Act Business Center

Act Business Center

Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2011

Χρήστος Π. Ίντος: Δεν υπάρχει λόγος να προσέλθω σε άλλη συνεδρίαση!

Ο Δήμαρχος Παιονίας Αθανάσιος Λαπόρδας μου πρότεινε να θέσω υποψηφιότητα για τη θέση του «Συμπαραστάτη του δημότη και της επιχείρησης» που προβλέπεται από το άρθρο 77 του Νόμου 3852, γνωστού με την επωνυμία «Καλλικράτης». 
Στην τιμητική για μένα πρόταση έδωσα καταφατική απάντηση, αφού προηγουμένως μελέτησα το Νόμο, αναλογίστηκα τις ευθύνες, στάθμισα τις υποχρεώσεις και τις δυνάμεις μου. Ομολογώ πως με φόβισε η προϋπόθεση που θέτει ο Νομοθέτης για τον υποψήφιο «..εγνωσμένου κύρους και εμπειρίας..». Όφειλα όμως τη συμμετοχή μου στη διαδικασία αυτή σε όσους με γνωρίζουν και πιστεύουν στις δυνατότητές μου, σε όσους ήθελαν τη συνέχιση της ενασχόλησής μου με τα κοινά, ακόμα και την παρουσία μου στο Δήμο.
Σε εκείνους που μου έχουν εκφράσει κατά καιρούς, έχοντας εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου,  παράπονα για αδικίες, αδιαφορίες, κακές συμπεριφορές ατόμων και διοικήσεων. Στους ανώνυμους και μη αναγνωρίσιμους, στους αδύναμους που βρίσκουν εμπόδια μπροστά τους, σε όσους δραστηριοποιούνται επιχειρηματικά στην περιοχή σε δύσκολη εποχή, όπως είναι η σημερινή.
Προσήλθα στη διαδικασία της εκλογής «του Συμπαραστάτη…» από το Δημοτικό Συμβούλιο Παιονίας στις 10 Φεβρουαρίου 2011 και συμμετείχα σε αυτήν μαζί με άλλους τέσσερις συνυποψήφιους. Στην πρώτη ψηφοφορία  έλαβα 21 ψήφους, από τους 22 που απαιτούνταν. Το ίδιο αποτέλεσμα προέκυψε και από την  επανάληψη της ψηφοφορίας στην οποία αρνήθηκε τη συμμετοχή της η αντιπολίτευση και αποχώρησε πλην ενός συμβούλου της. Μετά την έκβαση αυτή δεν υπήρχε λόγος να προσέλθω σε άλλη συνεδρίαση για την ίδια διαδικασία. Να εμπλακώ σε λογικές που δεν με εκφράζουν και απέσυρα την υποψηφιότητά μου. 
 Ευχαριστώ το Δήμαρχο Παιονίας Αθανάσιο Λαπόρδα και τους Δημοτικούς Συμβούλους που με τίμησαν με την ψήφο τους. Οι υπόλοιποι ας με συγχωρέσουν  που τους ταλαιπώρησα με την παρουσία μου. Είθε όλοι να δικαιώσουν τις προσδοκίες των πολιτών που τους εμπιστεύτηκαν την τύχη του τόπου. Ευχαριστώ και τα μέσα ενημέρωσης του Ν. Κιλκίς για την αναφορά τους κατά την παρελθούσα εβδομάδα στο πρόσωπό μου σχετικά με την παραπάνω διαδικασία.

                                              Γουμένισσα, 18-02-2011
                                                        
                                                     Χρήστος Π. Ίντος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.