Act Business Center

Act Business Center

Δευτέρα 17 Απριλίου 2023

Το βιογραφικό της υποψήφιας βουλευτή με το ΠΑΣΟΚ ΚΙΝΑΛ στην Π.Ε. Κιλκίς Κυριακής Τομπουλίδου

Υπογράφει η Κυριακή Γεωργ.Τομπουλίδου
Υποψήφια βουλευτής ν. Κιλκίς ΠΑΣΟΚ ΚΙΝΑΛ
Γεννήθηκα στο Κιλκίς, το 1968, όπου τελείωσα τη μέση εκπαίδευση, στο 1ο Λύκειο Κιλκίς. Μεγάλωσα και κατοικώ στο Λεβεντοχώρι και είμαι κόρη του Γεώργιου και της Αλεξάνδρας, αγροτοκτηνοτρόφων. Είμαι μητέρα της Ανδρομάχης, η οποία ζει και εργάζεται στην Αθήνα.

Είμαι απόφοιτη της Νομικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, από το οποίο αποφοίτησα τον Σεπτέμβριο του 1993, ενώ καθ΄ όλη τη διάρκεια των φοιτητικών σπουδών μου εργάσθηκα σε δικηγορικό γραφείο της Θεσσαλονίκης, όπου και ολοκλήρωσα την πρακτική μου άσκηση.

Από το Μάρτιο του 1997 είμαι μέλος του Δικηγορικού Συλλόγου Κιλκίς και έκτοτε ασκώ συνεχώς μάχιμη δικηγορία, ασχολούμενη με όλους τους κλάδους δικαίου.

Το 2017 διορίσθηκα από το Ειρηνοδικείο Κιλκίς Εκκαθαρίστρια του Αγροτικού Συνεταιρισμού Ν. Κιλκίς (πρώην Ε.Α.Σ. Κιλκίς)

Έχω διατελέσει κατά το παρελθόν:

- μέλος του Δ.Σ. της ΚΟΙΝΟΦΕΛΟΥΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΙΛΚΙΣ (Κ.Δ.Ε.Κ.),

μέλος της ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ (Ν.Ο.Κ.Ε.) της Ν.Α. Κιλκίς, ως εκπρόσωπος του Δικηγορικού Συλλόγου Κιλκίς,

μέλος της επιτροπής Αδελφοποιήσεων του Δήμου Κιλκίς

μέλος του Πειθαρχικού Συμβουλίου του Δικηγορικού Συλλόγου Κιλκίς.

από το 2017 – 2019 Γενική Γραμματέας του Δ.Σ. της επιχείρησης ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΚΙΛΚΙΣ (ΑΝ.ΚΙ. ΑΕ).

Τη διετία 2020-2022 Πρόεδρος της Επιτροπής Διακανονισμού Εμπορικών Μισθώσεων της Π.Ε. Κιλκίς και από το 2023 αναπληρώτρια Πρόεδρος, ως εκπρόσωπος του Δικηγορικού Συλλόγου Κιλκίς.

Είμαι δωρητής οργάνων και ιστών, εγγεγραμμένη στο Εθνικό Μητρώο Δωρεάς Οργάνων και Ιστών.

Είμαι μέλος του ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής και συμμετείχα ως σύνεδρος στο συνέδριο του Κινήματος τον Μάϊο του 2022 στην Αθήνα.

* Κυριακή Γεωργ.Τομπουλίδου
Υποψήφια βουλευτής ν. Κιλκίς ΠΑΣΟΚ ΚΙΝΑΛ
Δικηγόρος
21ης Ιουνίου 141, ΤΚ 61100 - Κιλκίς
Τηλ. & Fax: 23410 20199 - Κιν: 6974 075878
e-mail: lawyer@tompoulidou.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.