Η βελτίωση της εξυπηρέτησης του πολίτη, που ξεκίνησε στις αρχές του 2014 με την αναβάθμιση και ενίσχυση των ΚΕΠ από το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, συνεχίζεται και διευρύνεται, με στόχο τη μείωση της γραφειοκρατίας και την απλούστευση των διαδικασιών. Τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών αυξάνουν την ταχύτητα διεκπεραίωσης αιτημάτων και προσφέρουν διαρκώς νέες υπηρεσίες στους πολίτες και στις επιχειρήσεις.
Στο πλαίσιο αυτό, η υποβολή αίτησης για ένταξη στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο και στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών της ΔΕΗ διεκπεραιώνεται από τις αρχές Μαΐου και μέσω των ΚΕΠ, με Κοινή Υπουργική Απόφαση που υπέγραψαν ο Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Ασημάκης Παπαγεωργίου.
Η online σύνδεση των ΚΕΠ με φορείς του Δημοσίου δίνει τη δυνατότητα σε πολίτες και επιχειρήσεις να έχουν μια σειρά από βασικές υπηρεσίες με μία μόνο αίτηση, με μία μόνο επίσκεψη, άμεσα και χωρίς ταλαιπωρία. Η εξυπηρέτηση των πολιτών γίνεται για περισσότερες ακόμα υπηρεσίες, πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά, όπως αποδεικνύεται και από τα ακόλουθα στατιστικά στοιχεία (επικαιροποιημένα μέχρι τα μέσα Ιουλίου):
Στο πλαίσιο αυτό, η υποβολή αίτησης για ένταξη στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο και στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών της ΔΕΗ διεκπεραιώνεται από τις αρχές Μαΐου και μέσω των ΚΕΠ, με Κοινή Υπουργική Απόφαση που υπέγραψαν ο Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Ασημάκης Παπαγεωργίου.
Η online σύνδεση των ΚΕΠ με φορείς του Δημοσίου δίνει τη δυνατότητα σε πολίτες και επιχειρήσεις να έχουν μια σειρά από βασικές υπηρεσίες με μία μόνο αίτηση, με μία μόνο επίσκεψη, άμεσα και χωρίς ταλαιπωρία. Η εξυπηρέτηση των πολιτών γίνεται για περισσότερες ακόμα υπηρεσίες, πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά, όπως αποδεικνύεται και από τα ακόλουθα στατιστικά στοιχεία (επικαιροποιημένα μέχρι τα μέσα Ιουλίου):
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.