάτων της ταξιδεύοντάς μας στο άπειρο.
Ο Διαγωνισμός απευθυνόταν σε ηλικίες μαθητών από 5-12 ετών (νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία). Τα παιδιά θα έπρεπε να δουλέψουν ομαδικά (μέχρι 10 παιδιά) για το γύρισμα της ταινίας με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού τους.
ΦΟΡΕΙΣ-ΣΥΝΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ του διαγωνισμού ήταν:
Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης Νέας Υόρκης, ΜοΜΑ
Κινηματογραφική Εταιρεία Αθηνών
Παιδικό Μουσείο Θεσσαλονίκης
OPUS, Οργανισμός Ανάδειξης Πολιτισμού
Εκδοτικός Οίκος ΜΕΛΙΣΣΑ
Αθήνα 2018 Παγκόσμια Πρωτεύουσα Βιβλίου του δήμου Αθηναίων
Η τελετή απονομής έγινε στο ΙΔΡΥΜΑ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ το ΣΑΒΒΑΤΟ 6/4.
Παρευρισκόταν ο πρέσβης της Ιαπωνίας, ο εκδότης ΜΟΜΑ και η εικονογράφος του ΒΙΒΛΙΟΥ.
Μπορείτε να παρακολουθήσετε τις ταινίες των μαθητών πατώντας στο σύνδεσμο:https://www.youtube.com/watch?v=dGSxZczPqVo
ΘΕΜΑΤΙΚΗ
Η Γιαγιόι Κουσάμα αποτελεί τη βασική θεματική έμπνευσης για δημιουργία ταινίας.
Στάδια εργασίας:
Μαθητές και εκπαιδευτικοί έρχονται σε επαφή με τα βιωματικά ερεθίσματα, τα έργα της καλλιτέχνιδας μέσα από διαδίκτυο, βιβλία, περιοδικά παρατηρώντας με ποιες τεχνικές ο κύκλος μεταμορφώνεται σε έργο τέχνης διαχέοντας ενέργεια.
Οι συμμετέχοντες καλούνται, σε ομάδες, να αναζητήσουν τους κύκλους, οι οποίοι παίζουν μικρό ή μεγάλο ρόλο στη δική τους ζωή μέσα από καθημερινά αντικείμενα, αγαπημένα παιχνίδια, σήματα κυκλοφορίας, σύμβολα, έργα άλλων καλλιτεχνών, μόδα ή και από άλλα πεδία, αναλόγως του γνωστικού τους επιπέδου.
Τα παιδιά σε ομάδες των 10 ατόμων φαντάζονται μία ιστορία στην οποία «προσκαλούν» την Κουσάμα ως κινούμενη ηρωίδα στην ταινία τους σ’ ένα ταξίδι γνωριμίας της με τους δικούς τους κύκλους, στο δικό τους κόσμο. Τα παιδιά με τη φαντασία τους μπορούν επίσης να αξιοποιήσουν αντικείμενα από έργα της Κουσάμα τοποθετώντας τα δίπλα στις δικές τους πρωτότυπες εικαστικές δημιουργίες.
Δημιουργία ταινίας μικρού μήκους με εργαλείο την τεχνική της κινούμενης εικόνας (animation).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.