Στο πλαίσιο συμμετοχής του 3ου Γυμνασίου Κιλκίς στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS+ με τίτλο «Our common multicultural future in Europe via our own cultural heritage», δυο καθηγητές και τέσσερις μαθήτριες του σχολείου επισκέφτηκαν την Πράγα της Τσεχίας από 27 Μαρτίου 2022 μέχρι 2 Απριλίου 2022. Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα με θέμα το κοινό μέλλον της Ευρώπης μέσα από την πολιτιστική κληρονομιά της κάθε χώρας συμμετέχουν πέντε σχολεία από Κύπρο, Ελλάδα, Τσεχία, Ισπανία και Φιλανδία, αντιπροσωπείες των οποίων συναντήθηκαν στο Gymnázium Na Vítězné pláni στην Πράγα.
Η συγκεκριμένη συνάντηση εστίασε στο πώς η τσέχικη μουσική επηρέασε πολιτιστικά την Ευρώπη, με τη χώρα υποδοχής να οργανώνει μια σειρά δραστηριοτήτων, όπως βιωματική μάθηση μουσικής με τη χρήση Boomwhackers, γνωριμία με γνωστούς Τσέχους συνθέτες κλασικής μουσικής, παιχνίδια ρόλων, καλλιτεχνικές δραστηριότητες, κυνήγι θησαυρού στο ιστορικό κέντρο της Πράγας και αναπαράσταση μάχης μονομάχων. Επίσης, οι αντιπροσωπείες των χωρών επισκέφτηκαν το Μουσείο Μουσικής της Πράγας, το πάρκο Vyšehrad, την Εθνική Τεχνική Βιβλιοθήκη, το αστρονομικό ρολόι της παλιάς πόλης, τη Γέφυρα του Καρόλου, το κάστρο της Πράγας, το χρυσό δρομάκι των Αλχημιστών και τον καθεδρικό ναό του Αγίου Βίτου.
Όλοι οι μαθητές/τριες φιλοξενήθηκαν από τσέχικες οικογένειες έχοντας την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με την κουλτούρα τους και να οικοδομήσουν σχέσεις φιλίας. Το πρόγραμμα αναμένεται να ολοκληρωθεί με την τελευταία συνάντηση όλων των αντιπροσωπειών που θα λάβει χώρα στο 3ο Γυμνάσιο Κιλκίς από τις 8 έως τις 14 Μαΐου 2022, έχοντας ως θέμα την επιρροή που άσκησε ο Αριστοτέλης στην φιλοσοφία της Ευρώπης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.