Τρίτη, 23 Φεβρουαρίου 2021

"Για να λέμε και τα καλά..."


Υπογράφει ο 
Γιάννης Κολιούσκας
Την περασμένη Πέμπτη επισκέφθηκα το κτίριο της περιφερειακής ενότητας Κιλκίς για ένα προγραμματισμένο ραντεβού στη διεύθυνση συγκοινωνιών. Ο υπάλληλος στην είσοδο του κτιρίου με υπενθύμισε πολύ ευγενικά ότι κάθε Πέμπτη το τμήμα είναι κλειστό για το κοινό, κάτι το οποίο γνώριζα. 

 Συνειδητοποιώντας ότι είχα κάνει λάθος την ημέρα, είπα ότι θα επιστρέψω την επομένη για να κάνω τη δουλειά μου. Ο υπάλληλος με παραίνεσε να πάω στο τμήμα για να δείξω στους αρμόδιους τα έγγραφα που είχα μαζί μου, ώστε τουλάχιστον την επόμενη που θα επέστρεφα να μην είχα κάποια έλλειψη στα δικαιολογητικά.

Πολύ διστακτικά, είναι η αλήθεια, μπήκα στο γραφείο και ζήτησα από την κυρία που βρισκόταν εκεί να ελέγξει τα δικαιολογητικά. Αφού μου είπε να περιμένω έξω στον ειδικό χώρο που έχει διαμορφωθεί λόγω της πανδημίας, έστειλε την αρμόδια υπάλληλο, η οποία έλεγξε τα δικαιολογητικά και πολύ ευγενικά μου είπε ότι, αν και το τμήμα ήταν κλειστό τη συγκεκριμένη μέρα, δεν υπήρχε λόγος να ταλαιπωρούμαι και να επιστρέφω την επόμενη και ότι θα με εξυπηρετήσει άμεσα. 

Έτσι και έγινε, και σε 10 λεπτά έγινε η δουλειά μου χωρίς καμία ταλαιπωρία, πολιτισμένα, ευγενικά, ήρεμα και αποτελεσματικά.

Ευχαριστώ λοιπόν δημόσια την κυρία Ευφροσύνη Ευθυμιάδου και της ζητώ συγνώμη που χρησιμοποιώ το όνομά της χωρίς να ζητήσω την έγκρισή της.

Αν και κάποιος μπορεί να υποστηρίξει ότι έτσι πρέπει να δουλεύει η δημόσια διοίκηση και ότι η υπάλληλος έκανε απλά τη δουλειά της, ωστόσο η ευγένεια και η εξυπηρέτηση προς τον πολίτη δεν θεωρούνται δεδομένα, ιδίως τη δύσκολη περίοδο πού βιώνει ο κόσμος τελευταία.

1 σχόλιο:

  1. Κι εγώ έχω τις καλύτερες εντυπώσεις απ τη Δ/νση Συγκοινωνιών Κιλκίς. Την ίδια ταχεία εξυπηρέτηση και απαράμιλλη ευγένεια για την ανανέωση διπλώματος οδήγησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή