Σχόλιο του Κέντρου Ερευνών για Θέματα Ισότητας (Κ.Ε.Θ.Ι.)
To καλό νέο της ημέρας δεν είναι ότι ζητείται πλέον και επίσημα η απαλοιφή μιας επίμαχης και δυνάμει επικίνδυνης φράσης από εμπορική διαφήμιση, αλλά το συμπέρασμα ότι ο μόνος αγώνας που δεν έφερε αποτέλεσμα ήταν εκείνος που δεν δόθηκε ποτέ.
Ο λόγος για την απόφαση του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ) που δημοσιοποιήθηκε χτες –μετά από σχετικό αίτημα της Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων- και που εκτιμά ότι η διατύπωση «Χτύπα, Χτύπα σαν άντρας» στη διαφήμιση γνωστής εμπορικής αλυσίδας από το στόμα γνωστής αοιδού, προσκρούει στα άρθρα 1.2 και 4.1 του Ελληνικού Κώδικα Διαφήμισης - Επικοινωνίας (ΕΚΔ-Ε) και πρέπει να τροποποιηθεί εντός 2 ημερών σε όλα τα μέσα.
Χωρίς καμιά διάθεση να «ευλογήσουμε τα γένια μας» αισθανόμαστε δικαιωμένοι σαν Κέντρο Ερευνών για Θέματα Ισότητας (Κ.Ε.Θ.Ι.), που επιδείξαμε έγκαιρα αντανακλαστικά απέναντι σε ένα τέτοιας έκτασης και ουσίας ζήτημα δημοσιότητας. Μα πιο πολύ αισθανόμαστε δικαιωμένοι από τις αντιδράσεις φορέων και οργανώσεων, αλλά και μεμονωμένων γυναικών, που ακολούθησαν τη δημόσια παρέμβασή μας και που αυτές συνέβαλαν σε ένα θετικό αποτέλεσμα.
Ελπίζουμε στο μέλλον να μην ξαναχρειαστεί να παρέμβουμε δημόσια για παρόμοιο θέμα και καλούμε τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην χώρα μας, να εξαλείψουν από τους τρόπους προώθησης των προϊόντων τους κάθε ρητορική που αναμοχλεύει αρνητικά στερεότυπα.
Ο λόγος για την απόφαση του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ) που δημοσιοποιήθηκε χτες –μετά από σχετικό αίτημα της Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων- και που εκτιμά ότι η διατύπωση «Χτύπα, Χτύπα σαν άντρας» στη διαφήμιση γνωστής εμπορικής αλυσίδας από το στόμα γνωστής αοιδού, προσκρούει στα άρθρα 1.2 και 4.1 του Ελληνικού Κώδικα Διαφήμισης - Επικοινωνίας (ΕΚΔ-Ε) και πρέπει να τροποποιηθεί εντός 2 ημερών σε όλα τα μέσα.
Χωρίς καμιά διάθεση να «ευλογήσουμε τα γένια μας» αισθανόμαστε δικαιωμένοι σαν Κέντρο Ερευνών για Θέματα Ισότητας (Κ.Ε.Θ.Ι.), που επιδείξαμε έγκαιρα αντανακλαστικά απέναντι σε ένα τέτοιας έκτασης και ουσίας ζήτημα δημοσιότητας. Μα πιο πολύ αισθανόμαστε δικαιωμένοι από τις αντιδράσεις φορέων και οργανώσεων, αλλά και μεμονωμένων γυναικών, που ακολούθησαν τη δημόσια παρέμβασή μας και που αυτές συνέβαλαν σε ένα θετικό αποτέλεσμα.
Ελπίζουμε στο μέλλον να μην ξαναχρειαστεί να παρέμβουμε δημόσια για παρόμοιο θέμα και καλούμε τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην χώρα μας, να εξαλείψουν από τους τρόπους προώθησης των προϊόντων τους κάθε ρητορική που αναμοχλεύει αρνητικά στερεότυπα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.