Δελτίο τύπου 1ου Δημοτικού Σχολείου Αξιούπολης
Tο έργο «Let’s explore Europe» το οποίο εκπονήθηκε κατά το σχολικό έτος 2018-19, από τους μαθητές και τις μαθήτριες της E΄ τάξης του 1ου Δημοτικού σχολείου Αξιούπολης Κιλκίς στο μάθημα των Αγγλικών, διακρίθηκε και επιβραβεύτηκε από την Εθνική Υπηρεσία του e-Twinning για τον Ευρωπαϊκό προσανατολισμό του.
Για δεύτερη συνεχή χρονιά απονεμήθηκε στο σχολείο μας η Εθνική Ετικέτα Ποιότητας. Με τη βοήθεια της συντονίστριας καθηγήτριας Αγγλικών κ. Βαρδίκου Μαρίας και την αμέριστη συμπαράσταση της διευθύντριας κ. Τσαμπάζη Χριστίνας, η προσπάθεια των μαθητών και μαθητριών να ανακαλύψουν την Ευρώπη και να αναδείξουν τη χώρα τους μέσα από την πιο συναρπαστική κοινότητα εκμάθησης της Ευρώπης έχει αναγνωριστεί.
Συγχαρητήρια στην καθηγήτρια των Αγγλικών κ. Βαρδίκου Μαρία και στους μαθητές και τις μαθήτριές μας που συμμετείχαν στη δημιουργία ενός χρήσιμου ταξιδιωτικού οδηγού με πληροφορίες για διάφορους προορισμούς στην Ευρώπη.
Συγχαρητήρια στην καθηγήτρια των Αγγλικών κ. Βαρδίκου Μαρία και στους μαθητές και τις μαθήτριές μας που συμμετείχαν στη δημιουργία ενός χρήσιμου ταξιδιωτικού οδηγού με πληροφορίες για διάφορους προορισμούς στην Ευρώπη.
Οι μαθητές και μαθήτριες που συμμετείχαν ήταν οι: Βύσσια Ελένη, Δρέβενλη Σοφία, Ζηλελίδου Θεοδώρα, Καρυπίδης Χρίστος, Κουντούρη Ευσταθία, Κουταλίδου Κυριακή, Μαυρόπουλος Απόστολος, Πανόπουλος Ιωάννης, Παντηρμά Αικατερίνη, Παπασταϊκούδη Ευαγγελία, Ράικος Χρήστος, Σαντικάι Μαρία, Τάφα Κλάιντι, Τσάφα Μαρία και Φώτη Όλγα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.