Κοινό Δελτίο Τύπου των Υπουργείων Παιδείας & Θρησκευμάτων, Οικονομικών, Ανάπτυξης & Επενδύσεων, Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης
Άνοιξε το πρωί της Τρίτης 7/9 η πλατφόρμα για την υποβολή αιτήσεων επιχορήγησης από τους δικαιούχους του Γ’ Κύκλου της «Ψηφιακής Μέριμνας». Ο Γ’ κύκλος απευθύνεται σε τρίτεκνες και πολύτεκνες οικογένειες, καθώς και οικογένειες εξαρτώμενων τέκνων με αναπηρία, οι οποίες ταυτόχρονα είναι δικαιούχοι επιδόματος παιδιού ΟΠΕΚΑ για το έτος 2020 στις Β’ και Γ’ εισοδηματικές κατηγορίες (ισοδύναμο οικογενειακό εισόδημα από 6.001 έως 15.000 ευρώ).
Όπως συνέβη και στους πρώτους δύο κύκλους του προγράμματος, οι δικαιούχοι του Γ’ κύκλου θα λάβουν επιταγή 200 ευρώ για κάθε εξαρτώμενο τέκνο το οποίο έχει γεννηθεί κατά τα ημερολογιακά έτη 1996 έως και 2016 και πληροί τους όρους επιλεξιμότητας ως προς τη φοίτηση σε δημόσια εκπαιδευτική δομή στην Ελλάδα, για την αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού (tablet, laptop, desktop).
Οι δικαιούχοι του Γ’ κύκλου του προγράμματος μπορούν να ενημερωθούν σχετικά με την «Ψηφιακή Μέριμνα» στην ιστοσελίδα www.digital-access.gov.gr και να υποβάλουν την αίτησή τους στην ηλεκτρονική πλατφόρμα https://beneficiary.digital-access.gov.gr/. Αιτήσεις μπορούν να υποβάλλονται από τους δικαιούχους του Γ’ κύκλου του προγράμματος έως και την Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2021.
Αφού η αίτησή τους εγκριθεί, οι δικαιούχοι του Γ’ κύκλου θα λάβουν την επιταγή ή τις επιταγές τους μέσω της πλατφόρμας του προγράμματος, καθώς και με SMS στο κινητό τηλέφωνο το οποίο δήλωσαν στην αίτησή τους. Οι επιταγές μπορούν να χρησιμοποιηθούν έως και τη 1 Νοεμβρίου 2021 για την αγορά εγκεκριμένου τεχνολογικού εξοπλισμού της επιλογής των δικαιούχων, από εγκεκριμένο προμηθευτή της επιλογής τους.
Τα Μητρώα Εγκεκριμένων Προμηθευτών και Εγκεκριμένου Εξοπλισμού είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα www.digital-access.gov.gr. Οι δικαιούχοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις επιταγές είτε για την κάλυψη του συνολικού κόστους του εξοπλισμού της επιλογής τους, είτε για την κάλυψη μέρους του συνολικού κόστους, εφόσον αυτό ξεπερνά την αξία των διαθέσιμων επιταγών. Οι οικογένειες με περισσότερα από ένα ωφελούμενα τέκνα μπορούν να χρησιμοποιήσουν έως και τρεις επιταγές για την αγορά μίας μοναδικής συσκευής, εφόσον το επιθυμούν.
Αξίζει να σημειωθεί ότι έως σήμερα έχουν εκδοθεί 436.737 επιταγές δικαιούχων των Α’ και Β’ κύκλων.
Το πρόγραμμα «Ψηφιακή Μέριμνα»
Οικοδομώντας στη βιωματική εξοικείωση της εκπαιδευτικής κοινότητας με τις νέες τεχνολογίες, η οποία αποτελεί το κεκτημένο της τηλεκπαίδευσης, και στο πλαίσιο του στρατηγικού μας σχεδιασμού για την επίτευξη ενός συμπεριληπτικού ψηφιακού εκπαιδευτικού μοντέλου, επενδύονται 112 εκατ. ευρώ για την αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού (tablet, laptop, desktop) για μαθητές, σπουδαστές και φοιτητές μέσω συστήματος επιταγών (voucher).
Αξίζει να σημειωθεί ότι έως σήμερα έχουν εκδοθεί 436.737 επιταγές δικαιούχων των Α’ και Β’ κύκλων.
Το πρόγραμμα «Ψηφιακή Μέριμνα»
Οικοδομώντας στη βιωματική εξοικείωση της εκπαιδευτικής κοινότητας με τις νέες τεχνολογίες, η οποία αποτελεί το κεκτημένο της τηλεκπαίδευσης, και στο πλαίσιο του στρατηγικού μας σχεδιασμού για την επίτευξη ενός συμπεριληπτικού ψηφιακού εκπαιδευτικού μοντέλου, επενδύονται 112 εκατ. ευρώ για την αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού (tablet, laptop, desktop) για μαθητές, σπουδαστές και φοιτητές μέσω συστήματος επιταγών (voucher).
Η «Ψηφιακή Μέριμνα» είναι ένα πρόγραμμα των Υπουργείων Παιδείας και Θρησκευμάτων, Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, το οποίο υλοποιείται από την «Κοινωνία της Πληροφορίας Μ.Α.Ε.». Το πρόγραμμα εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης «Ελλάδα 2.0» και αποτελεί ένα από τα πρώτα έργα υπό υλοποίηση σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, τα οποία χρησιμοποιούν κονδύλια του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της εκπαίδευσης συντελείται με γοργούς ρυθμούς, με σημαντικές επενδύσεις για τη ριζική αναβάθμιση των δημόσιων δικτύων και πληροφοριακών συστημάτων, την ενίσχυση του τεχνολογικού εξοπλισμού του συνόλου των εκπαιδευτικών δομών και την αναβάθμιση της σύνδεσής τους με το διαδίκτυο, τη δημιουργία εκτεταμένου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού στο πλαίσιο της αναμόρφωσης των αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών, την αύξηση της επαφής των μαθητών με τις νέες τεχνολογίες στο σχολείο, και την υλοποίηση προγραμμάτων επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών και εκπαιδευτών για τη χρήση ψηφιακών εκπαιδευτικών εργαλείων.
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της εκπαίδευσης συντελείται με γοργούς ρυθμούς, με σημαντικές επενδύσεις για τη ριζική αναβάθμιση των δημόσιων δικτύων και πληροφοριακών συστημάτων, την ενίσχυση του τεχνολογικού εξοπλισμού του συνόλου των εκπαιδευτικών δομών και την αναβάθμιση της σύνδεσής τους με το διαδίκτυο, τη δημιουργία εκτεταμένου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού στο πλαίσιο της αναμόρφωσης των αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών, την αύξηση της επαφής των μαθητών με τις νέες τεχνολογίες στο σχολείο, και την υλοποίηση προγραμμάτων επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών και εκπαιδευτών για τη χρήση ψηφιακών εκπαιδευτικών εργαλείων.
Οι ψηφιακές δεξιότητες αποτελούν πολύτιμο εφόδιο ζωής για όλους στην εποχή της παγκόσμιας κοινωνίας της γνώσης. Είναι απόλυτη προτεραιότητά μας να διασφαλίσουμε ότι η συμμετοχή στον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης αφορά κάθε νέα και νέο, με ειδική πρόνοια για τις πιο ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, στις οποίες και απευθύνεται ο Γ’ κύκλος της «Ψηφιακής Μέριμνας» κατά προτεραιότητα.
Δίνουμε επιπλέον ψηφιακά εργαλεία για το σήμερα και το αύριο, σε κάθε παιδί. Μεριμνούμε, υποστηρίζουμε, ενισχύουμε.
Δίνουμε επιπλέον ψηφιακά εργαλεία για το σήμερα και το αύριο, σε κάθε παιδί. Μεριμνούμε, υποστηρίζουμε, ενισχύουμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.