Γιατί δεν συμπληρώνουμε τα ερωτηματολόγια του Υπουργείου Παιδείας για την αξιολόγηση.
1. Υποκριτικά ο Υπουργός Παιδείας μάς λέει πως ενδιαφέρεται, με αυτό τον τρόπο, για τη βελτίωση της εκπαίδευσης, ενώ παράλληλα προωθεί πολιτική συνεχών περικοπών που διαλύει το δημόσιο σχολείο και εξαθλιώνει επιστημονικά, εργασιακά και μισθολογικά τους εκπαιδευτικούς. Καλύτερη εκπαίδευση, όταν είμαστε τελευταίοι σε όλο τον κόσμο στις δημόσιες δαπάνες για την παιδεία, δεν γίνεται. Καλύτερη εκπαίδευση με εξαθλιωμένους εκπαιδευτικούς δεν γίνεται. 2. Ενώ μας λέει ο Υπουργός «συμπληρώστε το ερωτηματολόγιο να ακούσουμε τη γνώμη σας», όλοι γνωρίζουμε πως έχει ήδη ψηφιστεί, χωρίς κανένα ερωτηματολόγιο, ο ν.4024/11 και έχει καθοριστεί το πλαίσιο της αξιολόγησης. Και μάλιστα έχει ήδη συνδεθεί με το μισθό και το βαθμό (αυτά για τα οποία υποτίθεται πως μας ρωτά). Και όχι μόνο έχει συνδεθεί, αλλά έχουν προκαθοριστεί και τα ποσοστά των «καλών» εκπαιδευτικών. Μας έχουν ήδη αξιολογήσει, δηλαδή, αφού μόνο το 50% του συνόλου των εκπαιδευτικών θα ενταχθούν στο Β΄ βαθμό και το 15% στον Α΄!!
3. Στην ουσία αυτό που θέλουν είναι ένας χειραγωγημένος και άβουλος εκπαιδευτικός, που θα ακολουθεί χωρίς αντιρρήσεις το διευθυντή στο νέο του ρόλο, αυτόν του «μάνατζερ» του σχολείου.
4. Την έχουμε δει και βιώσει την αξιολόγησή τους. Γι’ αυτό και κάθε φορά που αλλάζουν οι κυβερνήσεις, όλες οι κυβερνήσεις μέχρι τώρα, μετά από «αξιολόγηση», αλλάζουν ακόμα και διευθυντές των σχολείων. Αλήθεια, πως μετά από μία «αντικειμενική», «αξιοκρατική» αξιολόγηση, όπως λένε, όλα τα στελέχη της εκπαίδευσης «αξιολογούνται» διαφορετικά και οι πρώτοι γίνονται τελευταίοι και αντίστροφα; Και με αυτή τη διαδικασία μας προκύπτουν οι «αξιολογητές» μας.
5. Τελικά, το μόνο που θέλει η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας είναι να σπάσει την αντίδραση των συνδικάτων των εκπαιδευτικών και με αυτό τον τρόπο να διαλύσει κάθε συλλογικότητα. Να απομονώσει τον κάθε εκπαιδευτικό χωριστά ψιθυρίζοντάς του στο αυτί «τη γνώμη σου θέλουμε» αλλά στην πραγματικότητα αυτό που θέλει το Υπουργείο Παιδείας είναι να αποσπάσει τη συναίνεσή μας στη βάρβαρη πολιτική του μνημονίου, και στην εκπαίδευση και στη ζωή μας.
ΔΕΝ ΘΑ «ΤΣΙΜΠΗΣΟΥΜΕ» ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ.
ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΥΜΕ.
ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ ΘΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ.
1. Υποκριτικά ο Υπουργός Παιδείας μάς λέει πως ενδιαφέρεται, με αυτό τον τρόπο, για τη βελτίωση της εκπαίδευσης, ενώ παράλληλα προωθεί πολιτική συνεχών περικοπών που διαλύει το δημόσιο σχολείο και εξαθλιώνει επιστημονικά, εργασιακά και μισθολογικά τους εκπαιδευτικούς. Καλύτερη εκπαίδευση, όταν είμαστε τελευταίοι σε όλο τον κόσμο στις δημόσιες δαπάνες για την παιδεία, δεν γίνεται. Καλύτερη εκπαίδευση με εξαθλιωμένους εκπαιδευτικούς δεν γίνεται. 2. Ενώ μας λέει ο Υπουργός «συμπληρώστε το ερωτηματολόγιο να ακούσουμε τη γνώμη σας», όλοι γνωρίζουμε πως έχει ήδη ψηφιστεί, χωρίς κανένα ερωτηματολόγιο, ο ν.4024/11 και έχει καθοριστεί το πλαίσιο της αξιολόγησης. Και μάλιστα έχει ήδη συνδεθεί με το μισθό και το βαθμό (αυτά για τα οποία υποτίθεται πως μας ρωτά). Και όχι μόνο έχει συνδεθεί, αλλά έχουν προκαθοριστεί και τα ποσοστά των «καλών» εκπαιδευτικών. Μας έχουν ήδη αξιολογήσει, δηλαδή, αφού μόνο το 50% του συνόλου των εκπαιδευτικών θα ενταχθούν στο Β΄ βαθμό και το 15% στον Α΄!!
3. Στην ουσία αυτό που θέλουν είναι ένας χειραγωγημένος και άβουλος εκπαιδευτικός, που θα ακολουθεί χωρίς αντιρρήσεις το διευθυντή στο νέο του ρόλο, αυτόν του «μάνατζερ» του σχολείου.
4. Την έχουμε δει και βιώσει την αξιολόγησή τους. Γι’ αυτό και κάθε φορά που αλλάζουν οι κυβερνήσεις, όλες οι κυβερνήσεις μέχρι τώρα, μετά από «αξιολόγηση», αλλάζουν ακόμα και διευθυντές των σχολείων. Αλήθεια, πως μετά από μία «αντικειμενική», «αξιοκρατική» αξιολόγηση, όπως λένε, όλα τα στελέχη της εκπαίδευσης «αξιολογούνται» διαφορετικά και οι πρώτοι γίνονται τελευταίοι και αντίστροφα; Και με αυτή τη διαδικασία μας προκύπτουν οι «αξιολογητές» μας.
5. Τελικά, το μόνο που θέλει η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας είναι να σπάσει την αντίδραση των συνδικάτων των εκπαιδευτικών και με αυτό τον τρόπο να διαλύσει κάθε συλλογικότητα. Να απομονώσει τον κάθε εκπαιδευτικό χωριστά ψιθυρίζοντάς του στο αυτί «τη γνώμη σου θέλουμε» αλλά στην πραγματικότητα αυτό που θέλει το Υπουργείο Παιδείας είναι να αποσπάσει τη συναίνεσή μας στη βάρβαρη πολιτική του μνημονίου, και στην εκπαίδευση και στη ζωή μας.
ΔΕΝ ΘΑ «ΤΣΙΜΠΗΣΟΥΜΕ» ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ.
ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΥΜΕ.
ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ ΘΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ.
Καλύτερα να σταματήσετε τις φανφάρες και να κάνετε μια αυτοαξιολόγηση πρώτα σαν συνδικαλιστές και μετά να πάψετε να προσβάλετε τη νοημοσύνη μας προσπαθώντας να χειραγωγήσετε τους συναδέλφους σας με φτηνές και ξαναμασημένες επαναστατικές ιδέες-γιαλαντζή. Ο καθένας ας αποφασίσει μόνος του αν θα πει τη γνώμη του (δωρεάν είναι, ανώνυμη και χωρίς κόστος) ελπίζοντας οτι θα ληφθεί υπ'όψην. Τζάμπα μάγκες δε θα σας κάνουμε ν΄ακολουθούμε τυφλά τις "συμβουλές" σας. Ο κλάδος έχει τόσα προβλήματα 1- επειδή όλοι τα έχουν στην Ελλάδα, στην παρούσα φάση και 2- γιατί οι συνδικαλιστές του είναι ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΙ ΤΥΧΟΔΙΩΚΤΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ. Φυσικά υπάρχουν και κάποιες εξαιρέσεις...
ΑπάντησηΔιαγραφή