Act Business Center

Act Business Center

Τετάρτη 2 Μαρτίου 2022

«Αγαπάω και τον φόβο μου νικάω» - Το νέο βιβλίο της Κιλκισιώτισσας Ελένης Ηλιάδου – Πολυκαρπίδη


Το νέο της παιδικό βιβλίο με τίτλο «Αγαπάω και τον φόβο μου νικάω» κυκλοφόρησε η συγγραφέας και δασκάλα με καταγωγή από το Κιλκίς, Ελένη Ηλιάδου – Πολυκαρπίδη. 

Στο γραμμένο σε έμμετρο λόγο παραμύθι της με πρωταγωνίστρια τη Χιονούλα, μια γάτα που φοβάται τα ύψη, η συγγραφέας βοηθά τα μικρότερα παιδιά να κατανοήσουν το συναίσθημα του φόβου και να το ξεπεράσουν. Το παραμύθι που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις «ΘΥΡΑ», σε εικονογράφηση της γνωστής σκιτσογράφου Τέτης Σώλου, συνοδεύεται από πλούσιο ηχητικό cd. 

Η σύνθεση και η μελοποίηση των τραγουδιών έχει γίνει από την ίδια την συγγραφέα και η επιμέλειά της μουσικής από τον Κώστα Χριστοδούλου. Η αφήγηση γίνεται από τον Κωνσταντίνο Μπίσαλα. Πρόκειται για το δεύτερο βιβλίο της Ελένης Ηλιάδου – Πολυκαρπίδη. Το πρώτο με τίτλο «Ποτέ μην τα παρατάς!» απέσπασε το Τρίτο Βραβείο στον Ε’ Λογοτεχνικό Διαγωνισμό Διηγήματος «Στέλιος Ξεφλούδας» το 2017. 

Η συγγραφέας, κόρη του δασκάλου Σάββα Ηλιάδη και της Χρυσούλας Χαριτάκη ζει σήμερα στη Χαλκίδα με την οικογένειά της και εργάζεται στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. 

Όπως αναφέρει στο προσωπικό της ιστολόγιο www.iliadoueleniwriter.wordpress.com: «Μεγάλωσα στο Κιλκίς, όπου τελείωσα το σχολείο. Είμαι η δεύτερη από έξι αδέρφια, οπότε είχα πάντα «μαθητές» τα μικρότερα αδέρφια μου, μια και μου άρεσε να «κάνω τη δασκάλα» από μικρή! Σπούδασα μουσική στο Πολυάνειο Ωδείο του Κιλκίς, στην τάξη της κιθάρας, του πιάνου και των θεωρητικών. 

Εκεί πήρα το Πτυχίο της Αρμονίας της μουσικής. Τελείωσα το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, ενώ παράλληλα συνέχισα τις μουσικές σπουδές μου στο Δημοτικό Ωδείο Θεσσαλονίκης, από όπου έλαβα το Πτυχίο της Αντίστιξης στα Ανώτερα Θεωρητικά. Συμμετείχα σε πολλές εκδηλώσεις μουσικής, χορού και θεάτρου, κατά τη διάρκεια της μαθητικής και της φοιτητικής μου ζωή. 

Το πατρικό μου ήταν γεμάτο παιδιά, αγάπη και… πολλά βιβλία! Ήμουν τυχερή, γιατί στο υπνοδωμάτιό μας με τη μεγάλη μου αδερφή, βρισκόταν η μεγαλύτερη βιβλιοθήκη του σπιτιού, οπότε τα βιβλία ήταν πάντα συντροφιά μου. Από μικρή δημιουργούσα τα δικά μου παραμύθια, ενώ συνέχισα με θεατρικά για τους μαθητές μου, ως δασκάλα. 

Συνέχισα να πλάθω ιστορίες, τις οποίες αφηγούμουν στα δικά μου παιδιά, για να κοιμηθούν. Τότε σκέφτηκα «γιατί να μην τις γράφω, για να τις κρατήσω για πάντα;» και έτσι ξεκίνησε το μικρόβιο της συγγραφής για εμένα!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.