H Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ανακοινώνει ότι η εταιρεία NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., επίσημη αντιπρόσωπος της ΝΙSSAN στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων NISSAN μοντέλα Navara και Pathfinder. Η ανάκληση στην Ελληνική αγορά αφορά 232 οχήματα NAVARA, παραγωγής από 30 Μαίου 2005 έως 29 Σεπτεμβρίου 2009 και 77 οχήματα PATHFINDER, παραγωγής από 1 Νοεμβρίου 2004 έως 5 Νοεμβρίου 2009, στα οποία υπάρχει πιθανότητα να «παγιδευτεί» η πλεξούδα του ηλεκτρικού καθίσματος του οδηγού ανάμεσα στην μεταλλική βάση του καθίσματος και στον μηχανισμό ανύψωσής του. Αν το αυτοκίνητο συνεχίσει να οδηγείται σε αυτή την συνθήκη, μπορεί να προκληθεί ζημιά στην πλεξούδα και διακοπή της λειτουργίας του ηλεκτρικού καθίσματος του οδηγού.
Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.
Όλοι οι κάτοχοι των συγκεκριμένων οχημάτων θα ειδοποιηθούν σχετικά με συστημένες επιστολές από την εταιρεία NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., προκειμένου να προσέλθουν στο πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο συνεργείο του δικτύου NISSAN, ώστε να γίνει επιθεώρηση της πλεξούδας του ηλεκτρικού καθίσματος του οδηγού, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση. Εφόσον η πλεξούδα δεν είναι σωστά τοποθετημένη, θα μετακινηθεί στο σωστό σημείο. Εάν η πλεξούδα έχει πάθει ζημιά, θα αντικατασταθεί και η νέα θα τοποθετηθεί στο σωστό σημείο, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε. στον αριθμό 210 3489438.
Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.
Όλοι οι κάτοχοι των συγκεκριμένων οχημάτων θα ειδοποιηθούν σχετικά με συστημένες επιστολές από την εταιρεία NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., προκειμένου να προσέλθουν στο πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο συνεργείο του δικτύου NISSAN, ώστε να γίνει επιθεώρηση της πλεξούδας του ηλεκτρικού καθίσματος του οδηγού, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση. Εφόσον η πλεξούδα δεν είναι σωστά τοποθετημένη, θα μετακινηθεί στο σωστό σημείο. Εάν η πλεξούδα έχει πάθει ζημιά, θα αντικατασταθεί και η νέα θα τοποθετηθεί στο σωστό σημείο, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε. στον αριθμό 210 3489438.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.