Δελτίο τύπου ΚΔΑΠ Kinesis
Άλλη μία εποικοδομητική και δημιουργική εβδομάδα πέρασε για τις δύο δομές μας, ΚΔΑΠ KinesisforKidsκαι KinesisforJuniors. Αρχικά, στο πρόγραμμά μας εντάχθηκε πλέον και ο τοίχος αναρρίχησης, ο οποίος προσέλκυσε αμέσως το ενδιαφέρον των παιδιών μας.
Εξοικειωνόμαστε με την αναπηρία
Τι είναι αναπηρία; Τι σημαίνει μαθησιακές δυσκολίες; Πως μπορώ να μιλήσω στο παιδί μου για αυτά; Αυτές είναι μερικές από τις ερωτήσεις που κάνουν πολλοί γονείς για αυτό το ευαίσθητο θέμα. Και είναι λογικό, αφού έννοιες όπως δυσλεξία, ΔΕΠ-Υ, κώφωση, τύφλωση, αυτισμός, ακούγονται συχνά στην καθημερινότητά μας. Πολλοί από εμάς ωστόσο δε γνωρίζουμε τι πραγματικά σημαίνουν όλα αυτά και συνεπώς δυσκολευόμαστε να απαντήσουμε σε κάποιες από τις ερωτήσεις που μπορεί να κάνουν τα παιδιά μας.
Έτσι, στο ΚΔΑΠ Kinesis for Juniors πήραμε την πρωτοβουλία να οργανώσουμε μία ενημέρωση – γνωριμία με την αναπηρία, σε συνεργασία με το Ειδικό Σχολείο Κιλκίς. Σήμερα λοιπόν μας επισκέφτηκε η Ζωή Μπαμπαλιούτα, Ειδική Παιδαγωγός με εξειδίκευση στον αυτισμό, εκπαιδευτικός του Ειδικού Σχολείου Κιλκίς και υποψήφια διερμηνέας Νοηματικής Γλώσσας. Η συνάντηση μας είχε ως στόχο τη γνωριμία με κάποιες μορφές αναπηρίας, όπως η τύφλωση, η κώφωση και οι κινητικές αναπηρίες και την εξοικείωση με αυτές, τόσο των παιδιών όσο και των γονέων.
Η συνάντησή μας ξεκίνησε με όλους μας να αναρωτιόμαστε τι είναι αναπηρία και ποια είδη αναπηρίας γνωρίζουμε. Τα παιδιά μας γρήγορα σήκωσαν τα χέρια τους θέλοντας να δώσουν το καθένα τη δική του απάντηση. Αφού λοιπόν ορίσαμε την αναπηρία, μιλήσαμε για τις διάφορες μορφές της, όπως οι γενικές και οι ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, η ΔΕΠ-Υ, η τύφλωση, η κώφωση, οι κινητικές και οι νοητικές ανεπάρκειες και ο αυτισμός.
Συνεχίσαμε επικεντρώνοντας την προσοχή μας σε τρεις από αυτές, την τύφλωση, την κώφωση και τις κινητικές ανεπάρκειες. Μέσα από διαδραστικά και βιωματικά παιχνίδια προσπαθήσαμε να βοηθήσουμε τα παιδιά μας να αντιληφθούν τις δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίζουν τα άτομα με αυτές τις αναπηρίες. Ταυτόχρονα αναζητήσαμε διάφορους εναλλακτικούς τρόπους που μπορεί να χρησιμοποιούν τα άτομα αυτά στην καθημερινότητά τους.
Έτσι, κλείσαμε τα μάτια μας και χρησιμοποιώντας τις υπόλοιπες αισθήσεις μας προσπαθήσαμε να καταλάβουμε τι είναι αυτό που πιάνουμε, αυτό που γευόμαστε και αυτό που μυρίζουμε. Ακόμη, μάθαμε και το σωστό τρόπο με τον οποίο πρέπει να αγγίζουμε ένα τυφλό άτομο αν θέλουμε να το καθοδηγήσουμε προς μία κατεύθυνση. Επιπλέον, μιλώντας για την κώφωση, γνωρίσαμε την Ελληνική Νοηματική Γλώσσα και την αλφαβήτα της και έπειτα «γράψαμε» το όνομά μας χρησιμοποιώντας την. Τέλος, αναφερθήκαμε στις κινητικές αναπηρίες παρακολουθώντας ένα βίντεο μιας χορεύτριας, που παρ’ όλες τις δυσκολίες που μπορεί να της προκαλούσε η αναπηρία της, έχει διακριθεί με βραβεία σε πολλούς χορευτικούς διαγωνισμούς.
Κλείνοντας, προσφέραμε στην καλεσμένη μας λαμπάδες τις οποίες φτιάξανε τα παιδιά μας με τα χεράκια τους και πολλή πολλή αγάπη με σκοπό τα έσοδα από τις πωλήσεις τους να διατεθούν στο Ειδικό Σχολείο Κιλκίς, καθώς και ένα διακοσμητικό πασχαλινό στεφάνι ως αναμνηστικό αυτής μας της συνάντησης.
Ευχαριστούμε πολύ το Ειδικό Σχολείο Κιλκίς για την άμεση ανταπόκριση του στο κάλεσμά μας και την εκπαιδευτικό Ζωή Μπαμπαλιούτα για την εποικοδομητική και πρωτότυπη ενημέρωση που μας έκανε. Φυσικά ένα μεγάλο ευχαριστώ οφείλουμε και σε όλους τους γονείς και τα παιδιά που μας στηρίζουν σε κάθε μας προσπάθεια και μας τίμησαν με την παρουσία τους για άλλη μία φορά.
Άλλη μία εποικοδομητική και δημιουργική εβδομάδα πέρασε για τις δύο δομές μας, ΚΔΑΠ KinesisforKidsκαι KinesisforJuniors. Αρχικά, στο πρόγραμμά μας εντάχθηκε πλέον και ο τοίχος αναρρίχησης, ο οποίος προσέλκυσε αμέσως το ενδιαφέρον των παιδιών μας.
Σκαρφαλώνοντας τα παιδιά βελτιώνουν το συντονισμό των κινήσεων τους, αυξάνεται η μυϊκή τους δύναμη και αποκτούν αυτοεκτίμηση και αυτοπειθαρχία. Όλα αυτά πάντα σε ένα ασφαλές περιβάλλον κάτω από την επίβλεψη των γυμναστών μας, κάθε Δευτέρα στις 17:00 και Πέμπτη στις 15:15.
Η διατροφή μας είναι και αυτή πολύ σημαντική για την υγεία μας. Μετά λοιπόν από μια σημαντική συζήτηση με τα παιδιά μας για αυτό το θέμα, αποφασίσαμε να φτιάξουμε τη γνωστή σε όλους διατροφική πυραμίδα,ώστε να μάθουμε το σωστό τρόπο διατροφής.
Η διατροφή μας είναι και αυτή πολύ σημαντική για την υγεία μας. Μετά λοιπόν από μια σημαντική συζήτηση με τα παιδιά μας για αυτό το θέμα, αποφασίσαμε να φτιάξουμε τη γνωστή σε όλους διατροφική πυραμίδα,ώστε να μάθουμε το σωστό τρόπο διατροφής.
Έτσι, οι μικροί μας καλλιτέχνες έπιασαν ψαλίδια και χρώματα και φυσικά με ομαδική δουλειά γρήγορα η πυραμίδα μας ήταν έτοιμη. Επίσης, στη δημιουργική γραφή τα παιδιά μας κλήθηκαν να σκεφτούν και να γράψουν ένα δικό τους αίνιγμα που να περιγράφει ένα φρούτο. Στη συνέχεια, εργαστήκαμε ομαδικά και γράψαμε "τους χρυσούς κανόνες της διατροφής" και τους τοποθετήσαμε δίπλα στη διατροφική μας πυραμίδα.
Επιπλέον, ασχοληθήκαμε με τα φρούτα και τα λαχανικά,κατανοήσαμε τη σημασία τους και μάθαμε για το χρωματολόγιο τους. Έπειτα, στο μάθημά της ζωγραφικής ήρθαμε σε επαφή με ένα σπουδαίο ζωγράφο που συνήθιζε να απεικονίζει τη νεκρή φύση στα έργα του. Επιλέξαμε ένα πίνακα του με φρούτα και προσπαθήσαμε να τον αποδώσουμε με τον δικό μας τρόπο.
Επιπλέον, ασχοληθήκαμε με τα φρούτα και τα λαχανικά,κατανοήσαμε τη σημασία τους και μάθαμε για το χρωματολόγιο τους. Έπειτα, στο μάθημά της ζωγραφικής ήρθαμε σε επαφή με ένα σπουδαίο ζωγράφο που συνήθιζε να απεικονίζει τη νεκρή φύση στα έργα του. Επιλέξαμε ένα πίνακα του με φρούτα και προσπαθήσαμε να τον αποδώσουμε με τον δικό μας τρόπο.
Δε μείναμε όμως εκεί αφού χρησιμοποιήσαμε ένα μήλο και ένα βάζο για τις καλλιτεχνικές μας δημιουργίες. Τα τοποθετήσαμε στο κέντρο του τραπεζιού μας, καθίσαμε γύρω από αυτά και προσπαθήσαμε να τα ζωγραφίζουμε όπως τα βλέπει ο καθένας μας. Στο τέλος συγκρίναμε τις ζωγραφιές μας και παρατηρήσαμε πως όλες ήταν διαφορετικές ανάλογα με την οπτική γωνία του καθενός.
Το μάθημα μαγειρικής αυτής της εβδομάδας δεν ήταν μόνο υγιεινό αλλά και νηστίσιμο. Τι είναι τα muffins λοιπόν και ποια είναι η διαφορά τους από τα cupcakes; Ήταν μια από τις ερωτήσεις που έκαναν οι μικροί μας μάγειρες όταν άκουσαν τη συνταγή μας. Αφού λοιπόν μάθαμε ότι τα muffinsείναι πιο υγιεινά ενώ μπορεί να είναι και αλμυρά, σε αντίθεση με τα cupcakes που είναι πάντα γλυκά, σηκώσαμε τα μανίκια και ξεκινήσαμε.
Το μάθημα μαγειρικής αυτής της εβδομάδας δεν ήταν μόνο υγιεινό αλλά και νηστίσιμο. Τι είναι τα muffins λοιπόν και ποια είναι η διαφορά τους από τα cupcakes; Ήταν μια από τις ερωτήσεις που έκαναν οι μικροί μας μάγειρες όταν άκουσαν τη συνταγή μας. Αφού λοιπόν μάθαμε ότι τα muffinsείναι πιο υγιεινά ενώ μπορεί να είναι και αλμυρά, σε αντίθεση με τα cupcakes που είναι πάντα γλυκά, σηκώσαμε τα μανίκια και ξεκινήσαμε.
Αλεύρι, ζάχαρη, κανέλα, πορτοκάλι και καρότα ήταν μερικά από τα υλικά μας, με τα οποία πάντα φροντίζουν να μας εφοδιάζουν τα Ελληνικά Μάρκετ! Αφού τα αναμείξαμε, τα βάλαμε στις φόρμες τους και σε μόνο μισή ώρα το Κδαπ μας μοσχομύρισε!
Εν όψει της επίσκεψης της Παιδαγωγού του Ειδικού Σχολείου Κιλκίς στο τέλος αυτής της εβδομάδας τα παιδιά μας ασχολήθηκαν όλη την εβδομάδα και με δραστηριότητες σχετικές με την αναπηρία. Ξεκινήσαμε μιλώντας για την τύφλωση,φανταστήκαμε πως θα μπορούσε να είναι ένας διάλογος με έναν τυφλό και πως θα μπορούσαμε να τον βοηθήσουμε, ενώ, αφού παρακολουθήσαμε βίντεο σχετικά με την τύφλωση, παίξαμε παιχνίδια που μας βοήθησαν να μπούμε στη θέση ενός τυφλού ατόμου και να καταλάβουμε τον τρόπο που μπορεί να αντιλαμβάνεται τον κόσμο.
Εν όψει της επίσκεψης της Παιδαγωγού του Ειδικού Σχολείου Κιλκίς στο τέλος αυτής της εβδομάδας τα παιδιά μας ασχολήθηκαν όλη την εβδομάδα και με δραστηριότητες σχετικές με την αναπηρία. Ξεκινήσαμε μιλώντας για την τύφλωση,φανταστήκαμε πως θα μπορούσε να είναι ένας διάλογος με έναν τυφλό και πως θα μπορούσαμε να τον βοηθήσουμε, ενώ, αφού παρακολουθήσαμε βίντεο σχετικά με την τύφλωση, παίξαμε παιχνίδια που μας βοήθησαν να μπούμε στη θέση ενός τυφλού ατόμου και να καταλάβουμε τον τρόπο που μπορεί να αντιλαμβάνεται τον κόσμο.
Έπειτα, παρουσιάσαμε στα παιδιά μας τον κώδικα Braille και όλοι μαζί προσπαθήσαμε να γράψουμε τα ονόματα μας βάσει αυτού. Τα παιδιά μας έδειξαν τρομερό ενδιαφέρον και ανταποκρίθηκαν θετικά στις δραστηριότητες αυτές, ενώ παράλληλα τους δημιουργήθηκαν αρκετές απορίες τις οποίες και κατέγραψαν με σκοπό να τις ρωτήσουν στην καλεσμένη μας.
Το μάθημα της ζωγραφικής το αφιερώσαμε και αυτό σε άτομα με αναπηρίες. Αρχίσαμε με τον Βίνσεντ Βαν Γκογκ, ο οποίος έπασχε από ψυχολογικά προβλήματα. Αφού λοιπόν μιλήσαμε για τη ζωή και το έργο του καλλιτέχνη, προσπαθήσαμε να χρησιμοποιήσουμε την τεχνική των στροβιλισμάτων για να φτιάξουμε και εμείς το πιο γνωστό του έργο, την "Έναστρη Νύχτα".
Το μάθημα της ζωγραφικής το αφιερώσαμε και αυτό σε άτομα με αναπηρίες. Αρχίσαμε με τον Βίνσεντ Βαν Γκογκ, ο οποίος έπασχε από ψυχολογικά προβλήματα. Αφού λοιπόν μιλήσαμε για τη ζωή και το έργο του καλλιτέχνη, προσπαθήσαμε να χρησιμοποιήσουμε την τεχνική των στροβιλισμάτων για να φτιάξουμε και εμείς το πιο γνωστό του έργο, την "Έναστρη Νύχτα".
Συνεχίσαμε με τους μικρούς μας ζωγράφους να πειραματίζονται κρατώντας τα πινέλα τους με το στόμα και ζωγραφίζοντας με τα χρώματα της άνοιξης πάνω σε έναν αυτοσχέδιο καμβά. Οι μικροί μας καλλιτέχνες για άλλη μια φορά μας εντυπωσίασαν με τις ικανότητες τους και τα αποτελέσματα ήταν εκπληκτικά!
Μένοντας στις κινητικές αναπηρίες ενημερωθήκαμε για την ανακύκλωση πλαστικών καπακιών και τονίσαμε το μέγεθος της προσφοράς, σε ανθρώπους που το έχουν ανάγκη, μέσα από τη πράξη αυτή! Έτσι, στο μάθημα Εικαστικών κατασκευάσαμε ένα αναπηρικό αμαξίδιο από χαρτόκουτα. Στο κέντρο του ανοίξαμε μια τρύπα ώστε να εναποθέτουμε μέσα τα καπάκια που κάποτε πετούσαμε στα σκουπίδια, με σκοπό να τα παραχωρήσουμε για την αγορά ενός αναπηρικού αμαξιδίου.
Τέλος, την Παρασκευή υποδεχτήκαμε τη Ζωή Μπαμπαλιουτα, Ειδική Παιδαγωγό του Ειδικού Σχολείου Κιλκίς. Η συνάντηση μας αυτή είχε ως σκοπό τη γνωριμία με κάποιες μορφές αναπηρίας, όπως η τύφλωση, η κώφωση και οι κινητικές αναπηρίες και την εξοικείωση με αυτές, τόσο των παιδιών όσο και των γονέων. Επικεντρώσαμε την προσοχή μας σε αυτές τις τρεις και μέσα από διαδραστικά και βιωματικά παιχνίδια προσπαθήσαμε να βοηθήσουμε τα παιδιά μας να αντιληφθούν τις δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίζουν τα άτομα με αυτές τις αναπηρίες.
Έτσι, κλείσαμε τα μάτια μας και χρησιμοποιώντας τις υπόλοιπες αισθήσεις μας προσπαθήσαμε να καταλάβουμε τι είναι αυτό που πιάνουμε, αυτό που γευόμαστε και αυτό που μυρίζουμε. Ακόμη, μάθαμε και το σωστό τρόπο με τον οποίο πρέπει να αγγίζουμε ένα τυφλό άτομο αν θέλουμε να το καθοδηγήσουμε προς μία κατεύθυνση.
Μένοντας στις κινητικές αναπηρίες ενημερωθήκαμε για την ανακύκλωση πλαστικών καπακιών και τονίσαμε το μέγεθος της προσφοράς, σε ανθρώπους που το έχουν ανάγκη, μέσα από τη πράξη αυτή! Έτσι, στο μάθημα Εικαστικών κατασκευάσαμε ένα αναπηρικό αμαξίδιο από χαρτόκουτα. Στο κέντρο του ανοίξαμε μια τρύπα ώστε να εναποθέτουμε μέσα τα καπάκια που κάποτε πετούσαμε στα σκουπίδια, με σκοπό να τα παραχωρήσουμε για την αγορά ενός αναπηρικού αμαξιδίου.
Τέλος, την Παρασκευή υποδεχτήκαμε τη Ζωή Μπαμπαλιουτα, Ειδική Παιδαγωγό του Ειδικού Σχολείου Κιλκίς. Η συνάντηση μας αυτή είχε ως σκοπό τη γνωριμία με κάποιες μορφές αναπηρίας, όπως η τύφλωση, η κώφωση και οι κινητικές αναπηρίες και την εξοικείωση με αυτές, τόσο των παιδιών όσο και των γονέων. Επικεντρώσαμε την προσοχή μας σε αυτές τις τρεις και μέσα από διαδραστικά και βιωματικά παιχνίδια προσπαθήσαμε να βοηθήσουμε τα παιδιά μας να αντιληφθούν τις δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίζουν τα άτομα με αυτές τις αναπηρίες.
Έτσι, κλείσαμε τα μάτια μας και χρησιμοποιώντας τις υπόλοιπες αισθήσεις μας προσπαθήσαμε να καταλάβουμε τι είναι αυτό που πιάνουμε, αυτό που γευόμαστε και αυτό που μυρίζουμε. Ακόμη, μάθαμε και το σωστό τρόπο με τον οποίο πρέπει να αγγίζουμε ένα τυφλό άτομο αν θέλουμε να το καθοδηγήσουμε προς μία κατεύθυνση.
Επιπλέον, μιλώντας για την κώφωση, γνωρίσαμε την Ελληνική Νοηματική Γλώσσα και την αλφαβήτα της και έπειτα «γράψαμε» το όνομά μας χρησιμοποιώντας την. Τέλος, αναφερθήκαμε στις κινητικές αναπηρίες παρακολουθώντας ένα βίντεο μιας χορεύτριας, που παρ’ όλες τις δυσκολίες που μπορεί να της προκαλούσε η αναπηρία της, έχει διακριθεί με βραβεία σε πολλούς χορευτικούς διαγωνισμούς.
Κλείνοντας, προσφέραμε στην καλεσμένη μας λαμπάδες τις οποίες φτιάξανε τα παιδιά μας με τα χεράκια τους και πολλή πολλή αγάπη με σκοπό τα έσοδα από τις πωλήσεις τους να διατεθούν στο Ειδικό Σχολείο Κιλκίς, καθώς και ένα διακοσμητικό πασχαλινό στεφάνι ως αναμνηστικό αυτής μας της συνάντησης.
Κλείνοντας, προσφέραμε στην καλεσμένη μας λαμπάδες τις οποίες φτιάξανε τα παιδιά μας με τα χεράκια τους και πολλή πολλή αγάπη με σκοπό τα έσοδα από τις πωλήσεις τους να διατεθούν στο Ειδικό Σχολείο Κιλκίς, καθώς και ένα διακοσμητικό πασχαλινό στεφάνι ως αναμνηστικό αυτής μας της συνάντησης.
Τι είναι αναπηρία; Τι σημαίνει μαθησιακές δυσκολίες; Πως μπορώ να μιλήσω στο παιδί μου για αυτά; Αυτές είναι μερικές από τις ερωτήσεις που κάνουν πολλοί γονείς για αυτό το ευαίσθητο θέμα. Και είναι λογικό, αφού έννοιες όπως δυσλεξία, ΔΕΠ-Υ, κώφωση, τύφλωση, αυτισμός, ακούγονται συχνά στην καθημερινότητά μας. Πολλοί από εμάς ωστόσο δε γνωρίζουμε τι πραγματικά σημαίνουν όλα αυτά και συνεπώς δυσκολευόμαστε να απαντήσουμε σε κάποιες από τις ερωτήσεις που μπορεί να κάνουν τα παιδιά μας.
Έτσι, στο ΚΔΑΠ Kinesis for Juniors πήραμε την πρωτοβουλία να οργανώσουμε μία ενημέρωση – γνωριμία με την αναπηρία, σε συνεργασία με το Ειδικό Σχολείο Κιλκίς. Σήμερα λοιπόν μας επισκέφτηκε η Ζωή Μπαμπαλιούτα, Ειδική Παιδαγωγός με εξειδίκευση στον αυτισμό, εκπαιδευτικός του Ειδικού Σχολείου Κιλκίς και υποψήφια διερμηνέας Νοηματικής Γλώσσας. Η συνάντηση μας είχε ως στόχο τη γνωριμία με κάποιες μορφές αναπηρίας, όπως η τύφλωση, η κώφωση και οι κινητικές αναπηρίες και την εξοικείωση με αυτές, τόσο των παιδιών όσο και των γονέων.
Η συνάντησή μας ξεκίνησε με όλους μας να αναρωτιόμαστε τι είναι αναπηρία και ποια είδη αναπηρίας γνωρίζουμε. Τα παιδιά μας γρήγορα σήκωσαν τα χέρια τους θέλοντας να δώσουν το καθένα τη δική του απάντηση. Αφού λοιπόν ορίσαμε την αναπηρία, μιλήσαμε για τις διάφορες μορφές της, όπως οι γενικές και οι ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, η ΔΕΠ-Υ, η τύφλωση, η κώφωση, οι κινητικές και οι νοητικές ανεπάρκειες και ο αυτισμός.
Συνεχίσαμε επικεντρώνοντας την προσοχή μας σε τρεις από αυτές, την τύφλωση, την κώφωση και τις κινητικές ανεπάρκειες. Μέσα από διαδραστικά και βιωματικά παιχνίδια προσπαθήσαμε να βοηθήσουμε τα παιδιά μας να αντιληφθούν τις δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίζουν τα άτομα με αυτές τις αναπηρίες. Ταυτόχρονα αναζητήσαμε διάφορους εναλλακτικούς τρόπους που μπορεί να χρησιμοποιούν τα άτομα αυτά στην καθημερινότητά τους.
Έτσι, κλείσαμε τα μάτια μας και χρησιμοποιώντας τις υπόλοιπες αισθήσεις μας προσπαθήσαμε να καταλάβουμε τι είναι αυτό που πιάνουμε, αυτό που γευόμαστε και αυτό που μυρίζουμε. Ακόμη, μάθαμε και το σωστό τρόπο με τον οποίο πρέπει να αγγίζουμε ένα τυφλό άτομο αν θέλουμε να το καθοδηγήσουμε προς μία κατεύθυνση. Επιπλέον, μιλώντας για την κώφωση, γνωρίσαμε την Ελληνική Νοηματική Γλώσσα και την αλφαβήτα της και έπειτα «γράψαμε» το όνομά μας χρησιμοποιώντας την. Τέλος, αναφερθήκαμε στις κινητικές αναπηρίες παρακολουθώντας ένα βίντεο μιας χορεύτριας, που παρ’ όλες τις δυσκολίες που μπορεί να της προκαλούσε η αναπηρία της, έχει διακριθεί με βραβεία σε πολλούς χορευτικούς διαγωνισμούς.
Κλείνοντας, προσφέραμε στην καλεσμένη μας λαμπάδες τις οποίες φτιάξανε τα παιδιά μας με τα χεράκια τους και πολλή πολλή αγάπη με σκοπό τα έσοδα από τις πωλήσεις τους να διατεθούν στο Ειδικό Σχολείο Κιλκίς, καθώς και ένα διακοσμητικό πασχαλινό στεφάνι ως αναμνηστικό αυτής μας της συνάντησης.
Ευχαριστούμε πολύ το Ειδικό Σχολείο Κιλκίς για την άμεση ανταπόκριση του στο κάλεσμά μας και την εκπαιδευτικό Ζωή Μπαμπαλιούτα για την εποικοδομητική και πρωτότυπη ενημέρωση που μας έκανε. Φυσικά ένα μεγάλο ευχαριστώ οφείλουμε και σε όλους τους γονείς και τα παιδιά που μας στηρίζουν σε κάθε μας προσπάθεια και μας τίμησαν με την παρουσία τους για άλλη μία φορά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.