Act Business Center

Act Business Center

Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011

«Το στιγμιότυπο της ...μούτζας στο βουλευτή του ΠΑΣΟΚ»

Μαθητής μουτζώνει τον Χρήστο Ζώη και τους επισήμους κατά τη διάρκεια της παρέλαση στη Λάρισα...  Επίσης θέση στην εξέδρα πήραν ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός, η αντιπεριφερειάρχης Λάρισας κ. Ρένα Καραλαριώτου, ο δήμαρχος Λαρισαίων κ. Κώστας Τζανακούλης και λίγοι περιφερειακοί και δημοτικοί σύμβουλοι. 

18 σχόλια:

  1. O ΜΑΘΗΤΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΚΙΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΤ' ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το τσογλανάκι πρέπει να αποβληθεί από τα σχολία όλης της Λάρισσας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ντροπή σου!!! το(τσογλανάκι) όπως αναφέρεις τον μαθητή, αποτυπώνει την κατάσταση στην οποία βρίσκεται πλέον η κοινωνία. Πολλοί θα ήθελαν να βρίσκονται στην θέση του.Ευτυχώς που υπάρχει η νεολαία μας να αντισταθεί σε αυτούς τους πολιτικούς που θέλουν να ξεπουλήσουν τα όνειρα τους.
    Όπως θα είδες και στο διαδίκτυο κάτι αντίστοιχο έγινε σε πολλές πόλεις ανα την Ελλάδα.Στο Κιλκίς όμως ο κόσμος ακόμη κοιμάται. Σίγουρα θα έσφιξες το χέρι του υπουργού και φώναξες ζήτω σωτήρα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ούτε καν πήγα στην παρέλαση σε πληροφορώ.
    Εάν τέτοια είναι η νέα γενιά που μεγαλώνουμε, δεν της αξίζει τίποτα φίλε.
    Ένας νέος μαθητής ο οποίος τη βγάζει στις καφετέριες με φραπέδες και ψάχνει να χάσει μάθημα με καμια κατάληψη και οι γονείς του πληρώνουν χιλιάδες ευρώ στα ιδιαίτερα και αυτός δεν γνωρίζει ούτε καν τι γιρτάζουμε την 28η Οκτωβρίου, δεν έχει κανένα δικαίωμα να μουτζώνει.
    Είναι ένα τσογλανάκι που σε αλλοτινές εποχές θα τους άρμοζε αναμορφωτήριο.
    Αλλά εσείς που μεγαλώνετε τα παιδιά σας με τέτοια πρότυπα θα το βρείτε μπροστά σας αυτί να το ξέρετε.
    Όταν η νεολαία δεν σέβεται θεσμούς και ημέρες εθνικής μνήμης, δεν θα σεβαστεί ούτε γονείς ούτε συνανθρώπους ούτε κανένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι μαθητές που την βγάζουν στις καφετέριες είναι ένα μόνο κομμάτι της νεολαίας και δεν αντιπροσωπεύουν το σύνολο. Την χαρά που νιώθουν οι μαθητές στο χάσιμο μαθήματος δεν την νιώθουν μόνο οι αμελείς μαθητές, αλλά και οι αριστούχοι, και αυτό συμβαίνει από πάντα. Αν υποθέσουμε οτι η παλαιότερη γενιά μεγάλωσε τα παιδιά της με πρότυπα, αξίες και χωρίς καταλήψεις είναι απορίας άξιο πώς εκείνη η γενιά μας οδήγησε στο χείλος της καταστροφής. Αν η νέα γενιά δεν σεβόταν τις μέρες της εθνικής μνήμης, απλά δεν θα έπερνε μέρος στις παρελάσεις. Ο μαθητές που έστρεψαν το κεφάλι αριστερά δήλωσαν συμβολικά οτι δεν ανέχονται οι γονείς τους και οι ίδιοι να οδηγούνται στην εξαθλίωση απο τους συγκεκριμένους ηγέτες και όχι γενικά κι'αόριστα. Το οτι πολλοί μαθητές δεν γνωρίζουν ποιά επέτειος είναι της 28ης Οκτωβρίου ή της 25ης Μαρτίου, είναι ευθύνη και ανεπάρκεια του "σύγχρονου" εκπαιδευτικού συστήματος και όχι μόνον της αδιαφορίας ορισμένων μαθητών. Η επίκληση αναμορφωτηρίων αλλοτινών εποχών, ως τιμωρία των μαθητών, είναι μια αναχρονιστική αντίληψη που έχει καταδικαστεί ως αναποτελεσματική, γιατί αποδείχτηκε οτι φέρνει ακριβώς τα αντίθετα αποτελέσματα.
    Καλό είναι λοιπόν να μην γίνονται γενικεύσεις αλλά και επικλήσεις ξεπερασμένων μεθόδων του παρελθόντος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λούκυ Λουκ, με κάλυψες απόλυτα.Αποτελείς μια πραγματικά σοβαρή (και όχι σοβαροφανή)φωνή.Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ πολύ grahamb787, κι'εσύ νά'σαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λούκυ Λουκ είσαι η φωνή της συνείδησης του κάθε ημιμαθή παντογνώστη και τιμητή των πάντων που βλέπει μονάχα τα προβλήματα των αλλονών και όχι τα δικά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Οποιος προσπαθεί να φαίνεται κάτι, διαβεβαιώνει τον άλλον οτι είναι ασήμαντος". Λάβατερ(Ελβετός συγγραφέας, ιδρυτής της φυσιογνωμικής)
    και
    "Λήθη των ιδίων κακών, θρασύτητα γεννά". Δημόκριτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Προς Ανώνυμο που χαρακτήρησε τον μαθητή "τσογλανάκι":
    Σίγουρα μια μούτζα είναι κάτι ενοχλητικό και δεν ταιριάζει στον πολιτισμό μας.Όμως δεν σ΄ενοχλούν καθόλου οι χιλιάδες μούτζες που τρώς τον τελευταίο καιρό από αυτούς που σε κυβερνούν;΄Η μήπως είσαι και συ από αυτούς που τις δίνουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συμφωνώ με τις διαδηλώσεις και θέλω να φύγει αυτή η κυβέρνηση.
    Αλλά διαφωνώ καθέτως με τη λογική της μούτζας και της ισοπέδωσης από νέα παιδιά.
    Η δημοκρατία δίνει διεξόδους μέσω των εκλογών και όταν αυτές γίνουν θα εκφραστούμε όλοι μας.
    Η λογική της επί δικαίων και αδίκων είναι φασιστική.
    Η λογική της αμαύρωσης των εθνικών εκδηλώσεων και της προσβολής των πολιτειακών θεσμών είναι επικίνδυνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λούκυ Λουκ εσύ το μόνο που φαίνεται να επιζητάς μέσω της διαδικτυακής σου περιδιάβασης είναι η αποδοχή των λεγομένων σου και η επιβράβευση των απόψεων σου.
    Φαίνεται πως βράζεις μεσα σε ένα καταπιεσμένο μικροαστικό εγώ το οποίο είναι άθυρμα των κάθε λογής συμβατικοτήτων γεννώντας σου συμπλέγματα ανυπέρβλητα.
    Μετέρχεσαι λοιπόν το διαδικτυο όχι τόσο για να εκφραστείς όσο για να αυτοεπιβεβαιωθείς χρησιμοποιόντας το ως ένα θολό από τους ατμούς καθρέφτη επί του οποίου έχεις καθαρίσει με το χέρι ένα μικρό μονο αχνό σημείο και έχεις αφήσει την υπόλοιπη ασχήμια να κρύβεται.
    Αυτός είναι και ο λόγος που όσα γράφεις είναι τα απολύτως αυτονόητα και εκεί που χρειάζεται να εκφράσεις γνώμη δεσμευμένη και προσωπική, εσύ απλά επαναλαμβάνεις αξιώματα γενικώς παραδεδεγμένα.
    Αν έχεις τόσο μεγάλη ανάγκη αυτοεπιβεβαίωσης να σου γράφουμε κάτω από κάθε σχόλιο like

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν καταλαβαίνω τον λόγο της προσωπικής επίθεσης και του ψυχογραφήματος που προσπαθείς να μου αποδόσεις. Οποιος κι'άν είναι ο λόγος για τον οποίον γράφω, ακόμα και αυτός που εσύ πιστεύεις, δεν εξυπηρετεί σε τίποτε να με προσβάλεις, ούτε ενδιαφέρει κανέναν. Ο καθένας έχει το προσωπικό του στύλ με το οποίο πορεύεται. Θέλεις μήπως να με λογοκρίνεις επειδή δεν σου αρέσει; Αν δεν σου αρέσει, απλά προσπερνάς και δεν με διαβάζεις ή δεν δίνεις σημασία. Εσύ όμως συνεχίζεις να με διαβάζεις και ύστερα με προσβάλεις όχι επι της ουσίας των λεγομένων μου, αλλά εφαρμόζοντας την μέθοδο της προσωπικής προσβολής. Σου προσφέρω μήπως κατάλληλο πεδίο εσωτερικής εκτόνωσης που έχεις ανάγκη; Αν αυτό σε βολεύει συνέχισε σ'αυτόν τον δρόμο. Εγω θα ακολουθήσω τον δρόμο που λέει οτι πρέπει να γράφουμε όχι για να εκτονώνεται ο ένας αναγνώστης πάνω στον άλλο, αλλά για να ανταλλάσουμε γνώμες ακόμα και σε οξύ τόνο, αλλά όχι προσβλητικό. Αλλο το ένα και άλλο το άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ποια προσωπική επίθεση ρε Λουκ λες και σε ήξερα και από χτες.
    Αν δεν αντέχεις εσύ την κριτική των λεγομένων σου μη μιλάς τότε.
    Αλλά μάλλον έχεις τη μύγα και μυγιάστηκες.
    Μάλλον απογυμνώθηκε το προσωπείο σου.
    Μάλλον έπαθε αφλογιστία το εξάσφαιρο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Την κριτική την αντέχω, την "λάσπη" όπου έρπει ο κάθε Pythonας δεν αντέχω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καμιά λάσπη αγαπητέ Λουκ, μάθε να αντιπαρατίθεσαι ακόμη κι αν δεν αντέχεις την ένταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όσοι βρίζουν τον γενναίο μαθητή, που έβαλε τα γυαλιά σε όσους ακόμη κοιμούνται, είναι ανθέλληνες και προδότες!!!! Ξυπνήστε στην επαρχία, η Ελλάδα ξεπουλιέται!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. συμφωνω με τον τελευταιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.