Υπογράφει ο Δημήτρης Αγαθόπουλος
Δημοτικός Σύμβουλος Κιλκίς
Στις αρμοδιότητες των επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων, των μελών των επιτροπών αλλά και του κάθε Δημοτικού Συμβούλου, είναι ο έλεγχος κάθε είδους ενεργειών του Δήμου, είτε αυτές είναι οικονομικής φύσης, είτε υπηρεσιακής, είτε διαχειριστικής.
Μέσα σε αυτά τα πλαίσια με την εμφάνιση του πίνακα εσόδων – εξόδων του Α’ τριμήνου του 2020, ζητήσαμε αναλυτική κατάσταση με τις δαπάνες που αφορούσαν την αντιμετώπιση της πανδημίας του convid19, από την έκτακτη επιχορήγηση προς τους ΟΤΑ.
Από τα πρώτα στοιχεία που ήρθαν στην αντίληψή μας είναι το γεγονός ότι, παρ’ όλη την νομική εγκυρότητα των ενεργειών της διοίκησης του Δήμου, βάσει των Πράξεων Νομοθετικού Περιεχομένου (ΠΝΠ ) που ψήφισε πρόσφατα η Κυβέρνηση, για απευθείας αναθέσεις έργων και προμηθειών, στερούνταν διαφανών διαδικασιών και δεοντολογικής πρακτικής.
Συγκεκριμένα, αναφέρομαι σε ένα επί μέρους μόνο θέμα ως δείγμα των αντιλήψεων που διακατέχουν ορισμένους από τους ιθύνοντες του Δήμου. Για την προμήθεια υγειονομικού και φαρμακευτικού υλικού, όπως αναφέρεται σε ενημερωτικό έγγραφο της οικονομικής υπηρεσίας, για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που δημιούργησε η πανδημία, το έργο ανατέθηκε απ’ ευθείας σε επαγγελματίες που δεν είχαν καμία σχέση με το αντικείμενο της ανάθεσης και όχι στους καθ’ ύλην αρμόδιους που θα έπρεπε να είναι τα Φαρμακεία του Δήμου μας.
Παρά δε τις διαμαρτυρίες του Προέδρου του ΦΣΚ ο Δήμαρχος υπεραμύνθηκε των επιλογών του Δήμου που δείχνει έλλειψη ευαισθησίας και αξιοκρατικών κριτηρίων.
Δυστυχώς και εδώ στο μικρό Κιλκίς δεν εκλείπουν συμπεριφορές οι οποίες αν μη τι άλλο προκαλούν την τοπική κοινωνία.
Σε κάθε περίπτωση οι επαγγελματίες του τόπου μας περιμένουν άλλη συμπεριφορά και άλλη διαχείριση.
Στις αρμοδιότητες των επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων, των μελών των επιτροπών αλλά και του κάθε Δημοτικού Συμβούλου, είναι ο έλεγχος κάθε είδους ενεργειών του Δήμου, είτε αυτές είναι οικονομικής φύσης, είτε υπηρεσιακής, είτε διαχειριστικής.
Μέσα σε αυτά τα πλαίσια με την εμφάνιση του πίνακα εσόδων – εξόδων του Α’ τριμήνου του 2020, ζητήσαμε αναλυτική κατάσταση με τις δαπάνες που αφορούσαν την αντιμετώπιση της πανδημίας του convid19, από την έκτακτη επιχορήγηση προς τους ΟΤΑ.
Από τα πρώτα στοιχεία που ήρθαν στην αντίληψή μας είναι το γεγονός ότι, παρ’ όλη την νομική εγκυρότητα των ενεργειών της διοίκησης του Δήμου, βάσει των Πράξεων Νομοθετικού Περιεχομένου (ΠΝΠ ) που ψήφισε πρόσφατα η Κυβέρνηση, για απευθείας αναθέσεις έργων και προμηθειών, στερούνταν διαφανών διαδικασιών και δεοντολογικής πρακτικής.
Συγκεκριμένα, αναφέρομαι σε ένα επί μέρους μόνο θέμα ως δείγμα των αντιλήψεων που διακατέχουν ορισμένους από τους ιθύνοντες του Δήμου. Για την προμήθεια υγειονομικού και φαρμακευτικού υλικού, όπως αναφέρεται σε ενημερωτικό έγγραφο της οικονομικής υπηρεσίας, για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που δημιούργησε η πανδημία, το έργο ανατέθηκε απ’ ευθείας σε επαγγελματίες που δεν είχαν καμία σχέση με το αντικείμενο της ανάθεσης και όχι στους καθ’ ύλην αρμόδιους που θα έπρεπε να είναι τα Φαρμακεία του Δήμου μας.
Παρά δε τις διαμαρτυρίες του Προέδρου του ΦΣΚ ο Δήμαρχος υπεραμύνθηκε των επιλογών του Δήμου που δείχνει έλλειψη ευαισθησίας και αξιοκρατικών κριτηρίων.
Δυστυχώς και εδώ στο μικρό Κιλκίς δεν εκλείπουν συμπεριφορές οι οποίες αν μη τι άλλο προκαλούν την τοπική κοινωνία.
Σε κάθε περίπτωση οι επαγγελματίες του τόπου μας περιμένουν άλλη συμπεριφορά και άλλη διαχείριση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.