Χρήστος Π. Γκουντενούδης
Πρώην Δήμαρχος Παιονίας
Αγαπητοί μαθητές, αγαπητοί λειτουργοί της εκπαίδευσης, αγαπητοί γονείς,
Εύχομαι η έναρξη της φετινής σχολικής χρονιάς να σημάνει την έναρξη μιας νέας περιόδου όπου θα κυριαρχήσει η ελπίδα και η αισιοδοξία για όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες.
Παρά το γεγονός ότι οι δυσκολίες και τα εμπόδια δεν έχουν ακόμη εξαλειφθεί, με τις άοκνες προσπάθειες και την αποφασιστικότητα των λειτουργών της εκπαιδευτικής κοινότητας αλλά και κυρίως των μαθητών, θα επιτευχθεί ο στόχος μιας καλής και παραγωγικής σχολικής χρονιάς.
Ειδικότερα φέτος, απευθύνομαι σε όλους μαζί και σε καθέναν προσωπικά να στηρίξουν την εκπαιδευτική διαδικασία όσο περισσότερο μπορούν ώστε με ασφάλεια, υπομονή και επιμονή να επιτευχθούν οι ατομικοί όσο και συλλογικοί στόχοι.
Αγαπητοί μαθητές, αγαπητοί λειτουργοί της εκπαίδευσης, αγαπητοί γονείς,
Εύχομαι η έναρξη της φετινής σχολικής χρονιάς να σημάνει την έναρξη μιας νέας περιόδου όπου θα κυριαρχήσει η ελπίδα και η αισιοδοξία για όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες.
Παρά το γεγονός ότι οι δυσκολίες και τα εμπόδια δεν έχουν ακόμη εξαλειφθεί, με τις άοκνες προσπάθειες και την αποφασιστικότητα των λειτουργών της εκπαιδευτικής κοινότητας αλλά και κυρίως των μαθητών, θα επιτευχθεί ο στόχος μιας καλής και παραγωγικής σχολικής χρονιάς.
Ειδικότερα φέτος, απευθύνομαι σε όλους μαζί και σε καθέναν προσωπικά να στηρίξουν την εκπαιδευτική διαδικασία όσο περισσότερο μπορούν ώστε με ασφάλεια, υπομονή και επιμονή να επιτευχθούν οι ατομικοί όσο και συλλογικοί στόχοι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.