Υπογράφει ο Θεόφιλος Τιρεκίδης
Τομεάρχης Μεταναστευτικής Πολιτικής ΝΟΔΕ Κιλκίς
Οι Άγιοι Πεντεκαίδεκα Μάρτυρες είναι οι πολιούχοι του Κιλκίς. Μάρτυρας είναι αυτός που υπομένει θεληματικά το σωματικό θάνατο, προκειμένου να παραμείνει πιστός στην ομολογία της πίστεώς του στο Χριστό.
Μέλημα του Ιουλιανού, ήταν η επαναφορά και αποκατάσταση της ειδωλολατρικής θρησκείας. Αυτό οδήγησε στο να τους διατάξει να αρνηθούν την πίστη τους διαφορετικά θα τους περίμεναν βασανιστήρια και θάνατος.
Η ιεραποστολική και χριστιανική δράση των δεκαπέντε εργατών του Ευαγγελίου διαδόθηκε (επί πτερύγων ανέμων) και έφτασε μέχρι τη Θεσσαλονίκη.
Οι Άγιοι χωρίς δισταγμό και με θάρρος στον αληθινό θεό ομολόγησαν την πίστη τους διαλαλώντας το αποστολικό .. "Ουδείς ημάς χωρίσει της αγάπης του Χριστού".
Οι προστάτες της πόλης μας, έζησαν τον 4ο αιώνα όταν αυτοκράτορας στην Κωνσταντινούπολη ήταν ο Ιουλιανός ο παραβάτης (361-363).
Μέλημα του Ιουλιανού, ήταν η επαναφορά και αποκατάσταση της ειδωλολατρικής θρησκείας. Αυτό οδήγησε στο να τους διατάξει να αρνηθούν την πίστη τους διαφορετικά θα τους περίμεναν βασανιστήρια και θάνατος.
Η ιεραποστολική και χριστιανική δράση των δεκαπέντε εργατών του Ευαγγελίου διαδόθηκε (επί πτερύγων ανέμων) και έφτασε μέχρι τη Θεσσαλονίκη.
Εκεί φανατικοί ειδωλολάτρες, έσπευσαν στην Τιβεριούπολη τους συνέλαβαν και τους προσήγαγαν σε δημόσια δίκη.
Οι Άγιοι χωρίς δισταγμό και με θάρρος στον αληθινό θεό ομολόγησαν την πίστη τους διαλαλώντας το αποστολικό .. "Ουδείς ημάς χωρίσει της αγάπης του Χριστού".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.