Act Business Center

Act Business Center

Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου 2023

Κοκκινίδης Βασίλειος, Βουλγαροπουλος Δημοσθένης, Μπάμπης Ευριπίδης και Μιχαηλίδης Θωμάς, υποψήφιοι με τη Λαϊκή Συσπείρωση Κιλκίς

Υπογράφει ο Κοκκινίδης Βασίλειος
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τη Λαϊκή Συσπείρωση Κιλκίς

Ονομάζομαι Κοκκινίδης Βασίλειος, γεννήθηκα στη Στοκχόλμη της Σουηδίας και είμαι μόνιμος κάτοικος στην κορομηλιά Κιλκίς.

Εργάζομαι ως αυτοκινητιστής.

Τα τελευταία τέσσερα χρόνια είμαι τοπικός σύμβουλος.

Η θέλησή μου να βοηθήσω το χωριό και την πόλη μου, με οδήγησε να είμαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος στο πλευρό του Κωνσταντίνου Τσαουσίδη και της Λαϊκής Συσπείρωσης.

Καλώ τον κόσμο του Κιλκίς να συστρατευτεί μαζί μας, για την αναβάθμιση των χωριών μας, της πόλης μας και της ίδιας μας της ζωής.

Για μία πραγματικά θετική αλλαγή στο δήμο Κιλκίς.

Υπογράφει ο Βουλγαροπουλος Δημοσθένης
Υποψήφιος με τη Λαϊκή Συσπείρωση Κιλκίς


Ονομάζομαι Βουλγαροπουλος Δημοσθένης, είμαι 81 ετών και είμαι συνταξιούχος.

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στις Καστανιές του Κιλκίς όπου και κατοικώ σήμερα.

Από τα δεκαοχτώ εργάστηκα σε εργοστάσια στη Γερμανία, κατόπιν 21 χρόνια στον ΟΑΣΘ απ'οπου συνταξιοδοτήθηκα.

Είμαι παντρεμένος με τη Πολυξένη και έχω ένα γιο τον Βερβέρη.

Εξακολουθώ να συμμετέχω στους αγώνες ενάντια στο άδικο, στην εκμετάλλευση του λαού, της εργατιάς και γενικά παλεύω ώστε ο τόπος μου να πάει μπροστά και αυτός είναι ο λόγος που κατεβαίνω υποψήφιος με τη Λαϊκή Συσπείρωση που πρεσβεύει όλα τα πιστεύω μου.

Υπογράφει ο Μπάμπης Ευριπίδης
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τη Λαϊκή Συσπείρωση Κιλκίς


Ονομάζομαι Μπάμπης Ευριπίδης. Γεννημένος το 1967 στη Στουτγάρδη όπου είχαν μεταναστεύσει οι γονείς μου.

Από δύο χρόνων ζω, εργάζομαι και δημιουργώ στο Κιλκίς.

Έχω σπουδάσει Κοινωνικός Λειτουργός στην Πάτρα και με αυτή την ειδικότητα προσλήφθηκα στον ΟΑΕΔ της πόλης το 2000 όπου εργάζομαι μέχρι και σήμερα.

Συστρατεύομαι σήμερα με τη Λαϊκή Συσπείρωση πιστεύοντας στη βασική προτεραιότητα του συνδυασμού, που είναι το όφελος όλου του Δήμου και των δημοτών, και όχι οι προσωπικές βλέψεις.

Καλό μας αγώνα.

Υπογράφει ο Μιχαηλίδης Θωμάς
Υποψήφιος με τη Λαϊκή Συσπείρωση Κιλκίς


Ονομάζομαι Μιχαηλίδης Θωμάς, είμαι από τη Mεγάλη Στέρνα, γεννήθηκα το 1959.

Η ενασχόληση μου με τα κοινά άρχισε από το 1982 οπότε και εκλέχτηκα πρώτη φορά σαν σύμβουλος στην κοινότητα (συνολικά είκοσι χρόνια). Ήμουν μέλος Δ.Σ για 19 χρόνια σε ταξικό σωματείο, διετέλεσα για τρεις θητείες πρόεδρος καθώς και έξι χρόνια μέλος της διοίκησης του Εργατικού Κέντρου Κιλκίς.

Είμαι συνταξιούχος και μέλος της διοίκησης του σωματείου συνταξιούχων ΙΚΑ Κιλκίς.

Συστρατεύομαι με τη Λαϊκή Συσπείρωση, με ένα ψηφοδέλτιο που αποτελείται από ανθρώπους που αποδεδειγμένα η συμμετοχή τους καθορίζεται όχι από προσωπικές φιλοδοξίες αλλά από ανιδιοτελή και ειλικρινή διάθεση για αγώνα και προσφορά προς το σύνολο.

Θεωρώ ότι οι κάτοικοι του Κιλκίς έχουμε ανάγκη από μια αγωνιστική δημοτική αρχή με αγωνιστή Δήμαρχο που θα μπει μπροστά για τις ανάγκες των πολλών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.