Act Business Center

Act Business Center

Πέμπτη 9 Απριλίου 2015

Όσα δεν φτάνει η Αλεπού ..... τα κάνει κρεμαστάρια (ΕΛΜΕ ΚΙΛΚΙΣ)

Του Γιάννη Λιναρδάκη*
Το Σχολείο του Μέλλοντος. Μάνατζμεντ και Διοίκηση. Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στη Διοίκηση Σχολικών Μονάδων χρονικής διάρκειας δεκατεσσάρων(14) μηνών με τη χρήση Μεικτής (Blended) Εκπαίδευσης.
1. Το τελευταίο διάστημα το γραφείο σχολικών δραστηριοτήτων της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς βρίσκεται σε τρομερή κινητικότητα (ΕΛΜΕ ΚΙΛΚΙΣ).

Από το 2012 το Γραφείο Σχολικών Δραστηριοτήτων σε συνεργασία με το Γραφείο Σχολικών Συμβούλων, με την έγκριση του Υπουργείου έχουν επιμόρφωση σε θέματα Διοίκησης κ.α. πάνω από εξακόσιους (600) συναδέλφους ΔΙΠΕ – ΔΙΔΕ.

α) Φ.15.1/2754/30-04-2012/ΔΙΔΕ Κιλκίς, β) Φ.23.1/7319/13-11-2012/ΔΙΔΕ Κιλκίς,

γ) Φ.15.1/372/21-01-2013/ΔΙΔΕ Κιλκίς, δ) Φ.15.1/2771/17-04-2013/ΔΙΔΕ Κιλκίς.

2. εκπονήθηκε ένα επιμορφωτικό πρόγραμμα «μαμούθ»,….. (ΕΛΜΕ ΚΙΛΚΙΣ).

α. Σας ενημερώνω ότι στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων του Γραφείου Σχολικών Δραστηριοτήτων είναι αναπόσπαστο κομμάτι του και το Γραφείο Πολιτιστικών Θεμάτων και Καλλιτεχνικών Αγώνων. Στην περίοδο της καταγγελίας σας στις αίθουσες προβολών προβάλετε η κινηματογραφική ταινία Ο ΓΚΟΝΤΖΙΛΑ και όχι η ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΠΑΓΕΤΟΝΩΝ.

β. Αριθ.Πρωτ.92998/Γ7/10-08-2012/Υ.ΠΑΙ.Π.Θ./ΣΕΠΕΔ/TMHMA Δ΄/άρθρο10.

Το θέμα του σεμιναρίου αντικατοπτρίζει ακριβώς την κατεύθυνση στην οποία η σημερινή πολιτική προσανατολίζει το σχολείο… (ΕΛΜΕ ΚΙΛΚΙΣ).

Το πρόγραμμα σπουδών περιλαμβάνει έντεκα (11) βασικούς τομείς - ενότητες : 

Πλαίσιο και Κοινωνικο-Οικονομική Δυναμική των Συστημάτων Εκπαίδευσης. 

Νομικό Σύστημα των Συστημάτων Εκπαίδευσης και των Εργασιακών Σχέσεων. 

Στρατηγική Διαχείριση του Σχολείου. 

Οργανωτική Συμπεριφορά και Επικοινωνία. 

Ανάπτυξη της Κατάρτισης και της Διαχείρισης των Δικτύων.
Ηθική, Κοινωνική Ευθύνη.

Οργανωτική Δομή του Ελληνικού Εκπαιδευτικού Συστήματος – Νομοθεσία. 

Το Σχολείο της Αλληλεξάρτησης, της Αυτο-Αξιολόγησης. 

Εκπαιδευτική Ηγεσία, Δραστηριότητες Κατάρτισης. 

Συναισθηματικές Δυναμικές και Εκπαίδευση. 

Εισαγωγή στην Παιδονευροψυχιατρική.

Μαζί με τους ιδιώτες και τα αμφίβολης ποιότητας επιμορφωτικά ιδρύματα, τώρα και οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης αναλαμβάνουν δράση στην προσφορά εφοδίων (προς το παρόν δωρεάν) στο πλαίσιο του ανθρωποφαγικού ανταγωνισμού μεταξύ των συναδέλφων ενόψει της αξιολόγησης. Επιμόρφωση για τους τύπους και με το κιλό. Ουσία μηδέν (ΕΛΜΕ ΚΙΛΚΙΣ).

Έγκριση προγράμματος από:

1. ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Δ.Ε. - ΤΜΗΜΑ Α΄

Έγκριση Επιμορφωτικού Προγράμματος Αρ. Πρωτ. 152480/Γ2/24-09–2014.

2. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) πράξη 45/2014 του Δ.Σ.

3. Σύμφωνη γνώμη της ανωτέρω Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης.

4. Γραφείο Σχολικών Συμβούλων ΔΙ.Δ.Ε. Κιλκίς.

5. Αριθ. Πρωτ. 92998/Γ7/10-08-2012/Υ.ΠΑΙ.Π.Θ./ΣΕΠΕΔ/TMHMA Δ΄/άρθρο 10.

Η συμμετοχή στο πρόγραμμα είναι προαιρετικοί και θα πραγματοποιηθεί χωρίς δαπάνη για το δημόσιο και εκτός ωρών λειτουργίας των σχολικών μονάδων.

Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ο τρόπος επιλογής των συμμετεχόντων έγινε με εντελώς αδιαφανή κριτήρια. Ούτε καν με κλήρωση και χωρίς να δημοσιοποιηθούν τα κριτήρια επιλογής. Και για να κλείσουν κάποια στόματα συναδέλφων που είχαν επενδύσει ελπίδες στη συμμετοχή τους, από 80 ο αριθμός των επιμορφούμενων εκτινάχτηκε σε πάνω από 190! (ΕΛΜΕ ΚΙΛΚΙΣ).

α. Το έγγραφο αναφέρει - Επιλογή Υποψηφίων : Η επιλογή των εκπαιδευομένων στο επιμορφωτικό πρόγραμμα θα γίνει βάσει α) Αριθ. Πρωτ.92998/Γ7/10-08-2012/Υ.ΠΑΙ.Π.Θ./ΣΕΠΕΔ /TMHMA Δ΄/άρθρο10, β) Αριθ. Πρωτ. 173024/Γ7/13-11-2013/Υ.ΠΑΙ.Θ./ΣΕΠΕΔ (επιλογή εκπαιδευτικών στα σεμινάρια ΚΠΕ από τον Υπεύθυνο Σχολικών Δραστηριοτήτων).

β. Συμμετέχουν στο πρόγραμμα όλοι όσοι έκαναν αίτηση, πάνω από τριακόσιοι (300) συνάδελφοι.

β1. Νόμος 1566/1985, άρθρο 55.1.στ.(πρόσθετες απασχολήσεις εκπαιδευτικών).

β2. Παράταση Υποβολής Αιτήσεων, Φ.15.1/3867/17-04-2014/ΔΙ.Δ.Ε. Κιλκίς.

β3. Αναβάθμιση Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας από το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κιλκίς.

β4. Έγκριση διάθεσης αμφιθέατρου 1ου ΕΠΑΛ Κιλκίς.

Β5. Αλλαγή της ώρας έναρξης του προγράμματος στις 15:00, αυξημένη  ταχύτητα του σχολικού δικτύου.

Πέρα από το αντικείμενό του, χαρακτηριστική είναι η διάρκεια του σεμιναρίου, αφού είναι προσδιορισμένη με τέτοιο τρόπο, ώστε οι συμμετέχοντες να πριμοδοτηθούν με ένα μόριο στην ατομική τους αξιολόγηση…..(ΕΛΜΕ ΚΙΛΚΙΣ).

Παρακαλώ όπως μας προσδιορίσετε που προβλέπεται - αναφέρονται τα παραπάνω;

* Ιωάννης Κ. Λιναρδάκης,
Υπεύθυνος Γραφείου Σχολικών Δραστηριοτήτων,
Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς,
Αν. Αιρετός ΠΥΣΔΕ Κιλκίς, Γενικός Γραμματέας Δ.Α.Κ.Ε. Δ.Ε. Κιλκίς,
Μ.Sc., Σχολική Ψυχολογία – Διαχείριση Κρίσεων στην Εκπαίδευση,
Μ.Sc., Διοίκηση των Σχολικών Μονάδων – MUNDIS.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.