Στη αίθουσα του Συνεδριακού του Δήμου Κιλκίς στις 22 Οκτωβρίου και ώρα 7,30μμ έγινε η παρουσίαση-ομιλία του βιβλίου του Διεθνούς φήμης Κοινωνιολόγου-Οικονομολόγου κ. Μιχάλη Χαραλαμπίδη με τίτλο: «Το Μικρά Ασία ενώνει - Το Τουρκία εκβαρβαρίζει» Πόντος: Η Επιστροφή μίας Πανάρχαιας Ταυτότητας. Η εκδήλωση έγινε με συνδιοργάνωση της Ένωσης Ποντίων Ν.Κιλκίς «ΟΙ ΑΡΓΟΝΑΥΤΕΣ» και του Συλλόγου Ποντίων Ν. Σάντας. Ο κ. Χαραλαμπίδης άρχισε τον λόγο του λέγοντας ότι θα μιλήσει Σωκρατικά θέτοντας δηλαδή ζητήματα και προτάσεις ώστε να υπάρξει προβληματισμός και διάλογος. Στη συνέχεια έθεσε το Ποντιακό όχι μόνο θέμα Γενοκτονίας αλλά και ταυτότητας μιλώντας για την Γεωπολιτική στην ευρύτερη περιοχή της Μικρασίας. Έθεσε αντιμετωπίσιμη την κρίσιμη κατάσταση της χώρας μας σήμερα αρκεί οι Έλληνες να στηριχθούμε στην παιδεία κάνοντας επανάσταση μορφωτική γιατί η πολιτική είναι καλή χρήση του λόγου και όταν αυτό γίνεται σωστά υπάρχει ήθος και λόγος. Υποστήριξε τον ποντιακό Ελληνισμό αφαιρώντας τη λέξη μειονότητα που τον χαρακτήριζε γιατί δεν είναι άξια της σπουδαιότητάς του, αναφέρθηκε στους Νεοθωμανούς λέγοντας πως τα παιχνίδια τους είναι ψεύτικα και θυμίζουν το παιχνίδι της Σκύλας με την Χάρυβδη. Ανάφερε πως η μνήμη των Ποντίων και η Γενοκτονία άρχισε το 1461 όταν στην Ανδριανούπολη έσφαξαν την οικογένεια των Κομνηνών. Έθεσε το θέμα της ανταλλάξιμης περιουσίας χαρακτηρίζοντας τους χειρισμούς από την κυβέρνηση άστοχους και χωρίς κανένα νόημα.
Χαρακτήρισε αδύναμη την Τουρκική ταυτότητα γιατί στερείται μνήμης, καθώς επίσης και ο μύθος ο Τουρκικός είναι φτωχός σε σχέση με τον Ελληνικό και τον Ποντιακό. Τόνισε πως η γνώση είναι στα βιβλία γιʼ αυτό οι άνθρωποι θα πρέπει να έχουν σχέση ερωτική με τα βιβλία μία σχέση που ισχυροποιεί τις αντιστάσεις του ατόμου ενάντια στην κριτική σκέψη και τον αναλφαβητισμό. Έθεσε επίσης θέμα αξιοποίησης του μεγάλου Ποντιακού Δικτύου - ποντίων που μένουν αναξιοποίητοι σε όλα τα μέρη της υφηλίου. Μετά το τέλος της ομιλίας του ετέθησαν διάφορα θέματα και ερωτήσεις από τους παρευρισκόμενους με ενδιαφέρουσες τοποθετήσεις και απαντήσεις από τον κ. Μιχ Χαραλαμπίδη. Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν: οι Βουλευτές κ.Παραστατίδης , κ.Φραγγίδης, ο τέως βουλευτής κ. Θ.Πασσαλίδης, ο τέως Δήμαρχος Δοϊράνης κ.Καλπακίδης ο Γραμματέας της ΠΟΕ κ. Γεωργάδης , η γραμματέας της ΠΟΠΣ κα Σαββίδου , ο Πρόεδρος τους ΣΠΟΣ Κ.Μακεδονίας και Θεσσαλίας κ.Σαρβανίδης ο Διευθυντής της ΑΝΚΙ κ.Π.Πασσαλίδης εκπρόσωποι συλλόγων καθώς επίσης μέλη και φίλοι του Συλλόγου.
Χαρακτήρισε αδύναμη την Τουρκική ταυτότητα γιατί στερείται μνήμης, καθώς επίσης και ο μύθος ο Τουρκικός είναι φτωχός σε σχέση με τον Ελληνικό και τον Ποντιακό. Τόνισε πως η γνώση είναι στα βιβλία γιʼ αυτό οι άνθρωποι θα πρέπει να έχουν σχέση ερωτική με τα βιβλία μία σχέση που ισχυροποιεί τις αντιστάσεις του ατόμου ενάντια στην κριτική σκέψη και τον αναλφαβητισμό. Έθεσε επίσης θέμα αξιοποίησης του μεγάλου Ποντιακού Δικτύου - ποντίων που μένουν αναξιοποίητοι σε όλα τα μέρη της υφηλίου. Μετά το τέλος της ομιλίας του ετέθησαν διάφορα θέματα και ερωτήσεις από τους παρευρισκόμενους με ενδιαφέρουσες τοποθετήσεις και απαντήσεις από τον κ. Μιχ Χαραλαμπίδη. Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν: οι Βουλευτές κ.Παραστατίδης , κ.Φραγγίδης, ο τέως βουλευτής κ. Θ.Πασσαλίδης, ο τέως Δήμαρχος Δοϊράνης κ.Καλπακίδης ο Γραμματέας της ΠΟΕ κ. Γεωργάδης , η γραμματέας της ΠΟΠΣ κα Σαββίδου , ο Πρόεδρος τους ΣΠΟΣ Κ.Μακεδονίας και Θεσσαλίας κ.Σαρβανίδης ο Διευθυντής της ΑΝΚΙ κ.Π.Πασσαλίδης εκπρόσωποι συλλόγων καθώς επίσης μέλη και φίλοι του Συλλόγου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.