Act Business Center

Act Business Center

Τετάρτη 8 Αυγούστου 2012

Κόστος περιαγωγής στην Ε.Ε.

Από την 1η Ιουλίου 2012, ισχύουν νέες τιμές, για τις φωνητικές κλήσεις, τα γραπτά μηνύματα και το «κατέβασμα» δεδομένων, μέσω κινητών τηλεφώνων, όταν βρισκόμαστε, στο εξωτερικό.Οι Ενώσεις Καταναλωτών, στην Ευρώπη αγωνιζόμαστε, εδώ και πολλά χρόνια, για να μειώσουμε το κόστος της περιαγωγής (δηλαδή της σύνδεσής μας, μέσω κινητού τηλεφώνου, σε άλλο κράτος-μέλος, από αυτό της χώρας διαμονής μας).
Έτσι, ο πρώτος Κανονισμός που όρισε τις τιμές περιαγωγής, θεσμοθετήθηκε το 2007. Όμως, όριζε τιμές, μόνο για τις φωνητικές κλήσεις και τα γραπτά μηνύματα. Έτσι το 2011, το 72% των καταναλωτών θεωρούσαν τις τιμές, για τις διασυνοριακές κλήσεις, μέσω κινητών τηλεφώνων, πολύ υψηλές, με αποτέλεσμα να μειώνουν τη χρήση του κινητού τους τηλεφώνου, όταν βρίσκονταν στο εξωτερικό. Μόνο 19% των καταναλωτών θεωρούσαν ότι οι τιμές ήταν «δίκαιες».
Ο νέος Κανονισμός, για το κόστος περιαγωγής, τέθηκε, σε εφαρμογή την 1η Ιουλίου 2012 και προβλέπει τις παρακάτω τιμές λιανικής, “χωρίς ΦΠΑ”:

 1η Ιουλίου 20121η Ιουλίου 20131η Ιουλίου 2014
Δεδομένα ανά (MB)70 σεντς45 σεντς20 σεντς
Εξερχόμενες φωνητικές κλήσεις (ανά λεπτό)29 σεντς24 σεντς19 σεντς
Εισερχόμενες φωνητικές κλήσεις (ανά λεπτό)8 σεντςσεντςσεντς
Γραπτά μηνύματα (ανά μήνυμα)9 σεντςσεντςσεντς
Παρ’ όλη τη νίκη αυτή του Ευρωπαϊκού Καταναλωτικού Κινήματος, έχουμε πολύ δρόμο, ακόμη, μπροστά μας. Οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας πρέπει να αρχίσουν να ανταγωνίζονται, μεταξύ τους, για να δώσουν καλύτερες τιμές και επιλογές, στους καταναλωτές και να σταματήσουν να εφαρμόζουν όλες, το τιμολόγιο, που προβλέπει ο Κανονισμός. Οι τιμές του Κανονισμού είναι οι ανώτατες και οι εταιρίες μπορούν να ανταγωνιστούν, με χαμηλότερες τιμές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.