Υπογράφει η Βίκυ Μαυρογονάτου
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος
Πολλοί φίλοι μου με ρωτάνε γιατί πήρα την απόφαση αυτή, να θέσω υποψηφιότητα για δημοτική σύμβουλος, αφού δουλεύω καθημερινά πολλές ώρες σε μια δουλειά αρκετά απαιτητική και είμαι μητέρα 2 μικρών παιδιών. Η αλήθεια είναι πως η ζωή η ίδια είναι απαιτητική, όχι μόνο για μένα αλλά για κάθε εργαζόμενη μητέρα. Μα χρωστάω κυρίως στα παιδιά μου, να κάνω ότι περνάει από το χέρι μου για να τους δώσω έναν κόσμο έστω και λίγο καλύτερο από αυτόν που μεγάλωσα εγώ.
Αυτό που απαντώ φυσικά είναι γιατί να μην ασχοληθώ με την πόλη στην οποία ζω, εργάζομαι και μεγαλώνω τα παιδιά μου; Άλλωστε την πόλη αυτή μαζί με τον σύζυγό μου την επιλέξαμε για να ζήσουμε ανάμεσα σε πολλές άλλες πόλεις. Αυτό που μας οδήγησε να μείνουμε εδώ ήταν πραγματικά ο κόσμος της. Από την πρώτη στιγμή που εγκατασταθήκαμε στο Κιλκίς μας αγκάλιασαν και μας βοήθησαν πολλοί.
Δυστυχώς όμως το Κιλκίς μας έχει μείνει πίσω σε πολλούς τομείς και η καθημερινότητά της πόλης είναι σε αρκετούς τομείς δύσκολη. Η πόλη μας έχει την τύχη και την ατυχία να είναι πολύ κοντά στην συμπρωτεύουσα. Από τη μια εξυπηρετούμαστε σε πολλά θέματα από αυτή από την άλλη μας δυσκολεύει. Καταρχάς από προσωπική εμπειρία όταν πρωτοήρθα στο Κιλκίς εργαζόμουν στη Θεσσαλονίκη και αναγκαζόμουν καθημερινά να κάνω έως το Καλοχώρι 1 ώρα και 40 λεπτά ανάλογα την κίνηση και άλλο τόσο να επιστρέψω.
Πολλοί φίλοι μου με ρωτάνε γιατί πήρα την απόφαση αυτή, να θέσω υποψηφιότητα για δημοτική σύμβουλος, αφού δουλεύω καθημερινά πολλές ώρες σε μια δουλειά αρκετά απαιτητική και είμαι μητέρα 2 μικρών παιδιών. Η αλήθεια είναι πως η ζωή η ίδια είναι απαιτητική, όχι μόνο για μένα αλλά για κάθε εργαζόμενη μητέρα. Μα χρωστάω κυρίως στα παιδιά μου, να κάνω ότι περνάει από το χέρι μου για να τους δώσω έναν κόσμο έστω και λίγο καλύτερο από αυτόν που μεγάλωσα εγώ.
Αυτό που απαντώ φυσικά είναι γιατί να μην ασχοληθώ με την πόλη στην οποία ζω, εργάζομαι και μεγαλώνω τα παιδιά μου; Άλλωστε την πόλη αυτή μαζί με τον σύζυγό μου την επιλέξαμε για να ζήσουμε ανάμεσα σε πολλές άλλες πόλεις. Αυτό που μας οδήγησε να μείνουμε εδώ ήταν πραγματικά ο κόσμος της. Από την πρώτη στιγμή που εγκατασταθήκαμε στο Κιλκίς μας αγκάλιασαν και μας βοήθησαν πολλοί.
Δυστυχώς όμως το Κιλκίς μας έχει μείνει πίσω σε πολλούς τομείς και η καθημερινότητά της πόλης είναι σε αρκετούς τομείς δύσκολη. Η πόλη μας έχει την τύχη και την ατυχία να είναι πολύ κοντά στην συμπρωτεύουσα. Από τη μια εξυπηρετούμαστε σε πολλά θέματα από αυτή από την άλλη μας δυσκολεύει. Καταρχάς από προσωπική εμπειρία όταν πρωτοήρθα στο Κιλκίς εργαζόμουν στη Θεσσαλονίκη και αναγκαζόμουν καθημερινά να κάνω έως το Καλοχώρι 1 ώρα και 40 λεπτά ανάλογα την κίνηση και άλλο τόσο να επιστρέψω.
Πόσο δύσκολο ήταν άραγε να υπάρχει προαστιακός έστω τις ώρες που είναι ανοιχτά τα εργοστάσια και οι υπηρεσίες έτσι ώστε να εξυπηρετηθεί ο κόσμος; Αυτό μπορεί να οδηγούσε ορισμένους Κιλκισιώτες να επιστρέψουν στον τόπο τους και γιατί όχι να έρθουν και Θεσσαλονικείς να εγκατασταθούν στην πόλη.
Σαν πτυχιούχος τα πράγματα δεν ήταν καθόλου εύκολα για μένα όταν αναζήτησα εργασία, δυστυχώς οι θέσεις εργασίας είναι πολύ λίγες και πολλοί νέοι αναγκάζονται να φύγουν. Το Κιλκίς πρέπει να αποκτήσει θέσεις εργασίας και πώς θα γίνει αυτό; Μεταξύ άλλων αύξηση του τουρισμού. Χρόνια το λέω εκμεταλλευτείτε ότι έχουμε σπήλαιο, Παλατιανό, Γυναικόκαστρο και ότι άλλο έχει ο τόπος.
Σαν πτυχιούχος τα πράγματα δεν ήταν καθόλου εύκολα για μένα όταν αναζήτησα εργασία, δυστυχώς οι θέσεις εργασίας είναι πολύ λίγες και πολλοί νέοι αναγκάζονται να φύγουν. Το Κιλκίς πρέπει να αποκτήσει θέσεις εργασίας και πώς θα γίνει αυτό; Μεταξύ άλλων αύξηση του τουρισμού. Χρόνια το λέω εκμεταλλευτείτε ότι έχουμε σπήλαιο, Παλατιανό, Γυναικόκαστρο και ότι άλλο έχει ο τόπος.
Εδώ οι Άγγλοι με 5 κοτρόνες (stonehedge) τη μια πάνω στην άλλη μας έχουν ζαλίσει με ντοκιμαντέρ και εκδηλώσεις και ρέει πλήθος κόσμου να τις δουν. Φανταστείτε μια αντιδημαρχία πολιτισμού δυνατή σε συνδυασμό με μια ιστοσελίδα ανάλογη των προτύπων άλλων περιοχών της Ελλάδας και γιατί όχι άλλων χωρών. (Περισσότερες λεπτομέρειες στο άρθρο μου «Το Κιλκίς που ονειρεύομαι και μας αξίζει»).
Ως μητέρα τα πράγματα δεν ήταν πάλι εντελώς ρόδινα καθώς όσο καιρό ειδικά είχα το παιδικό καρότσι . Πεζοδρόμια σε ελάχιστα σημεία και πολλές φορές δυσπρόσιτα. Κολώνες πετάγονται από το πουθενά δέντρα και θάμνοι φυτεμένα σε άσχετα σημεία, ράμπες αναπήρων κλεισμένες από τα αυτοκίνητα. Αργότερα πήραμε ποδήλατα εκτός από κάνα 2 σημεία –πάρκα της πόλης δεν μπορείς να κυκλοφορήσεις πουθενά με ασφάλεια. Πόσο δύσκολο άραγε θα ήταν σε κεντρικά έστω σημεία της πόλης να υπάρχει ποδηλατόδρομος να ενώνει όλες τις υπηρεσίες της πόλης;
Οι κακοτεχνίες στους δρόμους και τα συνεχή σκαψίματα έχουν κάνει την πόλη να μοιάζει μονίμως με εργοτάξιο. Πουθενά στον κόσμο ιδιωτική επιχείρηση δεν σκάβει για να εξυπηρετήσει τον εαυτό της και μετά μπαλώνει μόνο εκείνο το σημείο. Όταν γίνονται τέτοιου είδους έργα θα πρέπει ο Δήμος να τους υποχρεώνει να ασφαλτοστρώνει όλη την οδό που έκανε τις τρύπες και όχι τμηματικά. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να σταματά η ανάπτυξη και η τεχνολογία αλλά όχι εις βάρος των πολιτών και των οχημάτων τους.
Τα θέματα πολλά και ποικίλα που δε φτάνει μια σελίδα για να τα αναπτύξω. Μέσα από την ευκαιρία που μου δίνεται μέσω του χώρου του διαδικτύου θα προσπαθήσω να προτείνω λύσεις και θα αναφέρω θέματα που απασχολούν όχι μόνο εμένα αλλά όλους τους συνανθρώπους μου. Εύχομαι ειλικρινά να παλέψουμε όλοι μαζί για το Κιλκίς μας.
Ως μητέρα τα πράγματα δεν ήταν πάλι εντελώς ρόδινα καθώς όσο καιρό ειδικά είχα το παιδικό καρότσι . Πεζοδρόμια σε ελάχιστα σημεία και πολλές φορές δυσπρόσιτα. Κολώνες πετάγονται από το πουθενά δέντρα και θάμνοι φυτεμένα σε άσχετα σημεία, ράμπες αναπήρων κλεισμένες από τα αυτοκίνητα. Αργότερα πήραμε ποδήλατα εκτός από κάνα 2 σημεία –πάρκα της πόλης δεν μπορείς να κυκλοφορήσεις πουθενά με ασφάλεια. Πόσο δύσκολο άραγε θα ήταν σε κεντρικά έστω σημεία της πόλης να υπάρχει ποδηλατόδρομος να ενώνει όλες τις υπηρεσίες της πόλης;
Οι κακοτεχνίες στους δρόμους και τα συνεχή σκαψίματα έχουν κάνει την πόλη να μοιάζει μονίμως με εργοτάξιο. Πουθενά στον κόσμο ιδιωτική επιχείρηση δεν σκάβει για να εξυπηρετήσει τον εαυτό της και μετά μπαλώνει μόνο εκείνο το σημείο. Όταν γίνονται τέτοιου είδους έργα θα πρέπει ο Δήμος να τους υποχρεώνει να ασφαλτοστρώνει όλη την οδό που έκανε τις τρύπες και όχι τμηματικά. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να σταματά η ανάπτυξη και η τεχνολογία αλλά όχι εις βάρος των πολιτών και των οχημάτων τους.
Τα θέματα πολλά και ποικίλα που δε φτάνει μια σελίδα για να τα αναπτύξω. Μέσα από την ευκαιρία που μου δίνεται μέσω του χώρου του διαδικτύου θα προσπαθήσω να προτείνω λύσεις και θα αναφέρω θέματα που απασχολούν όχι μόνο εμένα αλλά όλους τους συνανθρώπους μου. Εύχομαι ειλικρινά να παλέψουμε όλοι μαζί για το Κιλκίς μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.