Act Business Center

Act Business Center

Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

11717 η γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών του ΕΦΕΤ

Στοχεύοντας στη συνεχή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες, ο ΕΦΕΤ προχώρησε στη λειτουργία της γραμμής 11717, η οποία λειτουργεί παράλληλα με το νέο κέντρο λήψης αναφορών. Η λειτουργία του κέντρου ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2011 και η μέχρι τώρα πορεία του δείχνει ότι αποτελεί ακόμα ένα ισχυρό εργαλείο στη διάθεση των καταναλωτών. Το κέντρο λήψης αναφορών στεγάζεται στην Κεντρική Υπηρεσία του ΕΦΕΤ και δέχεται αναφορές ηλεκτρονικά (μέσω της ηλεκτρονικής πύλης του φορέα www.efet.gr), αυτοπροσώπως (στα γραφεία του φορέα) και μέσω του νέου πανελλήνιου πενταψήφιου αριθμού κλήσης του ΕΦΕΤ 11717. Η χρέωση για την κλήση προς τον πενταψήφιο αριθμό κοστίζει μία αστική μονάδα ανεξάρτητα από την περιοχή του καλούντος.
Από τις αρχές του έτους έχουν υποβληθεί μέσω της παραπάνω γραμμής 200 αναφορές από καταναλωτές, οι οποίες έχουν ήδη αξιολογηθεί και διαχειρίζονται στα αρμόδια τμήματα του ΕΦΕΤ.  Σε δηλώσεις του ο Πρόεδρος του ΕΦΕΤ Γιάννης Μίχας επεσήμανε ότι : «Η ενίσχυση του αισθήματος ασφάλειας των καταναλωτών αποτελεί βασική προτεραιότητα του ΕΦΕΤ και αυτό είναι και το κύριο στοίχημα για εμάς. Η σκληρή και υπεύθυνη δουλειά του προσωπικού του ΕΦΕΤ ενισχύεται και με τη συμβολή των ίδιων των καταναλωτών, τη βοήθεια των οποίων επιζητούμε και ενθαρρύνουμε με τη νέα γραμμή επικοινωνίας που δημιουργήσαμε, το πενταψήφιο 11717. Μέσω αυτής της γραμμής οι αναφορές αξιολογούνται και διερευνούνται άμεσα, ενώ τα ερωτήματα των συμπολιτών μας διαβιβάζονται στις αρμόδιες υπηρεσίες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.