Act Business Center

Act Business Center

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

"Χαρακτηριστική περίπτωση ανικανότητας Κράτους"

Γράφει ο Βασίλης Μάτσκος
Κε Ζαφειράτε,
Με έκπληξη διαβάζω το έγγραφο που στείλατε στην Περιφερειακή Ενότητα Κιλκίς εδώ.
Είναι προφανές τελικά ότι ή το ακροατήριο μιας μεγάλης αίθουσας είχε πρόβλημα με τα αυτιά του (συμπεριλαμβανομένου κι εμού) ή εσείς δεν ξέρατε τι λέγατε. Προσωπικά σας υπόσχομαι ότι θα το κοιτάξω σε ΩΡΛ και θα παρακαλούσα το αντίστοιχο και σε σας.
Παρακαλώ να μην λάβετε το σχόλιό μου ως ειρωνικό αλλά ως ρεαλιστικότατο προκειμένου να μπορέσουμε να βρούμε κάποια σημεία συνεννόησης σ' αυτό τον τόπο.
Ή μήπως ξέρατε τι λέγατε αλλά σας "μάλωσαν" γι' αυτά που είπατε; Αυτό είναι άλλο θέμα κι αν συμβαίνει οφείλεται να μας το πείτε.
Προσωπικά δεν είμαι αντίθετος στη λειτουργία μεταλλείων, εκμετάλλευση φυσικών πόρων κλπ. Καταλήγω όμως στο ίδιο συμπέρασμα που έχουν καταλήξει κι άλλοι συμπολίτες μου, δηλ την μη δημιουργία τους στην περιοχή του Κιλκίς, γιατί θεωρώ δεδομένη δυστυχώς την ανικανότητα της Πολιτείας να διαχειριστεί τέτοια ζητήματα (δεν είχατε ούτε ένα παράδειγμα σωστής λειτουργίας μεταλλείου στην Ελλάδα να μας αναφέρετε).
Η περίπτωσή σας δε (αναφέρομαι στο έγγραφο) αποτελεί μέρος της ανικανότητας του κράτους σε αυτές τις περιπτώσεις.
Στη διάθεσή σας για οτιδήποτε θέλετε.--

Βασίλης Μάτσκος
21ης Ιουνίου 199
61100 Κιλκίς
2341025041, 2341770222

8 σχόλια:

  1. Τελικά εσείς οι δυό έχετε κοινούς στόχους, γιατί τον λες ανίκανο και ψεύτη ? Τηλεφωνηθείτε ρε παιδιά , μα το χρυσό μπορεί να τα βρείτε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κ. Μάτσκε
    Αντιπαρέρχομαι και απαξιώ να απαντήσω στο ειρωνικό και προσβλητικό σας ύφος και έκφραση του πρώτου μέρους και του τελευταίου μέρους του μηνύματός σας. Κρατάω μόνο την επιθυμία σας για συνεννόηση και στο πνεύμα αυτής και μόνο αυτής επιτρέψτε μου να σας γνωστοποιήσω τα εξής:
    1) Η διατύπωση στο έγγραφό μου εδώ είναι επί λέξει "δεν αποδόθηκε σωστά η απάντησή μου" και "ουδέποτε διατύπωσα (τη φράση)όπως δημοσιεύθηκε"
    2) Τα παραπάνω δεν σημαίνουν ούτε ότι δεν είχα γνώση των λόγων μου, ούτε ότι δεν απάντησα, ούτε ότι δεν διατύπωσα την απάντηση, ούτε ότι δεν με άκουσε το ακροατήριο.
    3) Ήταν απάντηση σε ερώτηση του κ. Λαζαρίδη και συνεπώς το πρώτο μέρος της φράσης το διατύπωσε εκείνος.
    4) Οπως και εγώ είδα στο βίντεο, για διάφορους λόγους που αναφέρω σε σχόλιο εδώ http://www.kilkis24.gr/%ce%b8%ce%b5%ce%b1%cf%84%cf%81%ce%bf-%cf%84%ce%bf%cf%85-%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%b1%ce%bb%ce%bf%ce%b3%ce%bf%cf%85-%ce%b1%cf%80-%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%ba-%ce%b6%ce%b1%cf%86%ce%b5%ce%b9%cf%81%ce%b1%cf%84/
    δεν έγινε αντιληπτή από εμένα η αρχή της ερώτησής του.
    5) Το αποτέλεσμα που ακούσατε και που δημοσιεύθηκε δεν έχει καμία απολύτως έννοια και οποιοσδήποτε με στοιχειώδεις νομικές γνώσεις θα σας διαβεβαίωνε ότι ένας διαγωνισμός δεν μπορεί να κηρυχθεί τίποτα πριν από την ημερομηνία διεξαγωγής του που είναι η 14η Μαρτίου.
    6) Ως υπεύθυνος υπάλληλος του κράτους είχα την υποχρέωση να το διευκρινίσω αυτό και το έκανα και ανέλαβα όλη την ευθύνη των λόγων μου, εκ των οποίων δεν παίρνω ούτε μία λέξη πίσω, και πληρώνω μέχρι και σήμερα όλο το κόστος του χλευασμού προς το πρόσωπό μου, όλων όσων δεν κάνουν τον κόπο να διαβάσουν προσεκτικά (σχεδόν όλων).
    7) Ως υπάλληλος λοιπόν είχα την ευθύνη να σας μεταφέρω τις πληροφορίες της υπηρεσίας μου και τις εντολές του Υφυπουργού με τον πιο σωστό τρόπο. Επίσης είχα την ευθύνη να ενημερώσω σωστά για μια νομική διαδικασία που έτρεχε και δεν μπορούσε να ακυρωθεί, ενώ στο ακροατήριο ήταν προαποφασισμένη η ακύρωσή της με απόφαση του Δ.Σ. της επόμενης μέρας.
    8) Εάν είχα τη δυνατότητα από τη συντονίστρια να ολοκληρώσω την τοποθέτησή μου θα βλέπατε και πολλά παράδειγμα σωστής λειτουργίας μεταλλείων στην Ελλάδα και στατιστικά στοιχεία και εκτάσεις όλων των μεταλλείων στην Ελλάδα.
    9) Για ποιο λόγο εσείς που λέτε ότι προσωπικά δεν είστε αντίθετος στη λειτουργία μεταλλείων αλλά και πολλοί άλλοι που είμαι σίγουρος ότι βρέθηκαν στις 6/2 στην αίθουσα δεν κάνατε ούτε μία ερώτηση και αφήσατε να κυριαρχήσουν πλήρως οι αντίθετοι?
    Ακόμα και αν δεχόμαστε ότι το κράτος έδειξε εκείνη τη στιγμή να μην έχει σημαντικές ικανότητες στη διαχείριση του ζητήματος, ας αναγνωρίσουμε τουλάχιστον ότι στον τομέα αυτό έχει κάνει ένα ιστορικό βήμα μπροστά που φοβόταν να κάνει λόγω του φιάσκου της ΜΕΤΒΑ και της TVX στη Χαλκιδική και άλλων χρυσωρυχείων για πολλά χρόνια. Στο Κιλκίς δεχτήκατε τους προηγούμενους μήνες με χαρά τους πρωτεργάτες εκείνων των φιάσκων, χωρίς να κάνετε καμία μα καμία κριτική στα λεγόμενά τους. Όταν (αργά το αναγνωρίζω, αλλά η ευθύνη δεν είναι δική μου) φτάσαμε εμείς στις 6/2 ήταν όλα έτοιμα, προαποφασισμένα και οι λόγοι τους (που δεν διέφεραν από το 2000 ούτε λέξη) ήταν καλά αφομοιωμένοι από το κοινό που τους χειροκροτούσε ενώ σε εμας έδειχνε συνεχώς την οργή του γιατί νόμιζε ότι ήρθαμε να τους διώξουμε από τα χωράφια, τα σπίτια και τα χωριά τους (έβαλε ένα λιθαράκι και ένας από τους ομιλητές). Σας πληροφορώ ότι κανένας άλλος δεν θα δεχόταν να υποστεί μια τέτοια άδικη κατάσταση και να εκτεθεί. Θα σας έλεγε ότι δεν τον ενδιαφέρει είτε γίνει είτε δεν γίνει το μεταλλείο. Εγώ το δέχτηκα (και για προσωπικούς μου λόγους πέραν των υπηρεσιακών και επαγγελματικών) και από τότε μέχρι σήμερα λαμβάνω email σαν το δικό σας.

    Με τιμή
    Ιωάννης Ζαφειράτος
    >> Δρ. Μηχανικός Μεταλλείων-Μεταλλουργός
    >> Διεύθυνση Μεταλλευτικών και Βιομηχανικών Ορυκτών
    >> Υπουργείο Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής
    >> Μεσογείων 119
    >> ΤΚ 101 92
    >> τηλ. 302106969321
    >> φαξ 302106969346

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κε Ζαφειράτε,
    Νιώστε ελεύθερα να μην αντιπαρέρχεστε τίποτε... Δεν με γνωρίζετε, ούτε με ακούσατε, γι' αυτό δεν καταλαβαίνετε ότι είμαι "εκνευριστικά" ειλικρινής κι ευθύς σε βαθμό που πραγματικά να φαίνομαι είρων.
    Δεν είχα, πράγματι υπόψη μου όλα αυτά που γράφτηκαν αλλά μόνο την προσωπική μου εμπειρία από τη συνέλευση.
    Το ότι έχω εκφράσει ήδη την άποψή μου που είναι διαφορετική από αυτήν που συνηθίσατε ν' ακούσετε, μπορείτε να το δείτε εδώ: http://goo.gl/FTvW6
    Το ότι δεν ακούσατε την άποψη μου στη συγκέντρωση της 6ης-2-12 είναι φυσικό αφού δεν μου δόθηκε ο λόγος παρότι τον ζητούσα από την στιγμή που ξεκίνησαν ερωτήσεις-τοποθετήσεις από το ακροατήριο. Αν περιμένατε να ορμήσω ν' αρπάξω το μικρόφωνο.. όχι δε θα το έκανα... αν & ξέρω ότι είναι μέσα στους "κανόνες του παιχνιδιού" τέτοιων συνελεύσεων...
    Αν περιμένατε να γίνει μια "ωραία, τυπική" συζήτηση μεταξύ επιστημόνων και αγροτών, κτηνοτρόφων απλών κατοίκων που "απειλούνται" ότι θα χάσουν τα σπίτια τους, την περιουσία τους, την ησυχία τους.. είσαστε γελασμένοι κι αποδεικνύει ότι ζείτε στο δικό σας κόσμο. Αν δεν καταλάβατε ότι έπρεπε πρώτα απ' όλα να αναφέρετε παραδείγματα "σωστής εκμετάλλευσης" ανά την Ελλάδα, να αναφέρετε πόσα κερδίζει ο τόπος μας από τη λειτουργία των υπαρχόντων π.χ. λατομείων (στο Βαφειοχώρι, στη Ν. Σάντα, στο Σκρα, κλπ)... λυπούμαι πολύ... (ή μήπως δεν είχατε να πείτε τίποτε γι' αυτά;). Αυτό σημαίνει ότι δεν ξέρετε τις προτεραιότητες των πολιτών.
    Ωστόσο η άποψή μου (που ήθελα να εκφράσω κι εκείνη την μέρα) είναι η εξής:
    Μαζευτήκατε στο πάνελ επιστήμονες, υπέρμαχοι & πολέμιοι της δημιουργίας μεταλλείων στο Κιλκίς, στην πλειοψηφία σας (απ' ότι κατάλαβα) αμοιβόμενοι από τους φόρους που με δυσκολία πληρώνω εγώ κι όλοι οι συμπολίτες μου.
    Καταφέρατε να εμπλέξετε τους απλούς πολίτες - συμπολίτες μου σε μια υπόθεση, κάνοντας τους να φαίνονται σαν όχλος, προκειμένου να καλύψετε τη δική σας ανεπάρκεια ως επιστήμονες κι ως Δημόσιοι Υπάλληλοι. Οι συμπολίτες μου κι εγώ έπρεπε να βρισκόμαστε στα σπιτάκια μας, αισθανόμενοι τη σιγουριά ότι η Πολιτεία μεριμνά για τα μεγάλα μας προβλήματα κι εμείς θα είχαμε τα μικρά καθημερινά του αύριο.
    Αντ' αυτού: Οι μεν (πολέμιοι) απευθύνθηκαν στον απλό κόσμο προκειμένου να καλύψουν την ανεπάρκειά τους να περάσουν τις απόψεις τους προς την εκτελεστική Εξουσία, τη νομοθετική εξουσία, τη Δικαστική εξουσία, το ΤΕΕ, το ΓΕΩΤΕΕ (που δεν τ' ακούσαμε να αναφέρονται)...
    Οι δε (υπέρμαχοι), ενώ είχατε υποχρέωση να διαμορφώσετε μια αίσθηση ασφάλειας προς τους πολίτες με την καθημερινή σας & πολυετή δραστηριότητα, σταθήκατε ανίκανοι & καλείτε πάλι να καθησυχάσετε τον κόσμο, να τον ενημερώσετε "επιστημονικά" για ζητήματα που δεν υποχρεούται να έχει άποψη (& πιθανά δεν δικαιούται)
    Η ανεπάρκεια του Επιστημονικού δυναμικού (συμπεριλαμβανομένου και του τοπικού τμήματος ΤΕΕ ή ΓΕΩΤΕΕ ή ότι άλλο σχετικό υπάρχει) & του Διοικητικού μηχανισμού καθιστά "Ρώσσικη ρουλέτα" οποιαδήποτε μεταβολή στην υφιστάμενη κατάσταση και με βρίσκει τελικά ολοκληρωτικά αντίθετο σήμερα.


    Με τιμή
    Βασίλης Μάτσκος
    Φυσικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΥΤΟΣ Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΑΤΣΚΟΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΔΩ ΣΤΟ ΚΙΛΚΙΣ ΖΕΙ....
    ΗΗΗΗΗ ΟΝΕΙΡΟ ............. ΡΕ ΑΝΤΕ ΑΠΟ ΕΔΩ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ,,,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟΝ κ. ΖΑΦΕΙΡΑΤΟ.
    ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΑ ΟΤΙ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΘΥΜΙΖΕ ΦΟΙΤΗΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΤΙΚΗ (Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΗΤΑΝ Η ΠΙΟ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΗ).
    ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΥΣΤΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΜΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΣΟΒΑΡΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ ΚΙΛΚΙΣ ΑΝ ΑΠΕΜΕΙΝΑΝ ΦΥΣΙΚΑ !
    ΤΕΛΙΚΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΠΟ ΚΑΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
    ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΛΙΒΕΡΟΙ ΑΝΕΞΟΔΟΙ ΛΕΟΝΤΑΡΙΣΜΟΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΚΙΛΚΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΔΗΜΟ ΚΙΛΚΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΠΕΡΙΕΡΓΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΛΟΓΟΠΕΡΙΕΡΓΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΑΝ ΤΟΝ κ. ΜΑΤΣΚΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΔΡΕΨΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΔΑΦΝΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΚΑΙ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΕ ΕΝΑΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ ΣΑΝ ΤΟΝ κ. ΖΑΦΕΙΡΑΤΟ ΠΟΥ ΜΟΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΙ ΑΚΡΗ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΣΤΟ ΚΙΛΚΙΣ ΚΛΠ ΚΛΠ.
    ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΤΑΝ ΠΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΝΕΝΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ ( ΚΑΤΑ ΚΑΒΑΦΗ ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ)??? ΜΕ ΤΙ ΝΕΟ ΑΝΕΞΟΔΟ ΣΤΟΧΟ ΘΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ?
    ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟ ΚΙΛΚΙΣ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΤΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΟ ΚΙΛΚΙΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΝΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Προς "ΑνώνυμοςFeb 16, 2012 02:06 AM":... μήπως δεν διάβασες τις απόψεις μου συνολικά;... (παρεμπιπτόντως: οι δάφνες για μένα μ' αρέσουν μόνο στις φακές)...χαλαρώστε παιδιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. κε Μάτσκε σας έστειλα και αυτή την απάντηση, ξεχάσατε...
    Διάβασα τη γραπτή άποψή σας και σας δηλώνω ότι συμφωνώ τόσο πολύ που θα μπορούσα να την έχω γράψει εγώ. Αλλά:
    Διαφωνώ εντελώς με τη σιωπηρή αποδοχή από την πλευρά σας (συγκατάβαση θα την έλεγα) ότι ήταν φυσικό να μη σας δοθεί ο λόγος, παρότι τον ζητήσατε από την αρχή. Αυτό δεν είναι φυσικό, είναι αδικία σε βάρος όλων των πολιτών του Κιλκίς που αντιλαμβάνονται ότι οι συγκεκριμένες οικονομικές δραστηριότητες δεν είναι ανεξέλεγκτες όπως τους παρουσίασαν οι "πρωτεργάτες" που σας ανέφερα στο προηγούμενο post , αλλά ρυθμίζονται από ένα αυστηρό κανονιστικό καθεστώς και ελεγκτικό μηχανισμό (περιβαλλοντική αδειοδότηση και ευθύνη, σχέδια διαχείρισης κλπ) που βρίσκεται σε ισχύ στη χώρα μας σε πλήρη εναρμόνιση με τις ευρωπαϊκές οδηγίες. Και πολλαπλές υπηρεσίες ελέγχου υπάρχουν μην ανησυχείτε.
    Καταλήγω με αυτό που μου λέτε σε κάτι που είχε βέβαια περάσει και από το μυαλό μου και εκείνο το βράδυ: η διαδικασία ήταν στημένη και αντιδημοκρατική. Και αν θεωρείτε βαρύ το χαρακτηρισμό σας αναφέρω επίσης και τι άλλο παρατήρησα εγώ: Οι εκπρόσωποι των θεσμικών οργάνων ήταν ανύπαρκτοι. Προτίμησαν το ρόλο των απλών θεατών, λες και παρακολουθούσαν σινεμά. Η συντονίστρια, ενώ άφησε τους προηγούμενους να υπερβούν τον όποιο χρόνο με σταμάτησε στην τρίτη διαφάνεια ενώ ήμουν ο μόνος από τους ομιλητές που θα ενημέρωνα επίσημα επί του αντικειμένου. Οι λοιποί που μίλησαν γενικώς περί ορυκτού πλούτου και ειδικώς περί κοιτασματολογίας της περιοχής ήταν από το ΙΓΜΕ και το ΑΠΘ, επιστημονικά ιδρύματα που δεν έχουν καμία αρμοδιότητα στο διαγωνισμό. Μόνο ο κ. Αρβανιτίδης είναι μέλος της επιτροπής αξιολόγησης των δημόσιων χώρων. Η οργάνωση της άλλης πλευράς ήταν εμφανής. Διέκοπταν, είχαν το 100% των ερωτήσεων, εκτόξευαν συνθήματα και χαρακτηρισμούς. Κατέγραφαν με πολλές κάμερες τα πάντα. Φίμωσαν απ' ότι μου λέτε και εσείς τώρα κάθε διαφορετική από τη δική τους άποψη. Κρίμα...
    Όχι, δεν περίμενα κάτι πιο πολιτισμένο, κάτι διαφορετικό. Έχω παρακολουθήσει και πολλές άλλες τέτοιες εκδηλώσεις με αρχή την Κομοτηνή το 2000 και δεν ήταν νέα εμπειρία για μένα. Τα επιχειρήματα της άλλης πλευράς ήταν ίδια κι απαράλλαχτα όπως τότε, πριν 12 χρόνια. Η ρητορική της το ίδιο. Δεν άλλαξε τίποτα. Ούτε περίμενα να γίνει συζήτηση.
    Θα μου πείτε τότε γιατί ήρθα. Σας πληροφορώ ότι κανείς άλλος από το υπουργείο δεν ήθελε να έρθει και να εκτεθεί σε μια σίγουρα εχθρική ατμόσφαιρα. Τα παρακολούθησαν όλα στα βίντεο. Έχω όμως μια άλλη σχέση με το επάγγελμά μου (περισσότερο του μηχανικού παρά του υπαλλήλου) και μια ευαισθησία με την υπόθεση του φιάσκου ΜΕΤΒΑ/TVX που έχει καθορίσει όχι μόνο τη σταδιοδρομία μου από φοιτητή αλλά και όλη μου τη ζωή τελικά. Tη θεωρώ προσωπική μου υπόθεση.
    Είναι δεδομένο ότι οι υπέρμαχοι & πολέμιοι της δημιουργίας μεταλλείων ενδιαφέρονται για την υπόθεση, αλλιώς θα παρέμεναν αδιάφοροι στα σπιτάκια τους και αυτοί, πιο ανώδυνο για τους υπέρμαχους από το να βγαίνουν σε αίθουσες με χύμα διοργάνωση να λιθοβολούνται από αγανακτισμένο κόσμο. Για τους πολέμιους είναι λυτρωτικό σε κοινό που έχουν χειραγωγήσει πρώτα οι ίδιοι (ανενόχλητοι από εμάς και εσάς), αλλά μην αμφιβάλετε ότι υπήρξαν περιπτώσεις που και αυτοί εκτέθηκαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στο "αμειβόμενοι από τους φόρους που με δυσκολία πληρώνετε" έχω να πω ότι δεν γνωρίζω στην Ελλάδα ιδιωτικούς επιστημονικούς φορείς που θα μπορούσαν να σας ενημερώσουν. Και να υπήρχαν δεν θα είχατε το κριτήριο της ανεξαρτησίας για να τους εμπιστευθείτε.
    Με το "καταφέρατε να εμπλέξετε" τι εννοείτε? ότι οι απλοί πολίτες - συμπολίτες σας δεν θα έπρεπε να έχουν καμία συμμετοχή στην υπόθεση? Μα δε ζούμε στην εποχή της δημόσιας διαβούλευσης? Όσο για την κάλυψη της ανεπάρκειας από την οχλαγωγία, είμαι ο τελευταίος που θα επεδίωκε κάτι τέτοιο γιατί αυτό συμφέρει μόνο εκείνον που δεν έχει στοιχεία και τεκμήρια. Εγώ έχω, με εμπόδισαν να σας τα μεταφέρω, όπως εμπόδισαν και εσάς να μιλήσετε. Δείτε και τη συζήτησή μου με τον κ. Δημητριάδη στο "θέατρο του παραλόγου κλπ" (kilkis24.gr). Toυ ζήτησα στοιχεία, στοιχεία δεν είδα, ούτε και περίμενα να δω. Μου έχει ήδη πει καληνύχτα, χάρηκα για τη γνωριμία...
    Κάνετε λάθος αν νομίζετε ότι οι πολέμιοι δεν περνάν τις απόψεις τους στην εξουσία, στο ΤΕΕ, στο ΑΠΘ. Όλοι αυτοί είναι ένα οργανωμένο και συντονισμένο λόμπυ με προσβάσεις παντού...Έχουν καταφέρει όπως με αλαζονεία σας είπαν να μην παράγεται σήμερα στη χώρα μας ούτε γραμμάριο χρυσού, ενώ φιλοξενούμε τη σημαντικότερη μεταλλογενετική επαρχία με κοιτάσματα παγκοσμίου μεγέθους.
    Η αίσθηση ασφάλειας με την καθημερινή & πολυετή δραστηριότητα δεν μπορεί να καλλιεργηθεί σε πολίτες που ζουν μακριά από μεταλλεία. Θα έπρεπε να κληθούν κάτοικοι άλλων περιοχών με γνώση από τη διεξαγωγή της δραστηριότητας στις περιοχές τους. Αυτοί έχουν παγιωμένη την αίσθηση ασφάλειας. Είδατε να ζητάει να διώξει κανείς τα μεταλλεία από τη Φωκίδα, τη Χαλκιδική (πλην των πρωτεργατών και της ακολουθίας τους), την Εύβοια, τη Φθιώτιδα, τη Θεσσαλονίκη (ναι έχει μεταλλεία), την Καστοριά και την Κοζάνη? Ο κόσμος δικαιούται να έχει άποψη για μια δραστηριότητα που θα γίνει δίπλα του και οι επιστήμονες υποχρεούνται να εκλαϊκεύσουν τη γνώση τους σε κατανοητή από όλους γλώσσα και να τη μεταφέρουν στον κόσμο.
    Το τοπικό τμήμα ΤΕΕ έχω την εντύπωση ότι συμμετείχε με εκπρόσωπό του και τον είδα και στην Αθήνα και στο Κιλκίς. Η τοποθέτησή του όμως πρέπει να ήταν στην αντίθετη με τα μεταλλεία πλευρά. Είναι κρίμα αυτό για τους συνάδελφους μηχανικούς. Η φυσική θέση των μηχανικών είναι να χτίζουν και να λύνουν πρακτικά προβλήματα.
    Οποιαδήποτε μεταβολή σε μια υφιστάμενη κατάσταση είναι πολύ δύσκολη, στο Κιλκίς μου το αποδείξατε. Αντίθετα, η εναντίωση στην αλλαγή είναι πανεύκολη, σα να κλέβεις εκκλησία. Είχατε όλη τη διάθεση να αντιμετωπίσετε το θέμα χωρίς προκατάληψη, να εμπιστευθείτε την Πολιτεία και απογοητευθήκατε. Για όσο μου αναλογεί από την απογοήτευσή σας αυτή, ειλικρινά λυπάμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.