Act Business Center

Act Business Center

Τρίτη 8 Απριλίου 2014

Με ευθύνη και αξιοπιστία

Μασμανίδης Ιωάννης
Συνταξιούχος ΟΤΑ - 
Υπ. δημοτικός σύμβουλος
"Αγαπητοί μου συμπολίτες του Δ. Παιονίας 
Μετά από 32 χρόνια, ως υπάλληλος στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, τα τελευταία δε 13 χρόνια στο Καποδιστριακό του Δ. Πολυκάστρου ώς Προϊστάμενος Διοικητικών και οικονομικών υπηρεσιών, ζώντας σε καθημερινή βάση τους αιρετούς άρχοντες που έχουν παρελάσει στη θητεία μου, για ένα πράγμα τους θαύμαζα:
Πριν από τις εκλογές, καλημέρα παντού, χαδάκια στην πλάτη, κεράσματα σε όλο τον κόσμο, υποσχέσεις ότι θα λυθούν όλα τα προβλήματα και στο τέλος ο πολίτης αποφασίζει για την επίλυση των προβλημάτων μέσω της δίκαιης κατανομής των πόρων του Δήμου σε όλες τις κοινωνικές ομάδες.

Μετά τις εκλογές, το μόνο που απέμενε ήταν απογοήτευση, δυσαρέσκειες και κατηγορίες (δίκαιες).

Φτάσαμε λοιπόν όλοι σήμερα να θεωρούμαστε αναξιόπιστοι και συνεχιστές της ίδιας πολιτικής.

Εδώ λοιπόν θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω .

Επειδή, για όσους με γνώρισαν μέσα από την πολυετή θητεία μου, πιστεύω ότι εξακολουθούν και με θέλουν κοντά τους, προκειμένου να συνεχίσω το έργο μου από άλλη θέση, αυτή του αυτοδιοικητικού, θέτω τον εαυτό μου στην κρίση σας και με την δική σας θέληση να προσπαθήσουμε να διορθώσουμε τα κακώς κείμενα, κατά την κοινή γνώμη.

Στο σκεπτικό μου αυτό βρήκα σύμφωνη και συναινετική την κ. Σόνια Συμεωνίδου, επικεφαλής της παράταξης ΠΑΙΟΝΙΑ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ γι΄αυτό και εντάσσομαι στο συνδιασμό της ως υποψήφιος για το Δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Παιονίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.