Στην κυκλοφορία δόθηκε από το πρωί η ανισόπεδη κίνηση των οχημάτων στον κόμβο της Λαχαναγοράς (Κ16), στη δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης. Πλέον όσοι οδηγοί κινούνται στην εσωτερική περιφερειακή οδό με κατεύθυνση προς το Καλοχώρι και το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης ή το πολεοδομικό συγκρότημα, δε χρειάζεται να περιμένουν σε φανάρια, αλλά θα συνεχίζουν απρόσκοπτα την κίνησή τους μέσω της γέφυρας που ολοκληρώθηκε και δόθηκε σε χρήση.
Ήδη η Διεύθυνση Τροχαίας Θεσσαλονίκης έχει προβεί σε όλες τις απαιτούμενες ρυθμίσεις, προκειμένου με ασφάλεια οι οδηγοί να αφομοιώσουν τις νέες κυκλοφοριακές συνθήκες.
«Στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας εργαζόμαστε εντατικά και μεθοδικά, προκειμένου να βελτιώσουμε τις οδικές υποδομές και να αναβαθμίσουμε το μεταφορικό δίκτυο στην περιοχή μας. Ο οδικός άξονας Κ16 αποτελεί για μας ένα έργο κορυφαίας προτεραιότητας, διότι συνδέει το εθνικό οδικό δίκτυο με την εσωτερική περιφερειακή, την Εγνατία Οδό και το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, εξυπηρετώντας όχι μόνο τις επιβατικές οδικές μεταφορές, αλλά και την κυκλοφορία βαρέων οχημάτων (Κρεαταγορά, Λαχαναγορά, ΒΙΠΕΘ).
Οι εργασίες στον ανισόπεδο κόμβο Κ16, το μεγαλύτερο οδικό έργο υποδομής, που βρίσκεται σε εξέλιξη στη Θεσσαλονίκη, στην περιοχή της Λαχαναγοράς, προχωρούν με ταχύτατους ρυθμούς.
Σήμερα παραδώσαμε στην κυκλοφορία τη μεγαλύτερη από τις τρεις γέφυρες που περιλαμβάνονται στο έργο, με την οποία διασφαλίζεται πως η ροή της κυκλοφορίας στη μια κατεύθυνση, θα γίνεται πλέον για τους οδηγούς χωρίς την ύπαρξη φαναριών. Πιστοί σε όσα δεσμευτήκαμε και προεκλογικά, συνεχίζουμε με ταχείς ρυθμούς την κατασκευή του έργου, το οποίο θα ολοκληρωθεί εντός του προβλεπόμενου χρονοδιαγράμματος.
Με την υλοποίηση του Κ16 ανταποκρινόμαστε σε ένα αίτημα δεκαετιών για την περιοχή και δημιουργούμε μια από τις πλέον σύγχρονες οδικές συνδέσεις για την Κεντρική Μακεδονία, που δίνει στη Θεσσαλονίκη την ολοκληρωμένη είσοδο που της αξίζει», δήλωσε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας.
Συγκεκριμένα καταργείται η ισόπεδη κίνηση από την εσωτερική περιφερειακή οδό προς το Καλοχώρι, που μέχρι σήμερα γινόταν μέσω φωτεινού σηματοδότη με διάσχιση της εθνικής οδού Θεσσαλονίκης – Αθηνών (ΠΑΘΕ). Οι οδηγοί που θέλουν από την εσωτερική περιφερειακή οδό να κατευθυνθούν προς το Καλοχώρι θα το κάνουν ανισόπεδα πλέον και χωρίς αναμονή σε φωτεινό σηματοδότη, μέσω της υπερυψωμένης γέφυρας του ανισόπεδου κόμβου, που ολοκληρώθηκε.
Επίσης, καταργείται η ισόπεδη κίνηση από την εσωτερική περιφερειακή οδό προς την πόλη της Θεσσαλονίκης, που μέχρι σήμερα γινόταν μέσω φωτεινού σηματοδότη (αριστερή στροφή στην εθνική οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης). Οι οδηγοί που θέλουν από την εσωτερική περιφερειακή οδό να κατευθυνθούν προς το πολεοδομικό συγκρότημα Θεσσαλονίκης και τη Δυτική Είσοδο θα το κάνουν ανισόπεδα πλέον και χωρίς αναμονή σε φωτεινό σηματοδότη, επίσης μέσω της υπερυψωμένης γέφυρας του ανισόπεδου κόμβου.
Παραμένει ισόπεδη η κίνηση των οχημάτων από την εσωτερική περιφερειακή οδό προς την Αθήνα (δεξιά στροφή).
Ο ανισόπεδος κόμβος της Λαχαναγοράς (Κ16) έχει προϋπολογισμό 52,6 εκατομμυρίων ευρώ και χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2007-2014, με φορέα υλοποίησης τη Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Περιλαμβάνει τρεις γέφυρες, δεκάδες χιλιόμετρα δρόμων, παράπλευρο οδικό δίκτυο 10,5 χλμ., βελτιώσεις βατότητας του άξονα Πατρών – Αθηνών – Θεσσαλονίκης – Ευζώνων (ΠΑΘΕ) και της εσωτερικής περιφερειακής οδού Θεσσαλονίκης, αλλά και σύνδεση του ΠΑΘΕ με τον έκτο προβλήτα του Λιμανιού της Θεσσαλονίκης. Επίσης, εξυπηρετεί τη σύνδεση του βασικού οδικού δικτύου της Κεντρικής Μακεδονίας με ορισμένες από τις σημαντικότερες υποδομές της Θεσσαλονίκης (Λιμάνι, ΒΙΠΕΘ, Κρεαταγορά, Λαχαναγορά κτλ.).
Ήδη η Διεύθυνση Τροχαίας Θεσσαλονίκης έχει προβεί σε όλες τις απαιτούμενες ρυθμίσεις, προκειμένου με ασφάλεια οι οδηγοί να αφομοιώσουν τις νέες κυκλοφοριακές συνθήκες.
«Στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας εργαζόμαστε εντατικά και μεθοδικά, προκειμένου να βελτιώσουμε τις οδικές υποδομές και να αναβαθμίσουμε το μεταφορικό δίκτυο στην περιοχή μας. Ο οδικός άξονας Κ16 αποτελεί για μας ένα έργο κορυφαίας προτεραιότητας, διότι συνδέει το εθνικό οδικό δίκτυο με την εσωτερική περιφερειακή, την Εγνατία Οδό και το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, εξυπηρετώντας όχι μόνο τις επιβατικές οδικές μεταφορές, αλλά και την κυκλοφορία βαρέων οχημάτων (Κρεαταγορά, Λαχαναγορά, ΒΙΠΕΘ).
Οι εργασίες στον ανισόπεδο κόμβο Κ16, το μεγαλύτερο οδικό έργο υποδομής, που βρίσκεται σε εξέλιξη στη Θεσσαλονίκη, στην περιοχή της Λαχαναγοράς, προχωρούν με ταχύτατους ρυθμούς.
Σήμερα παραδώσαμε στην κυκλοφορία τη μεγαλύτερη από τις τρεις γέφυρες που περιλαμβάνονται στο έργο, με την οποία διασφαλίζεται πως η ροή της κυκλοφορίας στη μια κατεύθυνση, θα γίνεται πλέον για τους οδηγούς χωρίς την ύπαρξη φαναριών. Πιστοί σε όσα δεσμευτήκαμε και προεκλογικά, συνεχίζουμε με ταχείς ρυθμούς την κατασκευή του έργου, το οποίο θα ολοκληρωθεί εντός του προβλεπόμενου χρονοδιαγράμματος.
Με την υλοποίηση του Κ16 ανταποκρινόμαστε σε ένα αίτημα δεκαετιών για την περιοχή και δημιουργούμε μια από τις πλέον σύγχρονες οδικές συνδέσεις για την Κεντρική Μακεδονία, που δίνει στη Θεσσαλονίκη την ολοκληρωμένη είσοδο που της αξίζει», δήλωσε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας.
Συγκεκριμένα καταργείται η ισόπεδη κίνηση από την εσωτερική περιφερειακή οδό προς το Καλοχώρι, που μέχρι σήμερα γινόταν μέσω φωτεινού σηματοδότη με διάσχιση της εθνικής οδού Θεσσαλονίκης – Αθηνών (ΠΑΘΕ). Οι οδηγοί που θέλουν από την εσωτερική περιφερειακή οδό να κατευθυνθούν προς το Καλοχώρι θα το κάνουν ανισόπεδα πλέον και χωρίς αναμονή σε φωτεινό σηματοδότη, μέσω της υπερυψωμένης γέφυρας του ανισόπεδου κόμβου, που ολοκληρώθηκε.
Επίσης, καταργείται η ισόπεδη κίνηση από την εσωτερική περιφερειακή οδό προς την πόλη της Θεσσαλονίκης, που μέχρι σήμερα γινόταν μέσω φωτεινού σηματοδότη (αριστερή στροφή στην εθνική οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης). Οι οδηγοί που θέλουν από την εσωτερική περιφερειακή οδό να κατευθυνθούν προς το πολεοδομικό συγκρότημα Θεσσαλονίκης και τη Δυτική Είσοδο θα το κάνουν ανισόπεδα πλέον και χωρίς αναμονή σε φωτεινό σηματοδότη, επίσης μέσω της υπερυψωμένης γέφυρας του ανισόπεδου κόμβου.
Παραμένει ισόπεδη η κίνηση των οχημάτων από την εσωτερική περιφερειακή οδό προς την Αθήνα (δεξιά στροφή).
Ο ανισόπεδος κόμβος της Λαχαναγοράς (Κ16) έχει προϋπολογισμό 52,6 εκατομμυρίων ευρώ και χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2007-2014, με φορέα υλοποίησης τη Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Περιλαμβάνει τρεις γέφυρες, δεκάδες χιλιόμετρα δρόμων, παράπλευρο οδικό δίκτυο 10,5 χλμ., βελτιώσεις βατότητας του άξονα Πατρών – Αθηνών – Θεσσαλονίκης – Ευζώνων (ΠΑΘΕ) και της εσωτερικής περιφερειακής οδού Θεσσαλονίκης, αλλά και σύνδεση του ΠΑΘΕ με τον έκτο προβλήτα του Λιμανιού της Θεσσαλονίκης. Επίσης, εξυπηρετεί τη σύνδεση του βασικού οδικού δικτύου της Κεντρικής Μακεδονίας με ορισμένες από τις σημαντικότερες υποδομές της Θεσσαλονίκης (Λιμάνι, ΒΙΠΕΘ, Κρεαταγορά, Λαχαναγορά κτλ.).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.