Act Business Center

Act Business Center

Πέμπτη 8 Ιουλίου 2021

"Θύματα πλάνης" έπεσαν οι Κιλκισιώτες "Αχόρδιστοι Φίλοι"

Μπράβο παιδιά, καλή δουλειά
Ένα τραγούδι του κιλκισιώτικου μουσικού συνόλου  "Αχόρδιστοι Φίλοι", μέσα από χιουμοριστική διάθεση και μια δόση υπερβολής, εκφράζει τα "πάθη" του ανεμβολίαστου στη σημερινή εποχή με όλα τα πρωτόγνωρα και παράλογα που βιώνουμε.

Στίχοι: Μακρίδης Μπάμπης 
Σύνθεση: Παυλίδης Λευτέρης 
Μπαγλαμαδάκι 1 & Φωνή: Χαριτωνίδης Γιώργος 
Μπαγλαμαδάκι 2: Παυλίδης Λευτέρης 
Τζουράς: Μπάμπης Ευριπίδης 
Κιθάρα: Μακρίδης Μπάμπης 
Κρουστά: Μιχαηλίδης Αντώνης 
Φυσαρμόνικα: Καριώτης Βασίλης 

Οι στίχοι

Φαγώθηκε όλος ο ντουνιάς
να με εμβολιάσει
και σας το λέω ρε παιδιά,
σταράτα μπεσαλίδικα, 
τον ύπνο μου έχω χάσει. 

Τι το θελα και το ’λεγα 
ότι δεν το χω κάνει 
και φτάσαμε όποιος με δει, 
να με φωνάζει αρνητή, 
στα πόδια να το βάνει. 

Στον δρόμο όταν περπατώ 
αδειάζουν όλα γύρω 
και δεν μπορώ ο δυστυχής, 
έρχεται λένε ο αρνητής, 
τον φόβο διεγείρω. 

Και στην πλατεία σαν με δουν, 
φεύγουν μέχρι κι οι σκύλοι 
και έχουν εξαφανιστεί, 
σαν να ‘ταν όλοι τους βαλτοί, 
οι εχθροί μα και οι φίλοι. 

Με διώξαν από τη δουλειά, 
με χώρισε η γυναίκα μου 
φαίνεται θα παντρευτώ 
την Astra την Zeneca .

Μόλις καθίσω στο καφέ 
φεύγουν και τα γκαρσόνια 
για δες που το χε η μοίρα μου, 
αντί να πιώ τη μπύρα μου, 
μου κάνουνε καψώνια. 

Ήσυχα όπως καθόμουνα, 
δεν είπα ούτε λέξη 
μου φέρανε λογαριασμό, 
φωνάξανε το 100, 
να έρθει να με μαζέψει. 

Τώρα με πήραν σηκωτό 
και μ έχουν συνοδεία 
σ' ένα ωραίο ίδρυμα, 
μάλλον με παν για πήδημα, 
μ’ άσπρο ζουρλομανδύα. 

Και κάθε λίγο με ρωτούν: 
«ρε μάγκα θα το κάνεις»; 
και γω σκυφτός τους απαντώ, 
μήπως μπορέσω και σωθώ, 
πως είμαι θύμα πλάνης. 

Στο κάτω κάτω της γραφής 
έτσι όπως το κόβω,
δεν θα πεθάνω απ' τον ιό 
αλλά από το φόβο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.