Act Business Center

Act Business Center

Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2015

Εισαγωγική Επιμόρφωση στις Καινοτόμες Σχολικές Δραστηριότητες και την Αγωγή Σταδιοδρομίας

Σας ενημερώνουμε ότι η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς δια των υπευθύνων του Γραφείου Καινοτόμων Σχολικών Δραστηριοτήτων, ΚΕ.ΣΥ.Π. Κιλκίς σε συνεργασία με το Γραφείο Σχολικών Συμβούλων, με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς και το Κ.Π.Ε. Κιλκίς θα πραγματοποιήσουν Βιωματικό Εργαστήριο διάρκειας τριών (3) ωρών με θέμα : Εισαγωγική Επιμόρφωση στις Καινοτόμες Σχολικές Δραστηριότητες και την Αγωγή Σταδιοδρομίας στην Αίθουσα Εκδηλώσεων της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς, στις 13 Οκτωβρίου 2015 και ώρα 14:00 έως 17:00.
Η επιμόρφωση αφορά σε συναδέλφους που δεν έχουν συμμετάσχει σε επιμόρφωση Περιβαλλοντικής Αγωγής – Πολιτιστικών Θεμάτων – Αγωγής Υγείας – Αγωγής Σταδιοδρομίας - Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων (eTwinning – Erasmus+) και ενδιαφέρονται να επιμορφωθούν ή/και να υλοποιήσουν προγράμματα Καινοτόμων Σχολικών Δραστηριοτήτων και Αγωγής Σταδιοδρομίας.

Το Βιωματικό Σεμινάριο απευθύνεται σε τριάντα (30) συναδέλφους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς.

Οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να παρακολουθήσουν το Βιωματικό Εργαστήριο, παρακαλούνται να υποβάλουν ηλεκτρονικά συμπληρωμένη την αίτηση συμμετοχής το αργότερο έως και τις 05 Οκτωβρίου 2015. ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ Αίτηση συμμετοχής ή http://goo.gl/forms/yj1SR8syqG

Δείτε το έγγραφο με το αναλυτικό πρόγραμμα ΕΔΩ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.