Γράφει ο Σταύρος Αμοιρίδης
Οι περισσότερες σχολικές μονάδες έκαναν πολύ όμορφες γιορτές αποχαιρετισμού που μας έφεραν στη μνήμη την εποχή προ κορονοϊού. Έτσι με μια ευχάριστη νότα ήρθε το τέλος της φετινής σχολικής χρονιάς.
ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΟΜΩΣ ΘΑ ΞΑΝΑΝΟΙΞΟΥΝ;
Όσοι έχουμε παιδιά γνωρίζουμε τα προβλήματα των κτιριακών εγκαταστάσεων των μονάδων που φοιτούν τα παιδιά μας. Δεν θέλω να μείνω στις μονάδες που έχουν προβλήματα με τις οροφές, ειδικά στα χωριά, ούτε στις μονάδες που βάζουν κουβάδες για να μαζεύουν το νερό της βροχής (5ο Δημοτικό Σχολείο Κιλκίς), ούτε θα αναφέρω κάτι για την τραγική κατάσταση της πισίνας του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου.
Δεν με απασχολεί η διαφορετική αντιμετώπιση του δικού μας σχολείου (Δημοτικό Σχολείο Μεγάλης Βρύσης) που όταν ήρθαν container από προσφυγικό camp έπρεπε να φύγουν, ενώ στο 3ο Γυμνάσιο μπόρεσαν να μείνουν. Δεν θα μπω καθόλου στη διαδικασία να εκφέρω άποψη ή να κρίνω την διαχείριση και την κατανομή των χρημάτων των σχολικών επιτροπών, ούτε στο γεγονός ότι τα έσοδα των σχολικών κλήρων δεν διατίθενται για τις ανάγκες των σχολικών μονάδων.
Θα θέσω ένα απλό ερώτημα. ΘΑ ΞΑΝΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ; Πόσες από τις σχολικές μονάδες έχουν άδεια δόμησης για τα κτίρια; Πόσα κτίρια έχουν άδεια στατικότητας; Σε πόσο σχολεία υπάρχει σχέδιο πυροπροστασίας; Σε πόσα σχολικά κτίρια έχει γίνει πρόσφατος προσεισμικός έλεγχος; Αν θέλεις να κάνεις μία δωρεά σε μία σχολική μονάδα και να εγκαταστήσεις κάτι θα χρειαστεί μελέτη, για να γίνει η μελέτη λογικά θα χρειαστεί και άδεια στατικότητας, οπότε υπάρχει ένας φαύλος κύκλος.
Θα θέσω ένα απλό ερώτημα. ΘΑ ΞΑΝΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ; Πόσες από τις σχολικές μονάδες έχουν άδεια δόμησης για τα κτίρια; Πόσα κτίρια έχουν άδεια στατικότητας; Σε πόσο σχολεία υπάρχει σχέδιο πυροπροστασίας; Σε πόσα σχολικά κτίρια έχει γίνει πρόσφατος προσεισμικός έλεγχος; Αν θέλεις να κάνεις μία δωρεά σε μία σχολική μονάδα και να εγκαταστήσεις κάτι θα χρειαστεί μελέτη, για να γίνει η μελέτη λογικά θα χρειαστεί και άδεια στατικότητας, οπότε υπάρχει ένας φαύλος κύκλος.
Και ρωτάω εσάς κύριοι και κυρίες που είστε στις Επιτροπές, στις Υπηρεσίες του Δήμου, αλλά κυρίως Δημοτικοί Άρχοντες και αιρετοί ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ; Ανιψιά δεν έχετε; Εγγόνια δεν έχετε; Θα στέλνατε τα παιδιά σας σε ένα κτίριο που δεν ξέρετε αν θα συμβεί οτιδήποτε, αν θα πέσει ένας τοίχος ή το ταβάνι; Στο δικό μας σχολείο έχει πέσει οροφή τάξης, ευτυχώς Κυριακή που δεν υπήρχαν μαθητές! Δεν υπάρχουν υπάλληλοι στον Δήμο;
Τέσσερα χρόνια τώρα δεν μπορέσατε να εκπονήσετε ένα πλάνο με τους πρόθυμους υπαλλήλους των Τεχνικών Υπηρεσιών για να ελεγχθούν όλα τα σχολεία; Κι αν δεν σας έφταναν τέσσερα χρόνια είχατε άλλα τέσσερα νωρίτερα, σύνολο οκτώ!
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ! Παρακαλώ όλους τους εμπλεκόμενους φορείς για την επίλυση του ζητήματος, όχι αύριο, χθες!
ΑΜΟΙΡΙΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
MSci ΓΕΩΠΟΝΟΣ Α.Π.Θ.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ Δ.Σ. ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ & ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΕΓΑΛΗΣ ΒΡΥΣΗΣ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΝΩΣΗΣ ΓΟΝΕΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΔΗΜΟΥ ΚΙΛΚΙΣ
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ! Παρακαλώ όλους τους εμπλεκόμενους φορείς για την επίλυση του ζητήματος, όχι αύριο, χθες!
ΑΜΟΙΡΙΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
MSci ΓΕΩΠΟΝΟΣ Α.Π.Θ.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ Δ.Σ. ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ & ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΕΓΑΛΗΣ ΒΡΥΣΗΣ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΝΩΣΗΣ ΓΟΝΕΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΔΗΜΟΥ ΚΙΛΚΙΣ
Δείτε video που δημοσίευσε η Γνώμη, την Πέμπτη 17 Μαρτίου 2022
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.