Δελτίο τύπου Κέντρου Πρόληψης ΝΗΡΕΑΣ
Οι δράσεις του Κέντρου Πρόληψης ΝΗΡΕΑΣ που πραγματοποιήθηκαν από τον Σεπτέμβριο 2018 ως τον Μάιο 2019.
Οι δράσεις του Κέντρου Πρόληψης ΝΗΡΕΑΣ που πραγματοποιήθηκαν από τον Σεπτέμβριο 2018 ως τον Μάιο 2019.
1. Συμμετοχή στο 7° Πανελλήνιο Συνέδριο Συμβουλευτικής Ψυχολογίας με θέμα: «Συμβουλευτική Ψυχολογία και Κοινωνικά Ευάλωτες Ομάδες: Κάνοντας το Αόρατο Ορατό» με την εισήγηση της κας Μαρίας Χατζηγεωργιάδου «Ανακαλύπτοντας τους καθρέφτες των δυνατοτήτων».
2. Συμμετοχή στο 2° Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο με τίτλο «Επιθετικότητα και Βία στο Σχολείο. Πρόληψη και Αντιμετώπιση», το οποίο διοργάνωσαν η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, με την προφορική ανακοίνωση «Η Δικτύωση ως μέσο πρόληψης της επιθετικότητας στη σχολική κοινότητα».
3. Σε συνεργασία με το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Ψυχικής Υγιεινής (ΕΠΙΨΥ) διεξαγωγή της Πανελλήνιας Έρευνας στο σχολικό πληθυσμό για τη χρήση εξαρτησιογόνων ουσιών (έρευνα ESPAD 2019) τον Μάρτιο και Απρίλιο 2019. Για την περιφερειακή ενότητα Κιλκίς επιλέχθηκαν με τυχαίο τρόπο 18 τμήματα από 6 Λύκεια.
4. Σε συνεργασία με τους Δήμους Κιλκίς και Παιονίας και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου στο Συνεδριακό Κέντρο στο Κιλκίς και την Τρίτη 12 Φεβρουαρίου στο Πολιτιστικό Κέντρο στη Γουμένισσα το πρωί και στο Δημοτικό Κέντρο Πολιτισμού και Πληροφόρησης Πολυκάστρου το απόγευμα, την παιδική θεατρική παράσταση με τίτλο: «Η Φάρμα του Διαδικτύου» από τη θεατρική ομάδα Χιλιοδέντρι.
5. Σε συνεργασία με τη Διεύθυνση του Γυμνασίου Χέρσου και του Συλλόγου Διδασκόντων πραγματοποιήθηκε ομιλία - συζήτηση με θέμα: «Οι ψυχοσεξουαλικές αλλαγές στην εφηβεία» τον Οκτώβριο 2018, στο χώρο του σχολείου.
6. Σε συνεργασία με τη Διεύθυνση του 8ου Δημοτικού Σχολείου Κιλκίς και του Συλλόγου Διδασκόντων πραγματοποιήθηκε ομιλία - συζήτηση με θέμα: «Επικοινωνία και συναισθήματα» τον Οκτώβριο 2018, στο χώρο του σχολείου.
7. Σε συνεργασία με τη Διεύθυνση του Δημοτικού Σχολείου Ευρωπού και του Συλλόγου Διδασκόντων πραγματοποιήθηκε ομιλία - συζήτηση για γονείς με θέμα: «Επικοινωνία στην οικογένεια» τον Μάρτιο 2019, στο χώρο του σχολείου.
8. Βιωματικό εργαστήριο για γονείς με θέμα την «Επανεκπαίδευση σε αξίες ζωής: οι αλλαγές γύρω μας και η επίδρασή τους μέσα μας». Το βιωματικό εργαστήριο πραγματοποιήθηκε σε 4 δίωρες συναντήσεις τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο 2018 και συμμετείχαν 18 γονείς.
9. Βιωματικό εργαστήριο για γονείς μαθητών ΣΤ' Τάξης, με θέμα: «Αλλάζοντας μέσα από τις αλλαγές». Το βιωματικό εργαστήριο πραγματοποιήθηκε σε 4 συναντήσεις, τον Απρίλιο 2019 και συμμετείχαν 10 γονείς.
10. Βιωματικό εργαστήρι για γονείς με τίτλο: «Ο ρόλος της οικογένειας στην πρόληψη των εξαρτήσεων και στην προαγωγή της ψυχοκοινωνικής υγείας των παιδιών», διάρκειας 8 ωρών, τον Μάιο 2019 στον Ευρωπό και συμμετείχαν συνολικά 8 γονείς.
11. Βιωματικό εργαστήρι για νήπια με τίτλο «Νιώθω, νοιάζομαι, γελώ... στη ζωή μου προχωρώ», διάρκειας και συναντήσεων. Ο πρώτος κύκλος των συναντήσεων πραγματοποιήθηκε τον Σεπτέμβριο - Οκτώβριο 2018 και ο δεύτερος κύκλος των συναντήσεων τον Μάιο - Ιούνιο 2019. Στο εργαστήρι συμμετείχαν 10 παιδιά ηλικίας.
12. Βιωματικό εργαστήρι, σε συνεργασία με το Σύλλογο Εθελοντών Κιλκίς OMNES, για παιδιά ηλικίας 11-12 χρονών με θέμα «Εγώ και οι άλλοι», το οποίο ολοκληρώθηκε σε 5 συναντήσεις, διάρκειας μιάμισης ώρας τον Νοέμβριο 2018 και συμμετείχαν 12 παιδιά, των οποίων οι οικογένειες εξυπηρετούνται από την OMNES.
13. Βιωματικό εργαστήρι για παιδιά ηλικίας 8 - 9 χρονών με θέμα: «Τι θαυμαστό συμβαίνει μέσα στο κεφάλι μου!», διάρκειας 7 συναντήσεων. Το εργαστήρι υλοποιήθηκε τον Μάρτιο - Απρίλιο 2019 και συμμετείχαν 15 παιδιά.
14. Στα πλαίσια της συνεργασίας με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς, πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους, βραχύχρονες παρεμβάσεις, σε συνολικά 329 μαθητές και μαθήτριες Δημοτικών Σχολείων του Νομού. Τα βιωματικά εργαστήρια είχαν ποικίλα θέματα όπως τα συναισθήματα, την αυτοεκτίμηση, την αποδοχή της διαφορετικότητας, την πρόληψη του καπνίσματος, τη λήψη αποφάσεων και τον εθισμό στο διαδίκτυο
15. Στα πλαίσια της συνεργασίας με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς, πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους, μακρόχρονες παρεμβάσεις, σε συνολικά 154 μαθητές και μαθήτριες Δημοτικών Σχολείων του Νομού. Τα βιωματικά εργαστήρια αφορούσαν την εφαρμογή των εκπαιδευτικών προγραμμάτων: «Το σπίτι των παιδιών», «Ομαδομαζέματα - θαλασσομαντέματα», «Ούτε καλύτερος, ούτε χειρότερος, απλά διαφορετικός», «Γυμνάσιο ερχόμαστε - βασισμένο στη φιλοσοφία των ομοτίμων» και «Πρόληψη της επιθετικής συμπεριφοράς - βασισμένο στη φιλοσοφία των ομοτίμων».
16. Στα πλαίσια της συνεργασίας με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς, πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους, δίωρα βιωματικά εργαστήρια, σε συνολικά 606 μαθητές και μαθήτριες Γυμνασίων του Νομού. Τα βιωματικά εργαστήρια είχαν ποικίλα θέματα όπως την αυτοεκτίμηση, την αποδοχή της διαφορετικότητας, τις σχέσεις των φύλων, την διαχείριση του άγχους, τη λήψη αποφάσεων και τις αλλαγές.
17. Στα πλαίσια της συνεργασίας με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς, συμμετοχή με βιωματικά εργαστήρια στη Θεματική Εβδομάδα, που υλοποιήθηκε την τρέχουσα σχολική χρονιά στα Γυμνάσια. Τα θέματα των εργαστηρίων ήταν η πρόληψη των εξαρτήσεων και οι έμφυλες ταυτότητες στα πλαίσια των ανθρώπινων δικαιωμάτων και της δημοκρατικής συνύπαρξης. Τα βιωματικά εργαστήρια υλοποιήθηκαν στο διάστημα Απρίλιος - Μάιος και συνολικά πήραν μέρος 214 μαθητές Γυμνασίων του Νομού.
2. Συμμετοχή στο 2° Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο με τίτλο «Επιθετικότητα και Βία στο Σχολείο. Πρόληψη και Αντιμετώπιση», το οποίο διοργάνωσαν η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, με την προφορική ανακοίνωση «Η Δικτύωση ως μέσο πρόληψης της επιθετικότητας στη σχολική κοινότητα».
3. Σε συνεργασία με το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Ψυχικής Υγιεινής (ΕΠΙΨΥ) διεξαγωγή της Πανελλήνιας Έρευνας στο σχολικό πληθυσμό για τη χρήση εξαρτησιογόνων ουσιών (έρευνα ESPAD 2019) τον Μάρτιο και Απρίλιο 2019. Για την περιφερειακή ενότητα Κιλκίς επιλέχθηκαν με τυχαίο τρόπο 18 τμήματα από 6 Λύκεια.
4. Σε συνεργασία με τους Δήμους Κιλκίς και Παιονίας και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου στο Συνεδριακό Κέντρο στο Κιλκίς και την Τρίτη 12 Φεβρουαρίου στο Πολιτιστικό Κέντρο στη Γουμένισσα το πρωί και στο Δημοτικό Κέντρο Πολιτισμού και Πληροφόρησης Πολυκάστρου το απόγευμα, την παιδική θεατρική παράσταση με τίτλο: «Η Φάρμα του Διαδικτύου» από τη θεατρική ομάδα Χιλιοδέντρι.
5. Σε συνεργασία με τη Διεύθυνση του Γυμνασίου Χέρσου και του Συλλόγου Διδασκόντων πραγματοποιήθηκε ομιλία - συζήτηση με θέμα: «Οι ψυχοσεξουαλικές αλλαγές στην εφηβεία» τον Οκτώβριο 2018, στο χώρο του σχολείου.
6. Σε συνεργασία με τη Διεύθυνση του 8ου Δημοτικού Σχολείου Κιλκίς και του Συλλόγου Διδασκόντων πραγματοποιήθηκε ομιλία - συζήτηση με θέμα: «Επικοινωνία και συναισθήματα» τον Οκτώβριο 2018, στο χώρο του σχολείου.
7. Σε συνεργασία με τη Διεύθυνση του Δημοτικού Σχολείου Ευρωπού και του Συλλόγου Διδασκόντων πραγματοποιήθηκε ομιλία - συζήτηση για γονείς με θέμα: «Επικοινωνία στην οικογένεια» τον Μάρτιο 2019, στο χώρο του σχολείου.
8. Βιωματικό εργαστήριο για γονείς με θέμα την «Επανεκπαίδευση σε αξίες ζωής: οι αλλαγές γύρω μας και η επίδρασή τους μέσα μας». Το βιωματικό εργαστήριο πραγματοποιήθηκε σε 4 δίωρες συναντήσεις τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο 2018 και συμμετείχαν 18 γονείς.
9. Βιωματικό εργαστήριο για γονείς μαθητών ΣΤ' Τάξης, με θέμα: «Αλλάζοντας μέσα από τις αλλαγές». Το βιωματικό εργαστήριο πραγματοποιήθηκε σε 4 συναντήσεις, τον Απρίλιο 2019 και συμμετείχαν 10 γονείς.
10. Βιωματικό εργαστήρι για γονείς με τίτλο: «Ο ρόλος της οικογένειας στην πρόληψη των εξαρτήσεων και στην προαγωγή της ψυχοκοινωνικής υγείας των παιδιών», διάρκειας 8 ωρών, τον Μάιο 2019 στον Ευρωπό και συμμετείχαν συνολικά 8 γονείς.
11. Βιωματικό εργαστήρι για νήπια με τίτλο «Νιώθω, νοιάζομαι, γελώ... στη ζωή μου προχωρώ», διάρκειας και συναντήσεων. Ο πρώτος κύκλος των συναντήσεων πραγματοποιήθηκε τον Σεπτέμβριο - Οκτώβριο 2018 και ο δεύτερος κύκλος των συναντήσεων τον Μάιο - Ιούνιο 2019. Στο εργαστήρι συμμετείχαν 10 παιδιά ηλικίας.
12. Βιωματικό εργαστήρι, σε συνεργασία με το Σύλλογο Εθελοντών Κιλκίς OMNES, για παιδιά ηλικίας 11-12 χρονών με θέμα «Εγώ και οι άλλοι», το οποίο ολοκληρώθηκε σε 5 συναντήσεις, διάρκειας μιάμισης ώρας τον Νοέμβριο 2018 και συμμετείχαν 12 παιδιά, των οποίων οι οικογένειες εξυπηρετούνται από την OMNES.
13. Βιωματικό εργαστήρι για παιδιά ηλικίας 8 - 9 χρονών με θέμα: «Τι θαυμαστό συμβαίνει μέσα στο κεφάλι μου!», διάρκειας 7 συναντήσεων. Το εργαστήρι υλοποιήθηκε τον Μάρτιο - Απρίλιο 2019 και συμμετείχαν 15 παιδιά.
14. Στα πλαίσια της συνεργασίας με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς, πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους, βραχύχρονες παρεμβάσεις, σε συνολικά 329 μαθητές και μαθήτριες Δημοτικών Σχολείων του Νομού. Τα βιωματικά εργαστήρια είχαν ποικίλα θέματα όπως τα συναισθήματα, την αυτοεκτίμηση, την αποδοχή της διαφορετικότητας, την πρόληψη του καπνίσματος, τη λήψη αποφάσεων και τον εθισμό στο διαδίκτυο
15. Στα πλαίσια της συνεργασίας με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς, πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους, μακρόχρονες παρεμβάσεις, σε συνολικά 154 μαθητές και μαθήτριες Δημοτικών Σχολείων του Νομού. Τα βιωματικά εργαστήρια αφορούσαν την εφαρμογή των εκπαιδευτικών προγραμμάτων: «Το σπίτι των παιδιών», «Ομαδομαζέματα - θαλασσομαντέματα», «Ούτε καλύτερος, ούτε χειρότερος, απλά διαφορετικός», «Γυμνάσιο ερχόμαστε - βασισμένο στη φιλοσοφία των ομοτίμων» και «Πρόληψη της επιθετικής συμπεριφοράς - βασισμένο στη φιλοσοφία των ομοτίμων».
16. Στα πλαίσια της συνεργασίας με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς, πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους, δίωρα βιωματικά εργαστήρια, σε συνολικά 606 μαθητές και μαθήτριες Γυμνασίων του Νομού. Τα βιωματικά εργαστήρια είχαν ποικίλα θέματα όπως την αυτοεκτίμηση, την αποδοχή της διαφορετικότητας, τις σχέσεις των φύλων, την διαχείριση του άγχους, τη λήψη αποφάσεων και τις αλλαγές.
17. Στα πλαίσια της συνεργασίας με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς, συμμετοχή με βιωματικά εργαστήρια στη Θεματική Εβδομάδα, που υλοποιήθηκε την τρέχουσα σχολική χρονιά στα Γυμνάσια. Τα θέματα των εργαστηρίων ήταν η πρόληψη των εξαρτήσεων και οι έμφυλες ταυτότητες στα πλαίσια των ανθρώπινων δικαιωμάτων και της δημοκρατικής συνύπαρξης. Τα βιωματικά εργαστήρια υλοποιήθηκαν στο διάστημα Απρίλιος - Μάιος και συνολικά πήραν μέρος 214 μαθητές Γυμνασίων του Νομού.
18. Στα πλαίσια της συνεργασίας με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς, πραγματοποιήθηκαν στους μαθητές και στις μαθήτριες της Α' Τάξης του 2ου ΕΠΑΛ Κιλκίς δίωρα βιωματικά εργαστήρια με θέματα την αποδοχή της διαφορετικότητας και την πρόληψη της επιθετικής συμπεριφοράς τον Δεκέμβριο 2018.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.