Act Business Center

Act Business Center

Σάββατο 10 Ιουλίου 2021

Η Ανατολή Π. Κωνσταντινίδου μιλά στη Γνώμη στους Μαρκόπουλο Χ. Θωμά και Καραγεωργίου Μπάμπη


Η Ανατολή Π. Κωνσταντινίδου μιλά στη Γνώμη στους Μαρκόπουλο Χ. Θωμά και Καραγεωργίου Μπάμπη

Καλεσμένη μας η εξαιρετικά δραστήρια Ανατολή Π. Κωνσταντινίδου
Είναι απόφοιτη του τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Α.Π.Θ με μεταπτυχιακές σπουδές στη Δημόσια Διοίκηση και Εκπαίδευση του Πανεπιστημίου Νεάπολις και στην Εκπαίδευση Ενηλίκων – Δια Βίου Μάθηση του Πανεπιστημίου Μακεδονία. Είναι πτυχιούχος της Αγγλικής, Γερμανικής και Ιταλικής γλώσσας.

Οι γονείς της Ανατολής Κωνσταντινίδου είναι η Μαρία Χρυσοχόου, βλάχικης καταγωγής, από την Πυλαία και ο Πέτρος Κωνσταντινίδης, ποντιακής καταγωγής, από την Πιερία. Είναι μάχιμη εκπαιδευτικός από το 2005 μέχρι και σήμερα, έχει υπηρετήσει σε δημόσια σχολεία νησιών του Βορείου Αιγαίου και νομών της Μακεδονίας, ενώ απέκτησε και διοικητική εμπειρία στην Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας.

Η διαδρομή της στην εκπαίδευση περιλαμβάνει επιπλέον την ενεργή συμμετοχή της σε οργανωτικές και επιστημονικές επιτροπές συνεδρίων για σημαντικά θέματα της σχολικής κοινότητας καθώς και αγώνες για την πρόληψη και αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας, την ασφάλεια στο διαδίκτυο, τον σχολικό εκφοβισμό (bullying), την ενημέρωση για το AIDS και τα ναρκωτικά και άλλα ζητήματα της νεότητας.

Έχει πλούσια κοινωνική δράση ως εμπνεύστρια της δράσης «ΛΥΣΕ ΤΗ ΣΙΩΠΗ» για την εξάλειψη της βίας κατά των γυναικών, συμμετοχή σε φιλανθρωπικά σωματεία (Φιλόπτωχος Αδελφότης Κυριών Ασβεστοχωρίου κ,ά), σε ομάδες και πρωτοβουλίες εθελοντισμού (ΛΑΜΨΗ & ΕΛΕΠΑΠ κ.ά) και σε τοπικούς πολιτιστικούς και αθλητικούς συλλόγους (Σύλλογος Απανταχού Γηγενών Γυναικών Επιστημών «Αρχαία Στρέψα», «Κίνηση Πολιτών- ίδρυσης Λαογραφικού Μουσείου Πυλαίας» κ.ά)

Είναι Αντιπρόεδρος και Ιδρυτικό Μέλος της Ένωσης Νέων Αυτοδιοικητικών (Ε. Ν. Α ) με δράση σε όλη την Ελλάδα. Το Νοέμβριο του 2010 εκλέγεται για πρώτη φορά δημοτική σύμβουλος στον Καλλικρατικό δήμο Πυλαίας- Χορτιάτη με τον συνδυασμό «Δύναμη Ενότητας» του δημάρχου Ιγνάτιου Καϊτεζίδη και επανεκλέγεται τον Μάϊο του 2014 και τον Μάϊο του 2019 δημοτική σύμβουλος .

Από τον Σεπτέμβριο του 2014 ασκεί καθήκοντα Αντιδημάρχου Αθλητισμού, Πολιτισμού και Νεολαίας μέχρι και τον Ιούνιο του 2016. Διετέλεσε Γραμματέας του Δημοτικού Συμβουλίου, Αντιπρόεδρος της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής, Αντιπρόεδρος του Κέντρου Κοινωνικής Προστασίας-Αλληλεγγύης και Παιδείας, Πρόεδρος της Ισότητας των Φύλων, Μέλος του Δ.Σ της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, Μέλος του Δ.Σ της Κοινωφελούς Επιχείρησης Πολιτισμού-Αθλητισμού και Περιβάλλοντος. Αγωνίστηκε καθημερινά για τα παιδιά και τους ανθρώπους, από κάθε θέση ευθύνης που ανέλαβε.


Το 2012 ήταν υποψήφια βουλευτής Πιερίας, η οποία ειναι και 1 εκ των 2 των τόπων καταγωγής της. Στις εθνικές εκλογές του Ιανουαρίου 2015 επιλέγεται από τη Ν.Δ. ως υποψήφια βουλευτής στην Β’ εκλογική περιφέρεια Θεσσαλονίκη όπου την τίμησαν με τη ψήφο τους 5423 συμπολίτες. Παρούσα και στις εκλογές του 2019, πάλι στην Β' Θεσσαλονίκης. Έχει βραβευτεί για το εκπαιδευτικό και κοινωνικό της έργο από το Υπουργείο Παιδείας και πολλούς αθλητικούς και πολιτιστικούς συλλόγους της πόλης που ζει.

Αρχικά πες μας τα βασικά για σένα αγαπητή φίλη Ανατολή, καταγωγή, σπουδές, οικογένεια, πολιτική, χόμπι.

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Θεσσαλονίκη, τόπο συνάντησης των πολιτισμών, όπου οι γονείς μου από την παιδική ηλικία μου έμαθαν να αγαπώ τόσο την Πυλαία τόπο καταγωγής της μητέρας μου όσο και την Πιερία τόπο καταγωγής του πατέρα μου ,κοινωνίες εξίσου φιλόξενες που μέχρι τώρα διατηρούν τον ανθρώπινο χαρακτήρα τους. 

Οι γονείς μου μαζί με τον αδερφό μου Λαυρέντη με στηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια στην ενασχόληση μου με τα κοινά, είναι δίπλα μου σε κάθε μου βήμα και ευελπιστώ ,μεγαλώνοντας σε μία οικογένεια με αγάπη και σεβασμό να δημιουργήσω τη δική μου σύντομα με τον κατάλληλο άνθρωπο. Αποφοίτησα από το Τμήμα Επιστημών και Προσχολικής Αγωγής του Α.Π.Θ και συνέχισα με μεταπτυχιακές σπουδές στην Εκπαίδευση Ενηλίκων του ΠΑ.ΜΑΚ. και στη Δημόσια Διοίκηση του Πανεπιστημίου Νεάπολις της Πάφου. 

Είμαι πτυχιούχος της αγγλικής, γερμανικής και ιταλικής γλώσσας. Είμαι εκπαιδευτικός της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης διορισμένη από το 2005 μέσω γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ και έχω υπηρετήσει σε δημόσια σχολεία της νησιωτικής και ηπειρωτικής Ελλάδας καθώς και στην Περιφερειακή Διεύθυνση Π.Ε. και Δ.Ε. Κεντρικής Μακεδονίας. Η ενασχόληση μου με τα κοινά ξεκίνησε στην Τοπική Αυτοδιοίκηση το 2010 όπου εκλέχτηκα για πρώτη φόρα Δημοτική Σύμβουλος στο δήμο Πυλαίας-Χορτιάτη και συνεχίζει μέχρι και σήμερα με το συνδυασμό Δύναμη Ενότητας του Δημάρχου Ιγνάτιου Καϊτεζίδη όπου έχω διατελέσει Γραμματέας Δημοτικού Συμβουλίου, Αντιπρόεδρος ΠΕ και ΔΕ Σχολικής Επιτροπής, Αντιπρόεδρος του Κέντρου Κοινωνικής Προστασίας Αλληλεγγύης και Παιδείας και Αντιδήμαρχος Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας. 

Συμμετείχα στις εθνικές εκλογές του 2012, 2015 και του 2019 ως υποψήφια βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας και ήμουν μέλος της Κεντρικής Πολιτικής Επιτροπής της Ν.Δ το 2013-2016. Είμαι εμπνεύστρια της δράσης “ΛΥΣΕ ΤΗ ΣΙΩΠΗ “ από το 2015 και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Νέων Αυτοδιοικητικών Ελλάδας (Ε.Ν.Α).

Me Too Greece…
πόσο αισιόδοξη για το αύριο είσαι με όλο αυτό,
ως μαχόμενη πολιτικός και γυναίκα το σήμερα;


Κάλλιο αργά παρά ποτέ όπως λέει και ο σοφός λαός. Το κίνημα metoo έφτασε και στην Ελλάδα με μία σχετική καθυστέρηση όπου θα καταγγέλονται περιστατικά σεξουαλικής κακοποίησης και έμφυλης βίας. Είναι μία σειρά πρωτοβουλιών της Κυβέρνησης όπου ορθά έπραξε μετά τις αποκαλύψεις στο χώρο του αθλητισμού και του θεάματος ώστε να γνωρίζουν τα θύματα ότι έχουν συμπαραστάτη την Πολιτεία ,μπορούν να μιλήσουν και να ακουστούν.

Οποιαδήποτε δράση αφορά την εξάλειψη της βίας με βρίσκει υποστηρικτική και είναι ο λόγος που ξεκίνησα το 2015 την εθελοντική δράση ΛΥΣΕ ΤΗ ΣΙΩΠΗ όπου ο σκοπός μου ήταν και είναι σπάσουμε τα στερεότυπα, να προτρέψουμε οποιονδήποτε δέχεται βία ,να μιλήσει ,να μην φοβηθεί και να μην ντραπεί. Η βία μας αφορά όλους και όλες και οφείλουμε να την εκμηδενίσουμε. 

Θα χαρώ να γνωρίσουν οι αναγνώστες σας τη δράση ΛΥΣΕ ΤΗ ΣΙΩΠΗ και τις δραστηριότητες μας μέσω των social media ακολουθώντας μας στο facebook https://el-gr.facebook.com/lisetisiopi/ και στο instagram @lisetisiopi και να συνδράμουν με τον τρόπο του ο καθένας στην εξάλειψη του φαινομένου.

Ελευθερία, Ελλάδα, Επανάσταση 200 χρόνια,
τι σκέψεις σε γεμίζει όλο αυτό;


Μόνο υπερηφάνεια μπορώ να αισθάνομαι 200 χρόνια μετά ,που από το Ορμένιο μέχρι την Γαύδο και από τους Οθωνούς μέχρι το Καστελλόριζο η γαλανόλευκη σημαία κυματίζει πλέον σε όλη την Ελεύθερη Ελλάδα. Οι Έλληνες σήκωσαν το ανάστημα τους μετά από 400 χρόνια σκλαβιάς στην Οθωμανική αυτοκρατορία για το υπέρτατο αγαθό την Ελευθερία. 

Έχουμε χρέος απέναντι στους προγόνους μας και να μην λησμονούμε τις θυσίες που έκαναν για εμάς. Έχοντας ως παράδειγμα τους Ήρωες του 1821 μπορούμε να πορευτούμε στο μέλλον γιατί είμαστε ένας πολύπαθος λαός με μεγαλείο ψυχής που όταν θέλει μεγαλουργεί και το έχει αποδείξει.

Έχεις μια μακρά, ανοδική και σταθερή πορεία στην πολιτική κονίστρα. Θεωρείς ότι έχουν καρπούς οι κόποι σου, το μεράκι σου και το πάθος σου με τα κοινά; Τι εισπράττεις από την αγάπη και τον σεβασμό του κόσμου, του πυλαιώτικου και θεσσαλονικιώτικου λαού;

Η ενασχόληση με τα κοινά είναι ένας διαρκής και καθημερινός αγώνας με αρκετές δυσκολίες όταν είσαι συνειδητοποιημένος για το ρόλο που επιτελείς. Η επιβράβευση η δική μου έχει να κάνει με την αγάπη και την εκτίμηση που εισπράττω όλα αυτά τα χρόνια που επισφραγίζεται με την επανεκλογή μου εδώ και τρεις θητείες από το 2010 στο δήμο Πυλαίας-Χορτιάτη. 

Το γεγονός ότι οι συμπολίτες μου με τιμούν με την ψήφο τους είναι η μεγαλύτερη ηθική ικανοποίηση η οποία μου δίνει δύναμη ώστε να συνεχίσω το έργο μου και να γίνω καλύτερος άνθρωπος. Με ενδιαφέρει να αφήσω το προσωπικό μου αποτύπωματα στην τοπική μας κοινωνία προς το συμφέρον των συμπολιτών μου.

2019 μέχρι σήμερα...
ποια είναι η πιο ευχάριστη στιγμή σου μέχρι τώρα και ποια η πιο σκοτεινή;


Από το 2019 μέχρι και σήμερα υπάρχουν αρκετές σκοτεινές και ευχάριστες στιγμές. Εξάλλου αυτή είναι και η ομορφιά της ζωής. Έχω μάθει μέσα από τα δυσάρεστα να διδάσκομαι διότι όλα για κάποιο λόγο γίνονται αλλά ταυτόχρονα να τα διαγράφω και να προχωράω ταχύτατα μπροστά. Οτιδήποτε ευχάριστο και φωτεινό το φυλάσσω ως κόρη οφθαλμού και λειτουργεί ως κινητήρια δύναμη να πορευτώ στο μέλλον με αισιοδοξία και χαμόγελο.

Το 2023-24 που είναι το πιθανότερο να σε βρούμε;
Σε ποια εκλογική αναμέτρηση;

Την Τοπική Αυτοδιοίκηση την αγαπάω και νιώθω ότι έχω ακόμα πολλά να προσφέρω. Έχω δουλέψει πολύ όλα αυτά τα χρόνια ,δεν μου χαρίστηκε τίποτα οπότε όσο οι συμπολίτες μου με εμπιστεύονται και με τιμούν με την ψήφο τους θα είμαι δίπλα τους. Οτιδήποτε άλλο προς το παρόν είναι πολύ νωρίς να συζητηθεί και μην ξεχνάμε όλη αυτή την πανδημία που βιώνουμε που έχει ανατρέψει τα πάντα. Οπότε καλό είναι να μην προτρέχουμε, ας κοιτάμε το παρόν και πως θα το κάνουμε καλύτερο. Το μέλλον μπορεί να περιμένει.

Σε μια εποχή που η αβεβαιότητα στους νέους ανθρώπους (σε επαγγελματικό - προσωπικό επίπεδο) είναι σε υψηλά επίπεδα γιατί κάποιος νέος να δραστηριοποιηθεί στα κοινά; Η ενεργοποίηση νέων ανθρώπων πιστεύεις θα αλλάξει τα δεδομένα;

Ως νέος άνθρωπος όταν ξεκίνησα την ενασχόληση μου με τα κοινά είχα τις ίδιες ανησυχίες επαγγελματικές και προσωπικές, θέματα που απασχολούν τους νέους και σήμερα δηλαδή προβλήματα διαχρονικά και άλυτα ως ένα βαθμό παρόλο που τα χρόνια περνούν. Ωστόσο είχα μια φλόγα μέσα μου ότι όλα μπορούν να αλλάξουν αρκεί να το πιστέψεις. 

Η ενεργότερη συμμετοχή της νεολαίας στα κοινά, καθίσταται σήμερα αναγκαία, αν αναλογιστεί κανείς την οικονομική, κοινωνική, πολιτική και πολιτισμική κρίση που μαστίζει τον τόπο μας. Η συμμετοχή των νέων στα κοινά για εμένα είναι σημαντική, το οφείλουν στις νέες γενιές που έρχονται. 

Η Τοπική Αυτοδιοίκηση πρέπει να γίνει υπόθεση της νεολαίας, να προστεθούν νεανικές αντιλήψεις γεμάτες ελπίδα και όραμα για κάτι καλύτερο. Μόνο οι νέοι άνθρωποι μπορούν να απεγκλωβίσουν την Τοπική Αυτοδιοίκηση από την παλιά κατεστημένη αντίληψη.



Έχεις συμμετάσχει και στην αυτοδιοίκηση αλλά έχεις κατέβει και υποψήφια σε εθνικές βουλευτικές εκλογές; ποιον βαθμό πολιτικής προτιμάς; Τι θεωρείς ότι έχει να προσφέρει η αυτοδιοίκηση περισσότερο από την κεντρική σκηνή ή το αντίστροφο;

Όπως σας ανέφερα και πριν η Τοπική Αυτοδιοίκηση μου έδωσε τη δυνατότητα να ξεδιπλώσω όλες μου τις ικανότητες και τις δυνατότητες για το καλό των συμπολιτών μου και να μου δώσει έναν δημόσιο λόγο. Έχω αφιερώσει με αγάπη τον χρόνο μου που είναι ότι πολυτιμότερο έχω και δεν γυρνάει πίσω στην Αυτοδιοίκηση και έχω δουλέψει σκληρά για να καταφέρω να κερδίσω την εμπιστοσύνη των συμπολιτών μου. 

Την Τοπική Αυτοδιοίκηση την γνωρίζω εκ των έσω και μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι είναι δύσκολη η ενασχόληση διότι η τριβή και η φθορά η καθημερινή είναι μεγάλη γιατί όταν ανοίγεις την πόρτα του σπιτιού σου και πρέπει να λύσεις το πρόβλημα του γείτονα σου, δεν μπορείς να υπεκφεύγεις. 

Από την άλλη η κεντρική πολιτική σκηνή όπως την αποκαλούν είναι μία πρόκληση για εμένα τουλάχιστον όπως την έχω στο νου μου γιατί θεωρώ ότι το έργο που επιτελείς σε επίπεδο δήμου μπορείς να το διευρύνεις σε εθνικό πάντα προς το συμφέρον της εκλογικής σου περιφέρειας. Προς το παρόν όμως δεν μπορώ να σας πω τι προτιμάω περισσότερο γιατί δεν έχω μέτρο σύγκρισης. Όταν μου δοθεί η δυνατότητα να εκπροσωπήσω τους συμπολίτες μου στο ελληνικό κοινοβούλιο θα σας πω με βεβαιότητα.

Πως βλέπεις να βαβίζουμε ως χώρα - μα κυρίως η περιοχή σου Πυλαία-Χορτιάτης-Θεσσαλονίκη-Κεντρική Μακεδονία - στο καλοκαίρι του 2021; Τουριστικά και Οικονομικά.

Έχουμε την τύχη να ζούμε σε μία χώρα ευλογημένη όπου η φυσική της ομορφιά είναι μοναδική και σε συνδυασμό με τον πλούσιο πολιτισμό της και τους φιλόξενους ανθρώπους της μπορεί σίγουρα να κερδίσει το στοίχημα του τουρισμού και της ανάκαμψης της οικονομίας. Ο δήμος Πυλαίας-Χορτιάτη και ευρύτερα η Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης και η Κεντρική Μακεδονία έχουν πολλά συγκριτικά πλεονεκτήματα όπως η πλούσια ιστορική και πολιτιστική κληρονομιά, η φυσική και γεωγραφική της θέση, η ψυχαγωγία και η κουζίνα. 

 Χάρη στα ιδιαίτερά της χαρακτηριστικά, πιστεύω ότι η Βόρεια Ελλάδα πρέπει να προβληθεί, αλλά και να αναδιοργανωθεί ως ένας προορισμός υψηλής ποιότητας. Σε προσωπικό επίπεδο προσπαθώ να προβάλω τον τόπο μου σε κάθε ευκαιρία που μου δίνεται.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.