Του Παναγιώτη Γεωργιάδη
Το Κιλκίς είναι μια πόλη, η οποία δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλής τουριστικά. Έχει πανέμορφα και παρθένα μέρη για επίσκεψη, αλλά άγνωστα στον περισσότερο κόσμο ( Λίμνη Δοϊράνη, Γαλάζια λίμνη στο Σκρα, το όρος Πάϊκο και η Γουμένισσα με τα εξαιρετικά κρασιά της, το Σπήλαιο Κιλκίς το οποίο θεωρείται 3ο καλύτερο στην Ελλάδα, το Βοτανικό κήπο Κρουσσών κα).
Στα εμπορικά καταστήματα της αγοράς επίσης, η κατάσταση είναι πάλι μέτρια ως κακή. Η απόσταση που χωρίζει το Κιλκίς από την κοντινή και ελκυστική εμπορικά Θεσσαλονίκη, είναι μόλις 50 χλμ. Αποτέλεσμα, οι περισσότεροι Κιλκισιώτες να σνομπάρουν την τοπική αγορά και να αφήνουν τα χρήματά τους αλλού. Κάτι το οποίο βιώνουν σχεδόν όλες οι επαρχιακές πόλεις που βρίσκονται κοντά σε μεγάλα αστικά κέντρα.
Και τι κάνεις σαν ξενοδόχος ή έμπορος; Τα παρατάς; Αλλάζεις πόλη; Γκρινιάζεις; Μιζεριάζεις; Η παίρνεις την κατάσταση στα χέρια σου, προσπαθώντας για κάτι καλύτερο;
Το «One Hotel, 16 Rooms Fashion Show», πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά πριν λίγες ημέρες, αρκετά δειλά, και με τον «πήχη προσδοκιών» χαμηλά, αφού η οικονομική κρίση και η κακή ψυχολογία επισκιάζουν τα πάντα. Ήταν μια ιδέα των νέων ανθρώπων της πόλης, οι οποίοι δραστηριοποιούνται στον τουρισμό ( ξενοδοχείο) και στο εμπόριο ( καταστήματα πόλης). Και εκ του αποτελέσματος αποδείχθηκε ότι αυτό το «πάντρεμα» έχει προοπτικές, έχει ελπίδα, έχει φως, για ένα καλύτερο και ελπιδοφόρο μέλλον για όλους !
Ο κόσμος αγκάλιασε την προσπάθεια με απίστευτη συμμετοχή αλλά και ευχάριστη διάθεση, που ήδη όλοι προετοιμάζονται από τώρα για το επόμενο event. Στα 16 δωμάτια του ξενοδοχείου Habitat, επαγγελματίες αισθητικής, κομμωτικής, σχεδιασμού τατουάζ, παιδικών ρούχων, βαπτιστικών, ανδρικών και γυναικείων υποδημάτων και ρούχων, αλλά και αθλητικών ειδών, πρόβαλαν τα προϊόντα τους σε ένα διαφορετικό περιβάλλον, ενώ το διήμερο έκλεισε με ένα ξέφρενο πάρτι.
Οι νέοι επαγγελματίες του Κιλκίς έδωσαν το σύνθημα. Ας τους μιμηθούμε..
Και του χρόνου..
Πηγή: Omorfa taxidia facebook
Το Κιλκίς είναι μια πόλη, η οποία δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλής τουριστικά. Έχει πανέμορφα και παρθένα μέρη για επίσκεψη, αλλά άγνωστα στον περισσότερο κόσμο ( Λίμνη Δοϊράνη, Γαλάζια λίμνη στο Σκρα, το όρος Πάϊκο και η Γουμένισσα με τα εξαιρετικά κρασιά της, το Σπήλαιο Κιλκίς το οποίο θεωρείται 3ο καλύτερο στην Ελλάδα, το Βοτανικό κήπο Κρουσσών κα).
Στα εμπορικά καταστήματα της αγοράς επίσης, η κατάσταση είναι πάλι μέτρια ως κακή. Η απόσταση που χωρίζει το Κιλκίς από την κοντινή και ελκυστική εμπορικά Θεσσαλονίκη, είναι μόλις 50 χλμ. Αποτέλεσμα, οι περισσότεροι Κιλκισιώτες να σνομπάρουν την τοπική αγορά και να αφήνουν τα χρήματά τους αλλού. Κάτι το οποίο βιώνουν σχεδόν όλες οι επαρχιακές πόλεις που βρίσκονται κοντά σε μεγάλα αστικά κέντρα.
Και τι κάνεις σαν ξενοδόχος ή έμπορος; Τα παρατάς; Αλλάζεις πόλη; Γκρινιάζεις; Μιζεριάζεις; Η παίρνεις την κατάσταση στα χέρια σου, προσπαθώντας για κάτι καλύτερο;
Το «One Hotel, 16 Rooms Fashion Show», πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά πριν λίγες ημέρες, αρκετά δειλά, και με τον «πήχη προσδοκιών» χαμηλά, αφού η οικονομική κρίση και η κακή ψυχολογία επισκιάζουν τα πάντα. Ήταν μια ιδέα των νέων ανθρώπων της πόλης, οι οποίοι δραστηριοποιούνται στον τουρισμό ( ξενοδοχείο) και στο εμπόριο ( καταστήματα πόλης). Και εκ του αποτελέσματος αποδείχθηκε ότι αυτό το «πάντρεμα» έχει προοπτικές, έχει ελπίδα, έχει φως, για ένα καλύτερο και ελπιδοφόρο μέλλον για όλους !
Ο κόσμος αγκάλιασε την προσπάθεια με απίστευτη συμμετοχή αλλά και ευχάριστη διάθεση, που ήδη όλοι προετοιμάζονται από τώρα για το επόμενο event. Στα 16 δωμάτια του ξενοδοχείου Habitat, επαγγελματίες αισθητικής, κομμωτικής, σχεδιασμού τατουάζ, παιδικών ρούχων, βαπτιστικών, ανδρικών και γυναικείων υποδημάτων και ρούχων, αλλά και αθλητικών ειδών, πρόβαλαν τα προϊόντα τους σε ένα διαφορετικό περιβάλλον, ενώ το διήμερο έκλεισε με ένα ξέφρενο πάρτι.
Οι νέοι επαγγελματίες του Κιλκίς έδωσαν το σύνθημα. Ας τους μιμηθούμε..
Και του χρόνου..
Πηγή: Omorfa taxidia facebook
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.