Act Business Center

Act Business Center

Τρίτη 19 Μαρτίου 2019

Σόνια Αρχοντάκη – Παπασταϊκούδη: Είμαι υποψ. Δημοτική Σύμβουλος Παιονίας

Υπογράφει η Αρχοντάκη – Παπασταϊκούδη
Υποψ. Δημοτική Σύμβουλος Παιονίας
Είμαι κόρη του Ιωσήφ και της Ευαγγελίας Αρχοντάκη, σύζυγος του Σάκη Παπασταϊκούδη, και έχω δύο παιδιά τον Χρίστο και την Ευαγγελία. Σπούδασα διοίκηση επιχειρήσεων, αμπελουργία, οινοτεχνία και οινογευστική. Κατοικώ στην Αξιούπολη και δραστηριοποιούμαι στους κλάδους της Αμπελουργίας - Οινοποιίας και της Εστίασης.

Αποδέχθηκα με χαρά την πρόταση του Κώστα Σιωνίδη να είμαι υποψήφια δημοτική σύμβουλος στην δημοτική ενότητα Αξιούπολης με την «Παιονία της Προόδου». Θέλω να ασχοληθώ ενεργά με την πόλη μου. Θέλω να αγωνιστώ για το δήμο μου. Θέλω να προσφέρω στους συνδημότες μου. Καλό αγώνα, για την Παιονία που μας ενώνει, για την Παιονία που μας αξίζει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.